Worms 4: Totalna Rozwałka (PC) - okladka

Worms 4: Totalna Rozwałka (PC)

Premiera:
29 lipca 2005
Premiera PL:
15 września 2005
Platformy:
Gatunek:
Zręcznościowa
Język:
Polski
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (146)Gram (36)Ukończone (36)Kupię (18)

Opis Worms 4: Totalna Rozwałka (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 56h 30min

+ czaswięcej

Worms 4: Totalna Rozwałka to kolejna część i zarazem powrót do korzenii serii. "Mayhem" to niczym nieskrępowana, radosna rozwałka - w trybie single player lub z przyjaciółmi, w opcji multiplayer. Tym razem zabawa będzie jeszcze większa, dzięki możliwości kreowania nowych rodzajów broni i spersonalizowanych robaków. Ekhm. Zabawa dla pojedynczego gracza została wzbogacona o misje, w których trzeba zdobyć jakiś przedmiot lub zniszczyć określone miejsce na mapie. Wszystko to przez 25 misji w zmieniającej się tematycznie scenerii. W trybie gry wieloosobowej, poza mapami z opcji single player, czeka nas 20 dodatkowych aren.

Cechy:
- W pełni konfigurowalne robaki - możesz je spersonalizować za pomocą koloru, zestawu włosów i pewnych gadżetów.
- Modyfikuj przynęty na robale! Rozwijaj standardowe wyposażenie i wymyślaj nową broń.
- 5 tematycznych scenerii z w pełni zniszczalnym środowiskiem (park jurajski, era arturiańska, Arabia, Dziki Zachód oraz plac budowy).
- Poprawione działanie kamery i system animacji.
- Nowe tryby rozgrywki, takie jak "capture the flag" i obrona pozycji.

PEGI: Od 3 lat
Screeny z Worms 4: Totalna Rozwałka (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosadzik221993   @   11:04, 06.12.2009
zgodzę sie z fabio . myślałem ze to będzie lipa a tu niespodzianka
0 kudoskurak126   @   16:54, 06.12.2009
Miałem tą grę Cool bardo śmieszna momentami normalnie leżałem haha Puszcza oko miłośnikom wcześniejszych części bardzo polecam Diabelski pomysł
0 kudosczako222   @   12:05, 15.01.2010
Fajna gra wciąga, odblokowywanie nowych ubrań,map itp.Modyfikacja broni,ciekawe misje.

Polecam fanom robaków!!
0 kudoscroc18   @   21:27, 20.01.2010
Bardzo fajna gierka i dla dzieci jak i dla dorosłych.
Też ją bardzo polecam każdemu
0 kudosdawid11vs   @   18:16, 29.01.2010
Fajna gierka można się pośmiac ,fajnie że można modyfikowac wormsy i że są nowe typy broni polecam gierke fajnie się gra z przyjaciółmiSzczęśliwy
0 kudosSouLStorM   @   19:31, 16.04.2010
Nie ma co robale wymiatają hehe zawsze kochałem wormsy szczególnie gdy z kumplami się gra wtedy idzie się pośmiać i zabić troche czasu
0 kudosgadka12   @   17:18, 26.04.2010
Mam Worms 3d i zamierzam kupić Worms4, zwykle jak grałem w Wormsy to tak z nudów, ale słyszałem że worms4 ma różnorodne misje kampani i może być fajna
0 kudosziomekPazur20   @   13:35, 23.05.2010
Mimo swej prostoty wciąga jak cholera !!! Świetnie zabija sie nią czas Polecam każdemu
0 kudosavatarx1   @   10:38, 07.06.2010
Bardzo fajna gierka i można paść ze śmiechu.
0 kudoswanted22   @   17:27, 07.06.2010
Przeszłem całą historię ale innych tybów gry jest masa.
0 kudoskenex   @   11:31, 14.08.2010
Najlepsze wormsy pod słońcem. Duża różnorodność trybów gry, misji. Do tego edytor ubieranie robaków, edytor broni.

świetne jest tweakowanie czyli możliwość modyfikowania gry w bardzo prosty sposób. Można ustawić na przykład aby z bomby bananowej wylatowało 40 bananów.
0 kudoskamykchmiel   @   15:36, 02.11.2010
Genialna gierka tylko troche za łatwa w trybie kampani
0 kudosmacia882   @   12:12, 12.02.2011
super gra.cały czas się śmieję gdy robie"allelują"krater po bombie atomowej.
0 kudosoOMIKOlajOo   @   15:48, 25.03.2011
Cała seria moim zdaniem jest świetna. Żadna część nie jest zła.
0 kudosImrachil   @   14:53, 14.09.2011
Fajna gra.Najbardziej mi sie podoba to że można ubierać wormsy.Tylko tego mi brakowalo w grze Worms3D
Dodaj Odpowiedź