Two Worlds (PC) - okladka

Two Worlds (PC)

Premiera:
09 maja 2007
Premiera PL:
18 czerwca 2007
Platformy:
Gatunek:
RPG / Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (422)Gram (137)Ukończone (102)Kupię (31)

Opis Two Worlds (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 55h 38min

+ czaswięcej

Two Worlds jest grą z gatunku cRPG powstającą w Polskim studio developoerskim Reality Pump. Autorzy mnóstwo uwagi poświęcili, aby świat w grze był sporych rozmiarów i tętnił życiem. Mnóstwo ciekawych questów, wiele przedmiotów do znalezienia oraz ciekawa fabuła sprawiają, że program jest w stanie konkurować z takimi hitami jak Gothic 3 czy też Oblivion.

Fabuła gry przenosi nas do tajemniczego i fantastycznego świata. Wiele wieków temu rozegrała się w nim największa w historii wojna pomiędzy Orkami a ludźmi. Bóg wojny oraz przywódca Orków Aziraal został wówczas pokonany, a pozostali bogowie ukryli dokładnie jego grobowiec. Mijają kolejne stulecia, i pewnego dnia krasnoludy odkrywają w jednej ze swych kopalni tajemniczą świątynie. Ludzie oraz Orki uznają, że najprawdopodobniej jest to grobowiec Aziraala i wyruszają aby go odnaleźć. Pomiędzy dwoma rasami poczyna narastać konflikt, który ostatecznie może doprowadzić do kolejnej wojny. Już wkrótce ujawni się także całkowicie nowe zagrożenie, które może doprowadzić do zagłady jednego z dwóch światów!

Two Worlds oferuje dynamiczne walki, wciągającą i zakręconą fabułę oraz bardzo rozbudowany świat. Wszystkie te elementy sprawiają, że jest to pozycja warta uwagi każdego fana gier RPG. Polski producent postarał się, aby program stanowił zagrożenie dla hitów pochodzących zza granicy!

PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Two Worlds (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosRogacki   @   16:06, 30.05.2013
Two Worlds Szczęśliwy Mamy tutaj dwa światy, albo jak kto woli obozy. Jedni uważają, że gra jest beznadziejna, a drudzy, że gra jest wspaniała. Można to zastosować wszędzie, ale przy Two Worlds trzeba się trochę zastanowić. Grę można w małym stopniu porównać do Gothica 3. Mamy tutaj naprawdę ogromny świat, mnóstwo zadań do wykonania, mnóstwo postaci, i mnóstwo niedoróbek. W tej grze aż roi się od błędów, ale nie są aż tak wkurzające żeby nie dało się w grę komfortowo grać. Ja swój czas grając w tą grę spędziłem wspaniale, i z chęcią wróciłbym do niego, bo tytuł naprawdę zasługuje na drugą szansę. Chociażby dla ogromnego świata, który warto pozwiedzać.
0 kudosmikhail01   @   02:58, 03.06.2013
Mi osobiście gra się bardzo podobała. Fabularnie trochę kuleje, jednak wielki świat i mnóstwo miejsc do odwiedzenia i sprzętu do zdobycia rekompensuje te niedoróbki w historii. Techniczni jest w porządku, poza tym nieszczęsnym oświetleniem, chyba efekt HDR, który po prostu wypala oczy, ale da się to naprawić w dość prosty sposób. Jeden element był irytujący- podwyższanie poziomu sprzętu- wystarczyło mieć dwa takie same egzemplarze broni lub zbroi, połaczyć je i juz mieliśmy sprzęt o lepszych parametrach. Trochę to dziwne było.
0 kudosJackieR3   @   21:41, 04.06.2013
Cytat: mikhail01
Jeden element był irytujący- podwyższanie poziomu sprzętu- wystarczyło mieć dwa takie same egzemplarze broni lub zbroi, połaczyć je i juz mieliśmy sprzęt o lepszych parametrach. Trochę to dziwne było.

A mnie to akurat nie wkurzało,zawsze to jakis nowy pomysł.Zresztą nie jestem pewny czy chodziło o łączenie takich samych egzemplarzy czy może raczej sprzętu tej samej klasy.
0 kudosBubtownik   @   20:19, 07.08.2013
Czy tylko mi kraina orków w tej grze kojarzyła się z Mordorem z Władcy Pierścieni?Bo według mnie trochę wzorowali tą część świata na podstawie The Lord of the Rings.
0 kudospscorpio   @   11:34, 10.08.2013
Cytat: Bubtownik
Czy tylko mi kraina orków w tej grze kojarzyła się z Mordorem z Władcy Pierścieni?Bo według mnie trochę wzorowali tą część świata na podstawie The Lord of the Rings.

