Star Wars Jedi: Upadły Zakon (PC) - okladka

Star Wars Jedi: Upadły Zakon (PC)

Premiera:
15 listopada 2019
Premiera PL:
15 listopada 2019
Platformy:
Gatunek:
Przygodowa / Akcja
Język:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (18)Gram (4)Ukończone (19)Kupię (4)

Opis Star Wars Jedi: Upadły Zakon (PC)
Kawira @ 13:48 13.06.2018
Maciej "Kawira" Domański

Śr. długość gry: 20h 52min

+ czaswięcej

Star Wars Jedi: Upadły Zakon to kolejna gra akcji osadzona w jednym z najpopularniejszych uniwersów w historii nowożytnej popkultury. Za projekt odpowiada studio Respawn Entertainment, twórcy serii wieloosobowych strzelanek pierwszoosobowych Titanfall.

Akcja Star Wars Jedi: Upadły Zakon przenosi nas pomiędzy III a IV epizod filmowej sagi. Głównym bohaterem jest młody adept Jedi, któremu udaje się przeżyć czystkę zorganizowaną przez Imperium. Wraz z niewielką grupą buntowników postanawia on stawić czoło Vaderowi oraz jego żołnierzom.

Kluczową rolę w Star Wars Jedi: Upadły Zakon odgrywają umiejętności tytułowego rycerza Jedi. Początkowo nie dysponujemy wszystkim zdolnościami protagonisty, ale w miarę postępów w grze zdobywamy kolejne. Z czasem uzupełniamy także wachlarz wyposażenia, stając się naprawdę trudnym przeciwnikiem.

W Star Wars Jedi: Upadły Zakon bez problemów dostrzec można inspiracje grami soulsborne. Deweloperzy przygotowali rozbudowany system walki, w którym kluczową rolę odgrywają błyskawiczne reakcje. Cal musi sprawnie robić uniki, blokować i kontratakować, aby wyjść ze starć obronną ręką.

Star Wars Jedi: Upadły Zakon oferuje wyłącznie kampanię dla jednego gracza. Tytuł nie pozwala na żadne potyczki wieloosobowe.

Wymagania: Twórcy gry Star Wars Jedi: Upadły Zakon ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.

Wkład w encyklopedię mieli:   urban1212,
PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Star Wars Jedi: Upadły Zakon (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   08:00, 05.02.2020
Intel Core i7 4770 (3400MHz), GeForce GTX 1060, RAM:16GB, Windows 8.1, HDD

Na necie znalazłem wiele osób, które mimo posiadania mocnego sprzętu i ustawienia wszystkiego na minimum mają ten sam problem co ja. Dziwne to, RDR2 śmiga jak należy, a tu ...
1 kudosgajda1000   @   09:23, 05.02.2020
Cytat: shuwar
Intel Core i7 4770 (3400MHz), GeForce GTX 1060, RAM:16GB, Windows 8.1, HDD

Na necie znalazłem wiele osób, które mimo posiadania mocnego sprzętu i ustawienia wszystkiego na minimum mają ten sam problem co ja. Dziwne to, RDR2 śmiga jak należy, a tu ...


Hmm.. a no dziwne. Gdzieś pisałem na forum o mieszaniu w ustawieniach w tej grze. Chyba w "Recenzje od użytkowników". Miałem w sumie też kilka "smaczków", które mnie denerwowały, ale poszperałem w ustawieniach i było ok. Może to do czegoś się przyda.
Raczej nie wygląda to na kwestię sterowników, ale kto wie, może update (?). No ogólnie dziwna sprawa z tymi bebechami. Być może SSD poprawiłby w twoim przypadku komfort gry też. Akurat ta gra ma to od siebie, że czasem doczytuje tekstury przy dużych lokacjach. Nie wyobrażam sobie tego na HDD. SSD-ki kosztują już nawet po 70-80 zł nowe 120 GB w media expert. Zamawiasz i nieraz jeszcze masz tego samego dnia.

EDIT !
Włącz w opcjach "Dynamic Resolution Scaling". Na pewno FPS podskoczy, a różnicy nie ma. Ta opcja właśnie po to jest.
0 kudosshuwar   @   07:59, 06.02.2020
Cytat: gajda1000
Włącz w opcjach "Dynamic Resolution Scaling". Na pewno FPS podskoczy, a różnicy nie ma. Ta opcja właśnie po to jest.
Sprawdzę to. Dzięki. Mam dysk SSD, na którym jest system. Może spróbuję przenieść to na niego. Z zakupem dodatkowego SSD muszę się na tą chwilę wstrzymać.

EDIT: Znalazłem Twoje wypowiedzi: tutaj - klik...
0 kudosgajda1000   @   09:24, 06.02.2020
Cytat: shuwar
Cytat: gajda1000
Włącz w opcjach "Dynamic Resolution Scaling". Na pewno FPS podskoczy, a różnicy nie ma. Ta opcja właśnie po to jest.
Sprawdzę to. Dzięki. Mam dysk SSD, na którym jest system. Może spróbuję przenieść to na niego. Z zakupem dodatkowego SSD muszę się na tą chwilę wstrzymać.

EDIT: Znalazłem Twoje wypowiedzi: tutaj - klik...


Dokładnie o ten wątek mi chodziło. Wtedy jeszcze nie sprawdzałem do czego funkcja Dynamic Resolution Scaling jest. W każdym razie po włączeniu wpływa pozytywnie na FPS.
0 kudosshuwar   @   12:23, 06.02.2020
Czyli mam zrobić odwrotnie jak sugerujesz w poprzednim poście (mam to włączyć). Nie dotykałem tej opcji (a chyba domyślnie jest wyłączona), bo stawiałem na to, że będzie dodatkowo obciążać kompa.
0 kudosgajda1000   @   16:59, 06.02.2020
Cytat: shuwar
Czyli mam zrobić odwrotnie jak sugerujesz w poprzednim poście (mam to włączyć). Nie dotykałem tej opcji (a chyba domyślnie jest wyłączona), bo stawiałem na to, że będzie dodatkowo obciążać kompa.


Tak, włączyć. U mnie podnosi to wyraźnie FPS. W mojej recenzji miałem wrażenie, że niektóre tekstury są przez to bardziej rozmyte. Ale trochę poczytałem i w teorii oko nie widzi tych zmien w ogóle.
0 kudosshuwar   @   08:18, 07.02.2020
Ok, to już wiem co było przyczyną. Gdy przeniosłem grę z HDD na SDD, problem ustąpił. Wygląda na to, że w wymaganiach do gry powinni podać dysk SSD. Gra nie radzi sobie z tempem doczytywania danych z dysku.

To nie jest wina mojego dysku (mam dysk HDD 7200 obr.) i inne tytuły, jak RDR2 dają radę.
No nie popisali się twórcy. Mam 16GB ramu, 6 GB na karcie i odnoszę wrażenie, że kompletnie te zasoby nie są wykorzystane.
0 kudosgajda1000   @   09:20, 07.02.2020
Cytat: shuwar
Ok, to już wiem co było przyczyną. Gdy przeniosłem grę z HDD na SDD, problem ustąpił. Wygląda na to, że w wymaganiach do gry powinni podać dysk SSD. Gra nie radzi sobie z tempem doczytywania danych z dysku.

To nie jest wina mojego dysku (mam dysk HDD 7200 obr.) i inne tytuły, jak RDR2 dają radę.
No nie popisali się twórcy. Mam 16GB ramu, 6 GB na karcie i odnoszę wrażenie, że kompletnie te zasoby nie są wykorzystane.


Ano i tak bywa. Powiem Ci, że u mnie nawet Doom na nowej Toshibie 7200 Prm szarpał. Teraz grywam tylko na SSD-kach. Ważne, że teraz już wszystko fajnie śmiga. Ogólnie to nie używam już HDDków w ogóle w swoim kompie, ani nawet w lapku.
1 kudoslogan23   @   17:41, 10.01.2022
Gra Ukończona i zdecydowanie za krótka ale nie powiem udała się i tym razem EA nic nie sknociła.
0 kudosBarbarella.   @   21:09, 10.01.2022
A miałeś takie problemy jak Shuwar ? Masz dysk SSD ?
0 kudoslogan23   @   23:31, 10.01.2022
Cytat: Barbarella.
A miałeś takie problemy jak Shuwar ? Masz dysk SSD ?

Cytat: Barbarella.
A miałeś takie problemy jak Shuwar ? Masz dysk SSD ?

Miałem zawieszki gry lekkie ale to wina dysku i trochę procesora, Muszę w końcu kupić drugi dysk ssd i wymienić procesor, Ale ogólnie gra chodziła płynnie, Jak zszedłem z epickich na wysokie.
0 kudosshuwar   @   08:38, 11.01.2022
To ja Wam mogę podpowiedzieć kolejną rzecz:
Te przycinki miał również mój brat, któremu grę sprezentowałem. On miał ją na SSD a mimo to freeze były.
Problem rozwiązał instalując jakiś mod, który zmienia optymalizację.
Jak chcecie mogę dopytać co to było konkretnie.
0 kudosBarbarella.   @   09:17, 11.01.2022
Cytat: shuwar
Jak chcecie mogę dopytać co to było konkretnie.

Byłoby fajnie . Co prawda jeszcze nie zaczęłam grać i nie wiem kiedy zacznę ale zapisałabym to sobie albo od razu ściągnęła tego moda.
2 kudosshuwar   @   09:37, 11.01.2022
@Barb: Proszę bardzo:
Nexus mod: CPU Limiter

Problem czkawki w SW:FO jest wykorzystanie procka na 100% (oraz doczytywanie tekstur z wolnych dysków HDD). Rozwiązaniem tego pierwszego jest zainstalowanie tego moda, który uniemożliwia grze pożeranie 100% zasobów procesora.
Sprawdzone w praniu - rozwiązanie działa.
1 kudosBarbarella.   @   09:46, 11.01.2022
Wielkie dzięki . Mam nadzieję że to ogarnę. Uśmiech
Dodaj Odpowiedź