Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (PC) - okladka

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (PC)

Premiera:
25 marca 2004
Premiera PL:
13 sierpnia 2004
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (232)Gram (58)Ukończone (54)Kupię (5)

Opis Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 17h 9min

+ czaswięcej

Splinter Cell: Pandora Tomorrow to kolejny projekt reprezentujący słynną serię, w której wcielamy się w postać tajnego agenta, Sama Fishera. Produkcja powstała w studio Ubisoft i przez Ubisoft została także wydana.

Scenariusz gry, podobnie jak wcześniej, stworzony został przy współpracy ze słynnym pisarzem, Tomem Clancym. Autor stworzył opowieść, która prowadzi głównego bohatera w wiele niebezpiecznych miejsc Indonezji roku 2006. Podczas poszczególnych misji staramy się infiltrować bazy wroga, włamywać się do komputerów oraz eliminować przeciwników w możliwie jak najskuteczniejszy sposób. Jest to o tyle trudne, że wrogowie potrafią rozpoznać zmiany w swoim składzie osobowym i natychmiast wyruszają na poszukiwanie zaginionych kumpli.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow to skradanka, a w związku z tym, najskuteczniejszym sposobem zdejmowania przeciwników jest skradanie się i wykorzystywanie posiadanych przez Sama Fishera gadżetów. Może on zerkać pod drzwiami, umieszczać na ścianach przenośne kamery, a nawet usypiać przeciwników zamontowanym w nich gazem. Wszystko po to, aby niepostrzeżenie wkraść się do bazy i tak samo z niej się wydostać.

Gra działa na zmodyfikowanym silniku graficznym Unreal Engine, w którym zaimplementowane zostało niesamowite, dynamiczne oświetlenie oraz zaawansowana fizyka, sprawiająca, że niektóre elementy otoczenia da się zniszczyć, a Sam Fisher, przechodząc np. przez jakąś tkaninę, odsuwa ją swoim ciałem. Choć wydaje się to zwykłym bajerem, w momencie debiutu gry robiło wrażenie. Tytuł został oczywiście wyposażony w świetną oprawę dźwiękową, w tym w profesjonalny dubbing.

Produkcja posiada rozbudowany wątek fabularny, ale dysponuje też modułem rozgrywek wieloosobowych, w którym kilka osób szarpie ze sobą w trybie potyczek.


Wkład w encyklopedię mieli:   Materdea,
Screeny z Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosZiZi_PL   @   01:42, 06.05.2009
W porównaniu do prequela różni się chyba tylko nową fabuła, lokacjami i mniejszymi zmianami kosmetycznymi. Mimo to wciąga bardzo.
0 kudosSilver-Gold   @   22:09, 06.05.2009
Jak dla mnie niestety najsłabsza z całej serii...najbardziej klimatyczna była dla mnie "jedynka", czyli po prostu Splinter Cell.
0 kudosszakir39   @   14:54, 08.05.2009
najlepiej pokazana gra szpiegowska brakuje mi duble agent i bede mial wszyskie czesci
0 kudosludwikluk181991   @   16:28, 16.05.2009
Słaba w porównaniu do jedynki..
Ogólnie mało zmian w stosunku do poprzednika jak dla mnie 6.5/10
0 kudosadam771x   @   20:23, 27.09.2009
Bardzo rozbudowany system walki.Wiele opcji interakcji z otoczeniem,...
Nie grałem w inne części jednak dla mnie jest to najlepsza gra tego typu.
0 kudosloko24213   @   18:11, 10.03.2010
jako pełniak w playu była ale po ang
ciężko wszystko zczaić
0 kudosSpiderLoc   @   11:28, 13.03.2010
Troche słaba i krótka. Jedynka o wiele lepsza
0 kudosadaXD   @   19:00, 09.04.2010
mi tam sie podoba niewiem o co coniektórym biega, fajna gierka
0 kudosKBUM   @   16:23, 13.04.2011
dobra giera , stara i klimatyczna przede wszystkim
0 kudosKaczka1920   @   07:20, 21.04.2011
Gra jest w miare dobra da sięgrać nie narzekam ;)
0 kudosguy_fawkes   @   13:07, 09.10.2011
Przed kilkoma minutami ukończyłem singla. Od pierwszej części Pandorę dzieli tylko rok i to widać - ta sama oprawa, identyczna rozgrywka, praktycznie brak nowości. Autorzy wyraźnie założyli, że gracze świetnie pamiętają poprzednika, więc szczątkowy tutorial upchnęli w normalnej misji. Ogólnie dużo szybciej stajemy przed większymi wyzwaniami, niż to miało miejsce wcześniej, prędko też wchodzimy w posiadanie SC-20K oraz gadżetów. Z drugiej strony, rozgrywka jest jakby nieco łatwiejsza, a sama gra krótsza (jedynka mi zajęła 14h, dwójka 12h). Scenariusz jest trochę ciekawszy, choć szkoda, że znów wszystko kończy się tak jakoś "po cichu", z jeszcze mniejszą pompą niż w jedynce. W sumie... taka rola cichego bohatera.
Multi póki co odpaliłem tylko na chwilę i od razu wpadłem w osłupienie - to praktycznie osobna gra. Inne jest tutaj wszystko - od grafiki przez rozgrywkę po sterowanie. Miło, że w arkana trybu wieloosobowego wprowadzania Szkolenie, ale brakuje w nim pokazywania, który klawisz do czego służy, bo znajomość bindu z singla zdaje się tu... na nic. Jeszcze ciekawiej było, gdy przeszedłem do trybu Najemnika, rozgrywanego z perspektywy pierwszej osoby. No nic, multikowi muszę chwilę poświęcić by go dobrze poznać. W związku z powyższym przestaję się dziwić, dlaczego GOL wydał do niego osobny poradnik...
0 kudosDaniel(PL)   @   18:14, 19.11.2012
Jestem ciekaw, jak się prezentuje, ukończywszy dopiero pierwszą część Smutny
0 kudosPabloMG   @   09:16, 17.03.2014
Splinter Cell: Pandora Tomorrow dobra kontynuacja misje są dłuższe, rozgrywka pozostaje bez mian po co poprawiać to co było dobre Uśmiech , poprawiono oprawę graficzną, fabuła trzyma w napięciu do końca, oprócz plusów niestety są minusy zarządzanie ekwipunku było lepsze w pierwszej części no i najgorsza sprawa to błędy cieni i oświetlenia Ubisoft Shanghai za mocno przekombinował, nowe sterowniki po części naprawiają problemy, aż się prosi o reedycję i naprawę błędów ale znając politykę ubi można zapomnieć koniec wsparcia.
Dodaj Odpowiedź