Mi osobiście się jakoś nie kojarzyła z Mordorem Uśmiech Aczkolwiek nie spędziłem tam za wiele czasu, więc mogło mi co nieco umknąć. Jednak świat wykreowany w Two Worlds bardzo mi się podobał, uwielbiałem odkrywać nowe tereny, zawsze na coś ciekawego można było natrafić.
0 kudossebogothic   @   12:01, 10.08.2013
Coś z Mordoru pewnie miała. Akurat projekt lokacji i ich różnorodność to największy plus gry. Mogliśmy zobaczyć lodowiec, obszary górskie, równiny o cieplejszym klimacie, spalone orkowe ziemie, pustynię, jakiś busz porośnięty bambusami i miasto stylizowane na Chiny, jakiś mroczny las. Pojawiło się więc praktycznie wszystko. Z jakiegoś wysokiego punktu dało się zobaczyć całkiem spory kawałek mapy, co nadawało realizmu grze. Jednak poza tym świat był pustawy, NPCe kręciły się bez sensu wte i wewte, no i w tej drugiej części mapy, po stronie orków nie bardzo było co robić.
0 kudospscorpio   @   12:09, 10.08.2013
Dlatego tak mało czasu spędziłem u orków Uśmiech Mi najbardziej podobał się ten azjatycki skrawek świata oraz pustynia.
0 kudossebogothic   @   12:12, 10.08.2013
Tam u orków mieliśmy coś znaleźć, bodajże. Trochę bez sensu było jeżdżenie z miejsca do miejsca i zbieranie tych rzeczy. Żadnych dialogów i questów by móc tam się dostać. Byliśmy przebrani za orka, więc to nie była żadna filozofia, zwłaszcza, że te miejsca były łatwo dostępne.
0 kudospscorpio   @   12:18, 10.08.2013
Wiem że za pierwszym razem jak grałem zapomniałem zdjąć ten strój i teleportowałem się do miasta i zaczęli mnie atakować strażnicy, nic nie dało nawet zdjęcie przebrania, musiałem wczytać poprzedni zapis, więc byłem jakieś półtorej godziny grania w plecy Poirytowany
0 kudosBubtownik   @   15:12, 10.08.2013
A autozapisu nie miałeś?U mnie zapisuje się co jakiś czas.
0 kudossebogothic   @   16:01, 10.08.2013
Też sobie włączyłem autozapis co 5 minut bodajże, ale i tak zapisywałem co 2-3 minuty, zresztą jak w każdej innej grze w której mamy quicksave. Przyzwyczajenia z Gothica Puszcza oko
0 kudospscorpio   @   10:08, 13.08.2013
też mam z Gothica taki nawyk, ale przy tej misji tak jakoś łatwo mi szło że zapomniałem Poirytowany a auto zapis mi akurat wtedy nie zadziałał, chyba jakieś fatum zawisło nad tą misją Uśmiech Może półtorej godziny przesadziłem, ale wiecie jak się gra i trzeba wczytywać przez pomyłkę jakiś zapis, człowiekowi wydaje się że pół dnia przez to zmarnował Szczęśliwy
0 kudosJacen22   @   17:49, 22.04.2014
Ja grałem w to jak miałem 8 lat to tylko chodziłem bez sensu i potwory zabijałem Dumny
0 kudoslogan23   @   06:29, 05.11.2016
przeszedłem grę i nie narzekam ciekawa można się do paru. rzecz przyczepić zdobywanie reputacji w gildiach. dawało jakieś korzyści ale to mało ale za jakiś czas jak znajdę płytę to do niej wrócę zobaczę czy wciąż. mam dobre wspomnienia związane z tą grą. szkoda że Reality Pump zbankrutowało
0 kudosTheCerbis   @   13:05, 10.11.2018
Kiedyś przechodziłem na szybko i pamiętając, że szedłem głównie za wątkiem fabularnym jeszcze raz podszedłem do Two Worlds. Wtedy rushowałem i nawet smoka magmowego nie potrafiłem pokonać, teraz wystarczyło na niego kilkanaście/dziesiąt sekund. Nie wspominając o ostatnich dwóch przeciwnikach, których mocarność może wywołać uśmiech politowania. :>

Gra jest dość przeciętna, nawet jak na 2007 rok, ale coś sprawiało, że chciało się do niej wracać, stąd ocena dobra. Ale to takie balansowanie na cienkiej granicy. Mimo wielu wad grało się przyjemnie. Duża powtarzalność czynności, główny wątek, czy animacje w bodajże 30 klatkach lub mniej to największe wady, ale muzyka, przebijanie się przez tabuny wrogów po uprzednim wzmocnieniu postaci trwałymi potionami, levelowanie i całkiem niezłe widoczki nadrabiają. Ciekaw jestem jak multiplayer wyglądał, bo niestety obecnie świeci pustkami.
Dodaj Odpowiedź