
RUINER to gra akcji w klimacie mrocznego cyberpunku. Za projekt odpowiada polskie, debiutanckie studio Reikon Games składające się z weteranów pracujących m.in. przy Dying Light oraz Wiedźminie.
RUINER rozgrywa się w 2091 roku, w dystopijnym mieście Rengkok. Gracz wciela się w obładowanego cyberwszczepami socjopatę, który wyrusza na osobistą krucjatę przeciw korporacji HEAVEN, specjalizującej się w wirtualnej rzeczywistości przeznaczonej dla wyższych sfer. Gdzieś na swoim terytorium przetrzymuje brata protagonisty, który dowiedział się zbyt wiele, a teraz musi zapłacić ostateczną cenę.
Mechanika RUINER przypomina nieco Hotline Miami, łącząc w sobie taktyczne podejście do walki z liczniejszym przeciwnikiem, okraszonymi ogromną dawką brutalności. Tytuł charakteryzuje się dużą ilością broni oraz wszelkiej maści wspomagaczy zbieranych z ciał żołnierzy korporacji. Nie zabrakło również efektownych walk z wymagającymi bossami. Akcję gry obserwujemy z rzutu izometrycznego - tytuł charakteryzuje ciężka i mroczna stylistyka, która czerpie wzorce prosto z klasyki cyberpunku pokroju Neuromancera czy Ghost in The Shell.
Ruiner to jeden z większych zawodów bieżącego roku, przynajmniej dla mnie. Co ciekawe, nie chodzi o to, że gra jest zła. Jest całkiem w porządku, ale spodziewałem się czegoś znacznie lepszego. Głównie...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler