Assassin's Creed: Origins (PC) - okladka

Assassin's Creed: Origins (PC)

Premiera:
27 października 2017
Premiera PL:
27 października 2017
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Przygodowa
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (39)Gram (18)Ukończone (19)Kupię (11)

Opis Assassin's Creed: Origins (PC)
Materdea @ 23:29 16.05.2017
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Kofeiniarz, kokainiarz, kodeiniarz.

Śr. długość gry: 59h 9min

+ czaswięcej

Assassin's Creed: Origins to kolejna odsłona kasowej serii przygodowych gier akcji z otwartym światem od firmy Ubisoft.Z Za produkcję tej części odpowiada studio Ubisoft Montreal, które w 2013 roku stworzyło Assassin's Creed IV: Black Flag i od razu wzięło się za tworzenie Origins. Tym razem producenci zaserwowali graczom wycieczkę do starożytnego Egiptu, a także opowieść o formowaniu się bractwa asasynów.

Assassin's Creed: Origins pozwala nam wcielić się w postać Bayeka z Siwy - Egipcjanina, ostatniego reprezentanta medżajów. Przed wejściem na egipski tron greckiej dynastii Ptolemeuszy byli oni elitarną strażą przyboczną kolejnych faraonów. Jednak przez wieki nie byli już potrzebni i pamięć o nich, a także sami medżajowie, umierała. Bayek w swojej krucjacie przeciwko Zakonowi Starożytnych (protoplaści Templariuszy) upatruje prywatnej zemsty, obwiniając ich członków o śmierć syna.

Rozgrywka opiera się na eksploracji otwartego świata, poznawania fabuły, a także wykonywania opcjonalnych aktywności pobocznych. Producenci w tej części postanowili pozbyć się charakterystycznych dla cyklu wież, które pozwalały na odblokowywanie widoku na mapie kolejnych połaci eksplorowanego terytorium - teraz lokacje na mapie odkrywają się przed nami, kiedy je po prostu odwiedzimy. Postanowiono również całkowicie skupić się wyłącznie na historii i trybie dla jednego gracza, dlatego w Origins nie ma - jak miało to miejsce w poprzedniczkach -klasycznego trybu sieciowego (dla wielu graczy lub kooperacji).

Deweloperzy postanowili zupełnie przebudować rządzące serią od 2007 roku mechanizmy. Przede wszystkim pozbyto się statycznego modelu walki. W Origins system starć z przeciwnikami został zapożyczony z naszego rodzimego Wiedźmina 3, dzięki czemu potyczki są o wiele bardziej dynamiczne, wymagają od gracza ciągłych uników i skupienia. Bayek do dyspozycji ma nie tylko miecze, ale również bułaty oraz włócznie, a także bronie dystansowe - łuki i kusze. Do tego może zostać wyposażony też w np. strzałki usypiające lub płonące kule.

Zmieniona została również struktura gry. Bayek definiowany jest przez poziomy doświadczenia, które zdobywa dzięki wykonywaniu zadań głównych i pobocznych, odkrywaniu lokacji, zabijaniu lub ogłuszaniu przeciwników etc. Sam świat został podpięty pod ten schemat, oferując w początkowych dystryktach niskopoziomowych przeciwników, by w końcowych etapach prezentować naprawdę potężnych wrogów, przez co nie możemy od razu ruszyć na zwiedzanie egipskich krajobrazów.

Bayek z racji, iż nie jest asasynem, nie posiada sztandarowego wzroku orła - umiejętności, pozwalającej na "prześwietlanie" ścian budynków i lokalizowanie przeciwników. W Origins bohater korzysta z usług również orła, jednak prawdziwego, zowiącego się Senu. Z lotu ptaka podświetlamy np. skarby do odnalezienia lub inne, kluczowe przedmioty.

Assassin's Creed: Origins korzysta z zaawansowanego silnika grafiki AnvilNext 2.0, oferując brak ekranów ładowania pomiędzy przechodzeniem z budynków na zewnątrz, a także ostre tekstury, bujną roślinność oraz płynne animacje.

Wymagania: Twórcy gry Assassin's Creed: Origins ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera sceny erotyczne
Screeny z Assassin's Creed: Origins (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   11:20, 19.01.2018
Cytat: urban1212
Jednak Denuvo złamane.. trochę wytrzymało w sumie.

Wytrzymało tyle ile miało wytrzymać czyli najgorętszy okres dla gry.
1 kudosDirian   @   11:27, 19.01.2018
Skąd info o złamaniu Denuvo? Przeszukałem kilka stronek typu "crack status" i nigdzie nie doszukałem się informacji, żeby zabezpieczenia poległy.
2 kudosguy_fawkes   @   14:14, 23.01.2018
Każdy dzień, w którym piraci jeszcze nie zagrają, to takie małe zwycięstwo. Oby wytrzymało jak najdłużej.
0 kudosurban1212   @   23:01, 03.02.2018
Pięknie to na torrentach dzisiaj siadło Dumny tyle to Denuvo jest warte, zawsze zostanie złamane..
0 kudosDirian   @   23:37, 03.02.2018
Cytat: urban1212
Pięknie to na torrentach dzisiaj siadło Dumny tyle to Denuvo jest warte, zawsze zostanie złamane..

Swoje zrobiło - gra była zabezpieczona w czasie najgorętszego okresu obecności na rynku (po premierze i na święta) i jeszcze sporo po nim. Złamanie było kwestią czasu, ale na pewno Ubisoft nie żałuje zainwestowania w Denuvo.
0 kudosTheCerbis   @   23:55, 03.02.2018
Zostało do końca złamane? Bo sama gra na torrentach może sobie być.
0 kudosurban1212   @   00:58, 04.02.2018
Cytat: TheCerbis
Zostało do końca złamane? Bo sama gra na torrentach może sobie być.


Taa... do końca już.
0 kudosurban1212   @   00:59, 04.02.2018
Cytat: Dirian
Swoje zrobiło


To też prawda.
0 kudosTheCerbis   @   16:04, 13.02.2018
Nie ma sprintu? Jest tylko jeden poziom biegu?
0 kudosMicMus123456789   @   15:03, 23.10.2018
W końcu i mnie się udało przejść asasyna "nowej generacji" i muszę powiedzieć, że z każdą kolejną częścią Ubi cofa serię w rozwoju i to nie historycznym. W grze brak klasycznego sprintu pieszo i konno, gra sama ustala jak szybko się poruszamy w mieście i po za nim. Do tego brak nawet takiej pierdułki jak możliwość zeskoku na konia co było w poprzednich częściach niby nic wielkiego, ale było przydatne w czasie ucieczek. A najgorsze jest to, że tak jak wcześniej postacie miały charakter czasem wręcz niesamowity, tak tu nie ma go nikt. Naprawdę osobiście uważam, że nawet postacie historyczne w tej części są, bo muszą być, ale nie mają nic ciekawego do pokazania czy powiedzenia. Walczyło się przyjemnie, a eksploracja dawała satysfakcję, ale postacie w tej grze to dno jakich mało. Polubiłem Bayeka choć było ciężko.
0 kudosTheCerbis   @   15:23, 23.10.2018
Jak to gra sama ustala tempo poruszania się postaci? o.o Widzę, że ograłeś wersję na PC, jak optymalizacja na Twoim sprzęcie? Nie chciałeś wersji na PS4 wziąć?
0 kudosMicMus123456789   @   18:01, 23.10.2018
Cytat: TheCerbis
Nie chciałeś wersji na PS4 wziąć?


Nie. Po za tym wszystkie części serii mam w wersji na PC Uśmiech

Cytat: TheCerbis
Jak to gra sama ustala tempo poruszania się postaci?


Niestety tak, byłem tym zaskoczony i rozczarowany.

Cytat: TheCerbis
Widzę, że ograłeś wersję na PC, jak optymalizacja na Twoim sprzęcie?


Gra potrafi szarpać nawet na średnich ustawieniach, kilka razy musiałem też restartować grę, bo się zawiesiła, czy to przy wspinaczce czy na ekranie ładowania.
0 kudosBubtownik   @   19:17, 23.10.2018
Grając na padzie mogę sobie ustalać tempo biegu Uśmiech Po prostu delikatnie wychylam drążek Zadziorny
Dodaj Odpowiedź