Earth 2160 (PC) - okladka

Earth 2160 (PC)

Premiera:
03 czerwca 2005
Premiera PL:
08 lipca 2005
Platformy:
Gatunek:
Strategiczna
Język:
Polski
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (114)Gram (46)Ukończone (18)Kupię (4)

Opis Earth 2160 (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 41h 45min

+ czaswięcej

EARTH 2160 to strategia czasu rzeczywistego nawiązująca do znanej serii Earth. Gra powstaje w polskim studio developerskim Reality Pump. Akcja tej części stanowi kontynuację wydarzeń z poprzednich części i rozgrywa się po zniszczeniu Ziemi. Walka toczyć się będzie o wszystkie planety naszego systemu.

W grze pojawią się cztery strony konfliktu: znane z wcześniejszych części gry: Dynastia Euroazjatycka (ED), Korporacja Księżycowa (LC), Zjednoczenie Cywilizowanych Stanów (UCS) oraz Obcy – nowy pretendent do objęcia władzy w Układzie Słonecznym. Każda z czterech ras dysponuje odmienną techniką, a co za tym idzie różnić się będą ich drzewa wynalazków i technologii; w inny sposób pozyskiwać będą teren i rozbudowywać zaplecze gospodarcze.

Gra wykorzystuje najnowszy silnik Earth-4. Ten całkowicie nowy, niedawno opracowany system graficzny pozwala odwzorować obraz z niespotykaną ilością szczegółów, ograniczoną wyłącznie przez stosowany sprzęt. Wewnętrzny moduł renderowania T&L bezpośrednio obsługuje "pixel shaders" i obliczenia szkieletowe na nowoczesnych kartach graficznych. Technologia "pixel shaders" służy do generowania na różnego rodzaju powierzchniach odblasków pochodzących z wielu różnokolorowych źródeł światła; umożliwia odwzorowanie realistycznie wyglądających płynów o dynamicznym, ciągle zmiennym wyglądzie.

Cechy:
- 4 grywalne stronnictwa o odmiennych podstawowych technologiach i możliwościach.
- Każde stronnictwo ma do dyspozycji ponad 13 podstawowych budynków i ponad 13 podstawowych jednostek.
- Różnorodne rasy przeciwników, jednostki specjalne i postacie niezależne.
- 4 kampanie dla jednego gracza, z których każda obejmuje 7 misji.
- 10 map dla trybu potyczki.
- 4 tryby rozgrywki wieloosobowej na 10 mapach.
- Zapisywanie rozgrywki wieloosobowej i dołączanie do trwających rozgrywek.
- Serwer EarthNet, obsługujący drabinkę graczy i ligi.
- Modułowy system budowy jednostek. Każda jednostkę można zbudować następujących części: podwozie, pancerz, silnik, dopalacze, działka (maksymalnie 8), generator osłony i moduły broni cząsteczkowej i tarczy. Liczba różnych konfiguracji jednostek jest niezliczona.
- Jednostki można przechowywać w hangarach, które można szybko opuścić w celu zaskoczenia wroga.
- Jednostki można wytwarzać bezpośrednio w hangarach.
- Realistyczny, zmiennokształtny teren wielokrotnie pokrywany teksturami.
- Wszystkie przerywniki filmowe są wyświetlane przez engine gry i generowane w czasie rzeczywistym.
- Holograficzny przezroczysty interfejs bez tradycyjnych paneli.
- Okna widoku z kamer wyświetlają obraz widziany z perspektywy pierwszej osoby.
- Menu główne z filmami wyświetlanymi w tle (generowanymi w locie).
- Ponad 12 wirtualnych agentów. Te specjalne postacie mają silne charaktery i wywierają znaczący wpływ na rozgrywkę. Każdy agent ma kilka cech specjalnych, pochodzących z 20 kategorii.
- Gospodarka jest oparta na trzech rodzajach surowców - wodzie, metalu i krzemie. Każde surowiec ma trzy różne źródła. Na różnych mapach występują odmienne rodzaje metalu. Kolor, wytrzymałość, szybkość i siłą pancerza jednostek zależą od użytego metalu. Liczba wszystkich źródeł surowców wynosi 18 (3 dla wody, 3 dla krzemu i 12 dla metalu).
- Rozgrywka wieloosobowa z udziałem maksymalnie 8 graczy.
- Dostępne zapisywanie gry w rozgrywce wieloosobowej.
- Możliwość dołączania do trwającej rozgrywki.
- Tryb obserwatora gry wieloosobowej, powtórki.
- Możliwość włączania gracza komputerowego do rozgrywki wieloosobowej.
- Edytor światów E2160 w postaci zewnętrznego programu
- Wewnętrzna obsługa funkcji cieniowania pikseli 1.0, 1.2, 2.0 i 3.0.
- Zestaw programistyczny EarthC (język programowania) na potrzeby tworzenia modów.
- Pełna obsługa standardu Unicode.


Wkład w encyklopedię mieli:   winster,
PEGI: Od 12 latZawiera przemocZawiera mocny język
Screeny z Earth 2160 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosozymandiusz   @   15:47, 25.07.2010
bardzo dobra gra. fabuła mnie wciągnęła. już jest zapowiedziana kolejna część 2170. mam nadzieję, że zobaczymy kontynuacje fabuły.
0 kudosWilku121   @   14:43, 04.08.2010
Polecam, bardzo dobra gra, a grafika genialna.
Większość RTS szybko się nudzi, ale zawsze można zagrać przez sieć.
0 kudosNikolaj666   @   13:13, 27.10.2010
Bardzo fajna gra. Modułowe konstruowanie pojazdów było już w 2150 ale tutaj jest jeszcze ciekawsze bo dodano prócz wyboru broni też pancerze i inne duperele. Hmmm... nie mi się tak szybko nie znudziła.
0 kudospctowiecmac   @   20:42, 04.12.2011
Cytat: zuk1
Takie jakieś dziwne zakończenie falkner zwycięża w ciele obcego. A czy powstanie następna część eartha???


Zgadzam się morphidzi wyglądają niezbyt fajnie
0 kudoskam991   @   17:48, 20.08.2013
Jeśli ktoś lubi gry w których trzeba rozbudowywać bazę to gra dla niego
0 kudosKotecek_PL   @   14:35, 25.01.2019


Obrazek



Pod formularzem do wypełnienia pisze że ma przyjść email z jakimś czymś, ale nic nie ma, Email wpisany poprawnie.
0 kudosTheCerbis   @   16:05, 25.01.2019
W tak starej grze już może to nie działać.
1 kudosshuwar   @   16:19, 25.01.2019
Cytat: TheCerbis
W tak starej grze już może to nie działać.
Nic nie rozumiesz... Kotecek chciał sprzętem przyszpanić Puszcza oko
0 kudosTheCerbis   @   16:31, 25.01.2019
No tak. I jeszcze tym, że jest w Podkarpackim i ma tony śniegu.
0 kudosshuwar   @   18:18, 25.01.2019
Cytat: TheCerbis
I jeszcze tym, że jest w Podkarpackim i ma tony śniegu
Rozbawiony A u nas śniegu jak na lekarstwo.
0 kudosKotecek_PL   @   09:10, 02.02.2019
Największą bolączką tej gry jest brak wsparcia dla procesorów wielordzeniowych / wielowątkowych. Po wyprodukowaniu około 30.000 jednostek płynność gry spada. Mogli by wypuścić patch dodający obsługę wielu rdeni, Na większości AMDkach w takich warunkach sobie na pewno nie pogramy, intele z mocnymi pojedynczymi rdzeniami do tej gry dla map z nieograniczonymi surowcami to jedyna opcja.
1 kudosTheCerbis   @   12:15, 02.02.2019
Gra z 2005 i nie działa tobie płynnie? Ale słabego kompa masz, przereklamowane te RTXy. Szczęśliwy
0 kudosKotecek_PL   @   12:43, 02.02.2019
No nie ? 40 klatek na 2080TI nawet po zejściu na rozdzielczość 2160x1440.
A tak na serio, post dotyczył braku możliwości wykonywania obliczeń na wielu rdzeniach procesora przez samą grę, co jest spowodowane tym że gra nie była tworzona z myślą o jednostkach wielordzeniowych co jest dla mnie dziwną decyzją, Earth 2160 na swoje czasy był dość zaawansowana produkcją pod względem użytych technologii, to już były czasy procesorów wielordzeniowych Puszcza oko
0 kudosWerrrrr   @   15:56, 18.03.2019
Gra fajna, ale ja wolę "Trylogię" Earth 2150 Uśmiech
Dodaj Odpowiedź