The Inner World to debiutancki projekt trzyosobowego, niezależnego studia Fizbin. Hołduje on doskonale znanym mechanizmom gatunku point & click, w którym podstawowym zdaniem jest przemierzanie kolejnych lokacji, zabawa wajchami i dźwigniami oraz łączenie ze sobą różnych przedmiotów.
Fabuła przedstawia historię dwójki bohaterów - Roberta oraz Laury. Mieszkający w spokojnej krainie Aposia, muszą rozwiązać sprawę wysychających po sobie trzech fontann. Fontann niezwykle istotnych do życia i funkcjonowania Apozjan, bowiem dzięki nim w krainie nie brakuje tlenu oraz podstawowych pierwiastków potrzebnych do przeżycia.
Specyficzna oprawa graficzna nadaje The Inner World niepowtarzalnego charakteru. Przypominająca kreskówkową serię Deponia od Daedalic Entertainemnt, gra studia Fizbin odznacza się ręcznie rysowanymi, dwuwymiarowymi tłami z charakterystycznym cel-shadingowych filtrem.
Uwielbiam, gdy w grach przygodowych czeka nam mnie charyzmatyczny i urzekający główny bohater. Ale nie taki, który za chwilę zmienia swój tok myślenia i zachowanie. Czy to podczas tworzenia kolejnych ...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler