Need for Speed Payback (PC) - okladka

Need for Speed Payback (PC)

Premiera:
10 listopada 2017
Premiera PL:
10 listopada 2017
Platformy:
Gatunek:
Wyścigi
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (22)Gram (6)Ukończone (8)Kupię (2)

Opis Need for Speed Payback (PC)
Dirian @ 20:06 09.05.2017
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!

Śr. długość gry: 14h 59min

+ czaswięcej

Need for Speed Payback to kolejna odsłona popularnej serii gier wyścigowych od firmy Electronic Arts. Odpowiada za nią studio Ghost Games, znane z odsłon Rivals z 2013 roku i Need for Speed 2015.

Akcja Need for Speed Payback toczy się w półświatku Fortune Valley. Trójka bohaterów ponownie łączy siły, by zemścić się na Familii - podstępnym kartelu rządzącym kasynami, przestępczym podziemiem i skorumpowanymi glinami w mieście.

Nowa odsłona Need for Speed oferuje rozbudowany system modyfikacji aut - dzięki niemu możemy stworzyć swoją wymarzoną brykę lub spędzić wiele godzin, przeistaczając porzucony wrak w supersamochód. Co więcej, gracze mogą mieć okazję na dobre sprawdzić swoje auta, obstawiając własne umiejętności, a następnie pomnożyć wygrane lub stracić wszystko.

W Need for Speed Payback ponownie poruszamy po ogromnym, otwartym świecie. Twórcy tym razem przyłożyli większą wagę do personalizacji i modyfikacji pojazdów. Nowością względem odsłony z 2015 roku są pojazdy typu SUV, a także możliwość jazdy nie tylko po asfalcie, ale także pozamiejskich bezdrożach. Ponadto zrezygnowano z konieczności stałego połączenia z Internetem w trybie dla pojedynczego gracza.

Wymagania: Twórcy gry Need for Speed Payback ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.
Screeny z Need for Speed Payback (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLoczek3545   @   22:19, 27.06.2018
Tak dobrze w "ścigałkach" nie bawiłem się od czasów pierwszego Most Wanted Szczęśliwy . Podzielenie wszystkich rodzajów wyścigów na trzech grywalnych kierowców i szczególnie przystosowanych do tego samochodów jest naprawdę świetnym pomysłem. Fabuła która wszystko to splata nie jest najwyższych lotów, ale jak na grę wyścigową to i tak nie jest źle Szczęśliwy . Jest tuning, niestety niezbyt rozbudowany i do tego większość elementów trzeba odblokować poprzez wykonywanie różnych czynności pobocznych i otwieranie zestawów (paczek), które dostaje się po wygranym wyścigu. Najbardziej zawiódł mnie soundtrack... Od 1/4 gry zacząłem włączać coś swojego w tle. Co jeszcze mocno rzuca się w oczy to to, że twórcy postanowili zmienić definicję wyścigu typu "drag". Nie ma już typowego prostego odcinka do pokonania, często trzeba przejechać kilka mil, co jest trudne do zrobienia samochodem specjalnie dostosowanym do tego typu wyścigu(na 2 kołach przez 100 metrów)... Graficznie wysoki poziom. Modele pojazdów, a nawet otoczenia czasem potrafią przykuć na dłuższą chwilę uwagę. Wiele rzeczy można było zrobić lepiej, ale to i tak kawał dobrego kodu, który w sumie kończy się z jego jakże krótką fabuła Smutny .