Dragon Age: Inkwizycja - Intruz (PC) - okladka

Dragon Age: Inkwizycja - Intruz (PC)

Premiera:
08 września 2015
Premiera PL:
08 września 2015
Platformy:
Gatunek:
RPG / Akcja
Język:
- napisy
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (9)Gram (0)Ukończone (6)Kupię (1)

Opis Dragon Age: Inkwizycja - Intruz (PC)
shuwar @ 07:39 01.12.2015
"shuwar"
Gram dla przyjemności, dla rozerwania się i dlatego, że to lepsze niż durnoty w telewizji :)

Śr. długość gry: 2h 52min

+ czaswięcej

Intruz to trzecie fabularne rozszerzenie dedykowane grze cRPG Dragon Age: Inkwizycja. Za produkcję dodatku, podobnie jak i podstawowej wersji, odpowiada studio BioWare.

Historia Dragon Age: Inkwizycja - Intruz rozgrywa się dwa lata po zakończeniu głównego wątku z podstawowej wersji gry - jest to zarazem epilog. Wyłom został zamknięty, a my - jako inkwizytor - musimy zdecydować o ostatecznym losie inkwizycji. Naszym zadaniem jest stawienie czoła potężnemu wrogowi, rasie Qunari, który zagraża przyszłości tytułowej organizacji.

Do działania DLC wymaga podstawowej wersji Dragon Age: Inkwizycja!

  • Dragon Age: Inkwizycja

Dragon Age: Inkwizycja to trzecia odsłona cyklu cRPG od studia BioWare, w której gracz zostaje przeniesiony do mrocznego świata fantasy.

Inkwizycja kontynuuje znaną z "jedynki" oraz "dwójki" historię. Akcja rozpoczyna się 10 lat po wydarzeniach zDragon Age II. Ferelden nadal podnosi się z kolan po ataku Mrocznych Pomiotów. W Orlais zaś wybucha wojna domowa. Zakon wszczyna konflikt z magami wskutek czego Templariusze i Poszukiwacze Prawdy wypierają się jego zasad. Na domiar złego, na niebie zaczynają pojawiać się bramy do Pustki, umożliwiające demonom przenoszenie się do świata ludzi. Zadaniem gracza (stojącego na czele tytułowej Inkwizycji) jest uratowanie świata przed zagładą i dojście do tego kto stoi za całym zamieszaniem.

Inkwizycja to ukłon w stronę fanów. Twórcy zapowiadali, że byli w ciągłym kontakcie z nimi i stworzyli grę na jaką wszyscy czekali. Dlatego też dostajemy rozbudowaną fabułę, pełen system wyborów, mających spory wpływ na przebieg wydarzeń, ogromny świat, przemyślany system rozwoju postaci oraz walkę z elementami taktycznymi. Produkcja studia BioWare stawia też na otwarte lokacje, nie prowadząc gracza za rękę, jak to miało miejsce w przypadku poprzedniej odsłony.

Przed wyruszeniem w drogę należy stworzyć własnego bohatera. Twórcy oddali nam do dyspozycji kilka grywalnych ras (ludzie, krasnoludy oraz elfy). Wybór nie jest rzecz jasna tylko sztuką dla sztuki. Powyższa decyzja wpłynie nie tylko na statystyki naszego podopiecznego, ale także na stosunek postaci niezależnych do niego. Oprócz tego zadecydujemy o klasie (mag, wojownik i łotrzyk), płci, jak również o imieniu jakie nosić będzie nasz protagonista.

Całość pracuje na silniku Frostbite 3, tym samym, na którym działa m.in. Battlefield 4. Dzięki współpracy z EA DICE otoczenie zyskało na interaktywności, możliwa zaś jest destrukcja otoczenia. Przy pracach nad grą udział brały filie Electronic Arts z Edmonton i Montrealu.

PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Najnowsze wiadomości na temat Dragon Age: Inkwizycja - Intruz (PC)
Screeny z Dragon Age: Inkwizycja - Intruz (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   08:36, 06.12.2015
O jest mój ostatni dodatek do DA. Jeszcze się za niego nie zabrałem. Czekam na wenę Uśmiech I wolny czas. Pewnie coś skrobnę gdy będę już po.
0 kudoslogan23   @   18:10, 03.11.2016
shuwar ja przeszedłem i szczerze jest lepszy niż ten pierwszy który nie bardzo mi podobał ale też szału nie ma
0 kudosshuwar   @   19:41, 03.11.2016
Czy lepszy? Nie wiem... jest inny, ale jakieś te DLC miałkie takie. Zresztą przedstawiona historia jest tak naciągana, jakby autorzy na siłę chcieli coś ciekawego wymyślić.

Historia naciągana jak zakończenie w Mass Effect Pokręcony Diabelski pomysł
Tak mi się skojarzyło.

