Immortal: Unchained to gra z gatunku soulslike, stworzona przez szwedzkie studio Toadman Interactive.
W grze wcielamy się w tzw. "żywą broń", postać podobną do człowieka, która przez tysiące lat była uwięziona z uwagi na strach, jaki budziła jej moc. Świat stanął jednak na skraju zagłady i potężny bohater jest jedyną nadzieją na jego uratowanie.
Produkcja czerpie wiele rozwiązań z cyklu Dark Souls, ale wnosi też sporo od siebie. Głównym wyróżnikiem na tle konkurencji jest sposób walki - otóż przeciwników masakrujemy głównie na średnim dystansie przy użyciu broni palnej różnego rodzaju.
W Immortal: Unchained, podobnie jak w innych grach soulslike, będziemy często ginąć, tracąc jednocześnie zdobyty ekwipunek. Możliwe będzie jednak jego odzyskanie, choć konieczne będzie dotarcie do truchła. W grze nie brakuje także wymagających bossów, do których pokonania konieczne będzie rozpracowanie ich zachowań.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler