System Shock 2 (PC) - okladka

System Shock 2 (PC)

Premiera:
11 sierpnia 1999
Premiera PL:
29 listopada 1999
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
- napisy
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (20)Gram (3)Ukończone (10)Kupię (1)

Opis System Shock 2 (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 17h 3min

+ czaswięcej

System Shock 2 to kontynuacja przeboju z 1994 roku. Gra jest połączeniem dynamicznej strzelanki, wciągającej przygodówki oraz rozbudowanej RPG. Charakteryzuje się otwartym scenariuszem i umożliwia graczowi dowolne podejmowanie decyzji.

Główny bohater budzi się na pokładzi stacji badawczej, na której dzieje się coś niedobrego. Musi znaleźć wyjście i w trakcie jego poszukiwania przeżyć. Do naszej dyspozycji oddany został spory arsenał różnego kalibru pukawek, oraz wspaniałe, rozbudowane poziomy. System Shock 2 oferuje wiele zakończeń i rozwiązań każdej napotkanej zagadki.

Dzieło Irrational Games posiada bardzo dobrą i szczegółową jak na swoje czasy grafikę.

PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z System Shock 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPuchar   @   20:19, 16.08.2011
To była wspaniała gra. Lepsza nawet niż Deus Ex chociaż mam wrażenie że krótsza. Świetna fabuła, nie liniowość no i ten rozwój postaci!!!
Ja grałem gościem, od mocy PSI z tą kuleczką w ręce. Później się niesamowicie przydaje jak się ma niewidzialność i stawianie barier;)
0 kudossebogothic   @   09:16, 14.09.2015
Genialna gra. Mimo, iż zagrałem w nią 16 lat po jej premierze, to praktycznie nic, a nic się nie zestarzała. Oczywiście mówię tutaj o gameplayu, bo wiadomo, że grafika starzeje się nawet po kilku latach. Ale i tak nie jest tak źle pod tym względem i jak na 16 lat SS2 wygląda świetnie, a jest jeszcze mod, który ulepsza tekstury i modele postaci.
System Shock 2 to nowatorskie połączenie FPSa z cRPG w klimatach sc-fi z domieszką cyberpunku i survival horroru. To co przyciąga do gry to fabuła oparta na audiologach, a twist fabularny nadal miażdży. Gameplayowo też jest dobrze, chociaż nieraz może wdać się nuda. Możemy grać typowym żołnierzem posługującym się bronią palną, specem od techniki czy psionikiem, a nic nie stoi na przeszkodzie by to wszystko łączyć. I ja tak zrobiłem, z broni palnej korzystałem od święta, oszczędzając amunicję i posługiwałem się bronią białą, nauczyłem się kilka przydatnych "czarów" psionicznych jak leczenie, pirokineza, hipnoza, które były przydatne, no i sporo inwestowałem w hakowanie. Dzisiejszym graczom wiele powie jeśli napiszę, że System Shock 2 to taki BioShock (w końcu za obie odpowiada Ken Levine), z tym, że ta druga gra jest uproszczona i spłycona z elementów RPG. Sam gameplay mocno przypominał mi to co można zobaczyć w Dead Space. Też mamy do czynienia z gościem, który łazi po statku wykonując zadania zlecane mu przez kogoś.