To taki wstęp do kontynuacji i szczerze powiem, że po ograniu tego DLC Dragon Age dla mnie umarło Smutny
0 kudoslogan23   @   03:31, 04.11.2016
dla mnie szczęki Hakkona były nudne i tak samo zstąpienie. jedyne korzyści z tych dodatków to kostur i zbroja a tak to nic ciekawego może jeszcze historia ostatniego inkwizytora Ameridana a do lokacji się nie przyłożyli skoro lokacja nazywa się Kotlina Mroźnego Grzbietu to powinien być śnieg a czułem się jakbym grał w Far Cry. tylko w tropikach. Dragon age inkwizycja ma wiele wad. może dzisiaj porozmawiam o tych wadach bo dla mnie jest to dobra gra ale z nie wykorzystanym potencjałem a do pisania scenariuszów to powinni zatrudnić. jakiś profesjonalnych scenarzystów. bo wiele postaci nie zostało wykorzystanych a mogły zostać przedstawione lepiej. można do wielu rzeczy się przyczepić w tym do systemu rozwoju postaci i wykastrowaniu magii. która była dnem. a wiele pomysłów było głupie. np potencjał Astrarium został nie wykorzystany bo ekwipunek który się tam znajdowało bym taki sobie.ostatnie co dodam na plus to zagadki były nie które dobrze przemyślane.a ty co myślisz o tym co napisałem
0 kudosMicMus123456789   @   19:07, 13.09.2017
Dodatek rewelacja, świetna fabuła choć upierdliwe walki Dumny Ale za to DLC kończy się tak jak myślałem. spoiler
Zakładałem sobie, że kolejna część Dragon Age powinna pozwolić nam wyruszyć do Tevinteru i na ziemie Qunari i chyba tak właśnie będzie Szczęśliwy


0 kudosshuwar   @   08:24, 14.09.2017
No jak pisałem wcześniej - odniosłem wrażenie, że Bioware wpadło na ten pomysł, a nie że wynikał on ze scenariusza . Usiedli panowie i stwierdzili... musimy coś wykombinować, żeby nikt się nie spodziewał...

Z jednej strony mam sentyment do serii DA: pierwszą część przechodziłem 2 razy, drugą chyba ze cztery, trzecią tylko raz...
Inkwizycja wciągnęła mnie, ale z biegiem czasu hype zaczął ustępować znużeniu.

I niby z chęcią ograłem wszystkie DLC ale jakoś tak... nie czułem mięty.
0 kudosMicMus123456789   @   12:25, 14.09.2017
Fabuła nie tylko bohaterów, ale i całego świata jest coraz bardziej pogmatwana, nie zdziwię się jak w kolejnej części spotkamy stwórcę lub Andrastę Dumny
0 kudosTheCerbis   @   02:07, 09.07.2018
To jest godne zakończenie Inkwizycji. Nie mam pojęcia jak można było nie umieścić tych wydarzeń w podstawce! Prześwietny dodatek i obowiązkowy, bez tego epilogu historia się nie liczy. Idealne dopełnienie, wraz z genialnym motywem muzycznym, epickiem wizualnym wykonaniem podróży przez eluviany oraz uderzająco emocjonującym zwieńczeniem przy ostatnim z luster.

Wszystko nabrało sensu większej głębi, wyjaśnia wiele tajemnic obecnych od początku serii, a ja dostałem wreszcie zakończenie takie, jakie być powinno. Choć nie ukrywam, że już wcześniej można było natknąć się na pewne teksty w grze , a scena po napisach dawała dość mocno znać co się kroi. Ewidentnie należy patrzeć na DA3 z perspektywy podstawki oraz wszystkich DLC, zwłaszcza Intruza, który wieńczy wszystkie wydarzenia i zostawia otwartą kartę na kontynuację. Ci, którzy przeszli, wiedzą o czym mowa.

Tak czy inaczej to już koniec. A ja nie mogę wyrzucić z głowy tej całej historii. Jednak BioWare coś jeszcze potrafi. Tym samym nadrobili moje nadszarpnięte zaufanie i zasłużyli na wyczekiwanie kontynuacji. Nie pojmuję jak można stwierdzić, że ten dodatek jest miałki a fabuła spajająca wydarzenia, nadająca sens i wyjaśniająca niejedną enigmę występującą od DA: Początek naciągana (niczym trylogia Mass Effect, która zakończenie miała również świetne?). Trzeba albo grać bez zrozumienia, albo pomylić się i napisać to nie do tej gry, do której się chciało...

SPOILERY DUŻE
Mythal + Fen'Harel = wiele myśli na nadchodzące dni. Niezwykle połączono wątek Flemeth z Origins, aż do punktu, gdzie dowiadujemy się jaki ma związek z Solasem, okazującym się być Straszliwym Wilkiem z legend, elfim buntownikiem i bogiem, który stworzył Zasłonę i zniszczył tym samym dawny świat elfów za zdradę i zamordowanie jego drogiej przyjaciółki Mythal, elfickiej bogini, przez żądnych władzy Evanuris. Wygląda na to, że mitologia przekazywana przez elfów traci na znaczeniu po odkryciu prawdziwych wydarzeń. Wiadomo teraz również czemu tak narzekają na swoją obecną sytuację. No i to, że Kotwica zabija Inkwizytorkę jest równie tragiczne jak postać Solasa. Nie godzę się!

Byłbym zapomniał - polecam zostać na całych napisach końcowych, podczas ktorych Kasandra czyta fragmenty nowej powieści Varrica. Warto. :>
Dodaj Odpowiedź