Pamiętacie jeszcze pierwszego polskiego RTS'a, Polan? Krowy, pastuszków, niedźwiedzie... Stare dobre czasy?
Polanie II to kontynuacja gry, która zdobyła dużą popularność w 1996 roku w Polsce. Podobnie jak pierwsza część, osadzona została w starosłowiańskim świecie wzbogaconym o liczne elementy fantasy. W bogatym i kolorowym świecie gry spotkać będzie można czarowników, wiedźmy, dzielnych wojowników oraz całą plejadę baśniowych istot od gnomów i olbrzymów poczynając, a na strzygach i smokach kończąc.
Polanie II to połączenie RTS'u z grą RPG. Maksymalnie uproszczony i intuicyjny interface umożliwi nawet początkującym graczom na błyskawiczne poznanie możliwości gry i szybkie rozpoczęcie rozgrywki bez zbędnego wczytywania się w instrukcję.
Każda z postaci jest niepowtarzalna; wszystkie w trakcie gry zdobywają doświadczenie - co pozwala na ich rozwój oraz ekwipunek - co znaczne podnosi ich walory wojskowe.
Polanie II są w pełni trójwymiarową grą wykorzystującą najnowsze możliwości kart graficznych i muzycznych, dzięki czemu wygląd świata, budowli i postaci oraz zaklęcia, magiczne przedmioty, zmieniające się warunki pogodowe i inne efekty specjalne uzyskają nową jakość tworząc jednocześnie niepowtarzalny klimat gry.
Polanie są adresowani do graczy w każdym wieku. Dzięki miłej dla oka grafice i uniwersalnej fabule mogą przy niej spędzić miłe chwile zarówno dzieci, jak i ich rodzice, wytrawni oraz początkujący gracze, dla których tytuł ten może stać się znakomitym wprowadzeniem w świat RTS'ów i RPG.
ra składać się będzie z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczynać się będzie i kończyć filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której gracz stał się świadkiem i twórcą.
W Polanach pojawi się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Da to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferować będzie kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.
Wkład w encyklopedię mieli: winster,
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler