Iron Harvest to produkcja z gatunku strategi czasu rzeczywistego, osadzona w diesel-punkowym uniwersum 1920+. Jego twórcą jest polski artysta Jakub Różalski, natomiast tytuł stworzyło niemieckie studio KING Art.
Akcja tytułu rozgrywa się w alternatywnej rzeczywistości, w której ludzie, zafascynowani nowymi technologiami i twardym żelazem, wymyślili mechy już w czasie I wojny światowej. Maszyny te bardzo pomogły w walkach, stając obok tradycyjnych czołgów czy husarii. Aktualnie, gdy woja się zakończyła, rolnicy w czasie uprawiania swoich pól znajdują liczne niewypały, druty kolczaste, bronie, czy odłamki. Pozwala to na wytwarzanie robotów. Cały proces nazywano "Żelaznymi Żniwami". Jednak nie wszystkim podoba się finalny rezultat. Potajemnie bowiem pragną ponownie zdestabilizować Europę, aby przejąć później nad nią kontrolę.
Gracz ma możliwość pokierowania trzema stronami nowego konfliktu. Są to:
Podczas zabawy sterujemy bohaterem, który misi poprowadzić jednostki mechów oraz ludzi na polu walki, korzystając nie tylko z ich siły ognia ale także ukształtowania terenu oraz osłon. Całość rozgrywa się w otwartym świecie, a fabułę popychamy do przodu realizując zadania.
Iron Harvest to owoc ciekawej kolaboracji. Otóż mamy tu do czynienia ze strategią czasu rzeczywistego, której akcja obsadzona została w dieselpunkowym uniwersum opracowanym przez polskiego artystę Jak...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler