Diablo II (PC) - okladka

Diablo II (PC)

Premiera:
29 czerwca 2000
Premiera PL:
05 lipca 2000
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (550)Gram (143)Ukończone (205)Kupię (23)

Opis Diablo II (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 67h 38min

+ czaswięcej

Przenieś się do mrocznego świata Diablo II. Wybierz jedną z siedmiu postaci i wyrusz na przygodę swojego życia. Przed Tobą tajemnicze miejsca, niezapomniane przygody, potężna magia i tysiące rodzajów uzbrojenia. Ale uważaj! Hordy piekielnych potworów już czekają, aby pokrzyżować Ci plany. Przewodzi im demon Diablo oraz Bhaal, których za wszelką cenę musisz zgładzić. Diablo II to kontynuacja kultowej gry, która perfekcyjnie połączyła elementy akcji oraz RPG. Gra podbiła już serca milionów graczy na całym świecie. Teraz i Ty masz okazję przekonać się o jej niesamowitym uroku!

PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Diablo II (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosElfikoso   @   22:13, 11.04.2012
Ta gra to jedna z najlepszych w którą kiedykolwiek grałem.
Wysoka grywalność wszystkimi postaciami i ten klimat...
Nie da się tego po prostu opisać.
Gra bardzo wciąga.
Moja ocena 1000/10
0 kudosFox46   @   00:13, 12.04.2012
UP: czego raczej o Diablo III nie będzie można powiedzieć
0 kudosAndziorka   @   00:35, 12.04.2012
Cytat: Fox46
UP: czego raczej o Diablo III nie będzie można powiedzieć
Buhaha a skąd taka pewność? Prorok czy z fusów wróżysz?
0 kudosFox46   @   13:14, 12.04.2012
Cytat: Andziorka
Cytat: Fox46
UP: czego raczej o Diablo III nie będzie można powiedzieć
Buhaha a skąd taka pewność? Prorok czy z fusów wróżysz?

Błahahaha grałem w Bete14 , i można śmiało stwierdzić ze klimat traci na rożnych głupich uproszczeniach. Do tego jeden koleś kiedyś napisał .
-Że Diablo III stoi bliżej klimatem jedynki niż Łagodniejszej dwójki!!

Myślałem że padnę z tego tekstu, dwójka łagodna jeszcze zapomniał dodać sielankowa, przecież dwójką jest o wiele bardziej brutalniejszą od jedynki, do tego ma lepsze lokacje może nie tak mroczne jak w jedynce , ale łagodna gra na pewno nie jest.
0 kudosAndziorka   @   13:19, 12.04.2012
Ciekawe czy na prawdę w tą betę grałeś to raz. Ale nie negując - beta pewnie się trochę różni od wydanej już gry, także oceniać trzeba jak się zagra już w wydaną ;)
0 kudosFox46   @   13:35, 12.04.2012
No
Cytat: Andziorka
Ciekawe czy na prawdę w tą betę grałeś to raz. Ale nie negując - beta pewnie się trochę różni od wydanej już gry, także oceniać trzeba jak się zagra już w wydaną ;)

No nie wiem nie powiedział bym ..

Bylem na testach w Reality Pupm w karakowie , Grałem w Two Worlds 2 bete i niewiele się zmieniło prócz lepszej optymalizacji czego w Diablo III nie bierze się pod uwagę bo już w Becie jest ona bardzo bardzo dobra , gra lata nawet na złomach.

Co mnie boli
- Nie rozdzielasz punktów umiejętności na silę , zręczność, manę, i jeszcze ten jedena statystyka (nie pamiętam nazwy. ) Dostajesz levla i Cenzura !! dodajesz tylko perka sobie i tyle.
Do tej gry podchodzisz jak do nowej gry, nie podchodzisz jak do Diablo i do Diablo 2. Bo nawiązując do Dwójki i jedynki to się zawiedziesz!! tak się dużo zmieniło.

mechanizmy i rozwiązania w tej grze mi się w ogóle nie podobają , są bardzo uproszczone (dla nowych graczy którzy nigdy nie grali w D1 i D2 )
Zresztą Blizzard sam sobie dołki kopie, bo wcześniej było tak że do sklepu nie łaziłaś w ogóle!! tylko miałeś coś takiego jak szybką sprzedaż klikasz i nie musiałaś nawet do miasta iść, tylko na miejscu sprzedać wszystko. Ale to już usunęli , do tego teleport tez był skopany ale tez go już naprawili. Do tego usunęli Kilka NPCtwó.

i jeszcze kilka zmian a czemu ??

Bo Fani gry brzęczeli Blizardowi żeby nie odpieprzał szopek , stąd tak polepszyli grę(usunęli uproszczenia) ale mimo to i tak jeszcze nie jest to samo co kiedyś.
0 kudosnolfe   @   13:55, 12.04.2012
Cytat: Fox46
-Że Diablo III stoi bliżej klimatem jedynki niż Łagodniejszej dwójki!!

Cytat: Fox46
ale łagodna gra na pewno nie jest.


Kłania się czytanie ze zrozumieniem, przecież nie powiedział, że jest łagodną, tylko łagodniejszą. Gdybym Ci powiedział, że jesienią jest cieplej niż zimą nie znaczyło by to, że chce powiedzieć, że jest ciepło...

Wprowadzili pełno uproszczeń, ale jak sam mówisz, większość z nich usunęli, nawet podobno kolorystykę gry zrobili bardziej mroczną, a wszystko ze względu na głosy fanów. Już po raz drugi się pytam, czy Ty kiedykolwiek byłeś pozytywnie nastawiony do premiery jakiejkolwiek gry??!!
0 kudosAndziorka   @   14:13, 12.04.2012
Hehe Fox jak zwykle musi swoje bolączki wyrazić, no ale od tego w zasadzie jest forum. Ja tam jestem pozytywnie nastawiona do Diablo 3 i tylko czekam premiery. Kontynuacje gier nigdy nie są takie same więc to w zasadzie żadna nowość. Myślę, że mnie trzecia część gry nie zawiedzie, a ocenię dopiero jak pogram.
0 kudosdark.eye   @   09:49, 09.08.2012
Druga część Diabełka gości na moim sprzęcie (a właściwie sprzętach) od początku swojego istnienia. Świetna gierka, mega wciągająca i grywalna do tej pory Uśmiech
0 kudosJackyX   @   10:24, 09.08.2012
I co tu gadać, po paru miechach z Trójką, znowu wracam do Dwójki...
0 kudosJacen22   @   11:48, 23.07.2014
Wie ktoś gdzie jest Drzewo Inifussa? (to chyba tak się piszę) żeby dotrzeć do Tristram? Proszę o pomoc.
0 kudosGuilder   @   17:22, 23.07.2014
W mrocznej kniei, musisz tunelem przejść z kamiennych pól.
0 kudosPabloMG   @   21:34, 14.09.2014
Diablo 2 to ponadczasowy klasyk, grając i nie czuje znudzenia, początkowo wydaje się że jest liczba klasa mała ale można rozwijać bohatera na różne sposoby, każdy akt w grze jest ciekawie zaprojektowany i posiada specyficzną atmosferę, demoniczni przeciwnicy jak i bossowie wyglądają jak powinni wyglądać bez żadnych udziwnień, fabuła jest zaskakująco dobra.
0 kudosguy_fawkes   @   01:53, 02.06.2017
Dosłownie przed chwilą ukończyłem Diablo II - na czas przechodzenia Andromedy poszło w odstawkę, ale wróciłem i postawiłem kropkę nad i. Blizzard poprawił niemal wszystko względem "jedynki" - sequel jest znacznie dłuższy, bogatszy pod względem klas, lokacji i bestiariusza, ale też cokolwiek upierdliwy dla współczesnego, zapracowanego gracza. W oryginale save był dostępny w dowolnym momencie, a śmierć oznaczała wczytanie gry; tutaj Blizzard wprowadził zaś zapis przy wyjściu z gry, co w połączeniu z systemem portali w lokacjach i respawnującymi się mobkami sprawia, że nie ma sensu siadać do Diablo II bez naprawdę dłuższej chwili spokoju. Gra faktycznie jest magiczna - trzyma przy monitorze, wyzwala syndrom "jeszcze jednego lochu". Mnie jednak nie przypadł absolutnie do gustu generator lokacji - jako ktoś, kto do gier nie wraca, bo ma ogromną kupkę wstydu, wolałbym dopracowane w szczegółach, zaprojektowane od a do z miejscówki, bo powierzenie tego algorytmowi zwiększa co prawda replayability, ale z drugiej strony dostaliśmy męczące bagna za Korustem - ogromny obszar, gdzie portali jest tyle, co kot napłakał, za to już za nimi, w ruinach miasta, są praktycznie 2-3 obok siebie.
Dam sobie chwilę na odpoczynek w postaci ostatniej części Deus Ex, a potem zainstaluję i przejdę dodatek. A kiedyś pewnie, za jakieś 10 lat, "trójkę". ;)
Dodaj Odpowiedź