Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands (PC)

ObserwujMam (30)Gram (6)Ukończone (9)Kupię (8)

Długość gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands (PC)



Pomiar satysfakcji graczy:

Gracze w większości uznali, że Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands (PC) jest grą satysfakcjonującą:
■ na ponowny zakup zdecydowałoby się 90% grających,
■ z zakupu zrezygnowałoby 10% osób.

Śr. długość gry:

72 godzin 36 min

Max. długość gry:

180 godzin 00 min

Min. długość gry:

25 godzin 0 min

Wpisy znajomych:

Aby posiadać znajomych na portalu musisz założyć konto, a następnie zaprosić do swej listy znajomych innych czytelników.
Pozostałe wpisy:
Dawid "bigsleezzz" czas przejścia:   180h 0min

"Roo23th" czas przejścia:   166h 30min
po 166 godzinach i 3o minutach gra ukończona pora podsumować ją tak jak w nią grałem wciągnęła mnie na tyle że sprawdziłem ją dość drobiazgowo. zanim zacznę wiem jacy są tu ludzie jak są fanatykami tej gry a ja powiem że jest słaba zaczną wyzywać jak powiem że super a będą mieli inne zdanie to też zaczną wyzywać jest to moja subiektywna ocena i recenzja i raczej skierowana dla tych co nie grali w grę czekają na przykładowo czas gdy będzie tańsza a po mojej recenzji mogą mieć bardziej przybliżony świat gry [jeszcze raz to moja opinia dla mnie się liczą pewne aspekty które akurat dla Ciebie mogą się nie liczyć więc nie ma co sie spinać tylko poznajesz moją opinię innego gracza] Na wstępie robię recencję gry solo całą grę czyli 166 godzin 24 minuty grałem sam całą kampanię solo jedyne 6 minut grałem w multiku. Zamknę od razu kwestię multika pisząc jak to było ze mną , wrzuciło mnie w trakcie gdy byłem chyba na mapce z 3 gwiazdkami na ekipę która była na mapce 5 gwiazdkowej i pogineliśmy wszyscy myślałem że tak się nie dzieje jednak chyba lepiej tworzyć własną grupę niż zostać dołączonym do randomowych ludzi gdzie wywali nas w miejsca gdzie jeszcze nie jesteśmy gotowi być. do Wildlandsów podeszłem z nastawieniem że chce być sniperem cicho eliminującym całą mapę i jedynie w oskryptowanych momentach wdam się w walkę i to praktycznie mi się udało dostałem rangę ranger odpowiadającej grze właśnie cichym sniperem na duże odległości [gra ma fajne chyba 12 rodzaje opisu stylu gracza które sami możemy sobie faktycznie wypracować] dla mnie rejony od 1-3 [od 1 do 3 gwiazdek] są najlepsze gdyż grałem w wiele gier Ubisoftu i widze tu też jest tak samo jak w Asasynie Unity do połowy gry jest super a końcowe miejsca te najtrudniejsze są frustrujące ze względu na ilość hmm przeszkadzajek Ubi lubi robić taki zabieg że daje graczowi grę ale im dłużej się gra to chyba chcą by gracz bardziej czuł się że jest trudno co wychodzi im tragicznie bo nie jest trudniej a drażliwiej w pewnym miejscu przykładowo masz kupę misji typu dostarcz samolot A do punktu B w danym obszarze C i właśnie na tym obszarze C jest masa systemów antyrakietowych czy jak to się tam nazywało i nie da się latać bo rakiety latają jak oszalałe i powtarzać misje nie daje w ogóle radości wiem powiecie jesteś słaby dlatego tak piszesz ale ciężko nawet trzymać się ziemii lecieć nisko samolotem bow górach nie da się zejść niżej jak masz góry a rakiety lecą nawet jak jesteś 2m. nad ziemią. Co do latania helikopterami nie mogłem też na początku ich wyczuć ale od 10 godziny potrafiłem latać na full prędkości z płozami z metr nad ulicą latałem od wiaduktami między skałami i nad blokami naprawde mi się super latało ale trzeba wyczuć i się przyzwyczaić. motory jak się człowiek rozpędził to się fajnie jeździło najgorsza była powolna jazda to motor jest bardzo nierealnie skrętny natomiast samochody dla mnie były najgorsze ślizgały się tragicznie i skręcały sbało dlatego przez większość gry jeździłem motorem a później latałem helikopterem i skakałem ze spadochronu gdzie było to bardzo przyjemne i fajne wlecieć na bazę z powietrza zaznaczyć od razu teren w locie i wylądować w samym środku wrogów. Jeśli chodzi o swobodę ? Sandbox ? jest tu na poziomie 97% ! dosłownie skryptów mamy 3% super swoboda możesz wejść jak rambo możesz eliminować wszystkich po cichu a nawet możesz przykładowo przyjść po przedmiot nikogo nie zabijając wystarczy kogoś dronem czy środkiem dywersyjnym odciągnąć.. Jest jednak i fajna sprawa i zarazem tragiczna AI kompanów na początku gry jak nie było za trudno komputerowa banda 3 duchów była boska eliminowała co chciałem czekała na mnie zaznaczała mi ludzi super... później odkryłem ich prawdziwe oblicze od rejonu 4 i kończywszy na 5 najtrudniejszym im chyba odwaliło... zaczęli się glitchować albo wpadać na wrogów , wiecie jak mi opadały ręce ? przez całą grę latałem dronem skradałem się potrafiłem czekać 10 minut patrząc na bazę aby wybrać najlepszy moment na wtargnięcie do bazy i co ? potrafili sami zaatakować zwracali uwagę unidadu gdzie robiła się wojna sami wchodzili na wrogów i koniec ze skradaniem nie wiem dlaczego przestali się chować tylko podchodzili na 3 metry i zostawali wykryci jak ja zajmowałem się przykładowo kimś nie miałem czasu jeszcze uważać na co jak chodzi sztuczna inteligencja no masakra jakaś potrafili mnie wykryć bo wybuchy były w bazie dlaczego ? tego nawet chyba Ubisoft nie wie skąd te wybuchy się brały.. w pewnym momencie gry miałem jej trochę dość gra o duchach gdzie nie dało się skradać.. wiem że to nie realne ale mogli zrobić jak z Elie ? chyba tk ona miała w The last of us gdzie nie dało się jej wykryć tylko bohater był fizycznie zauważalny . Skoro mowa o wykryciu to gdy wykrył nas Unidad czy Sicarios to była fajna sprawa nie wiedzieli gdzie jesteśmy ale biegli do nas od razu to jakiś błąd gry od razu macie samoloty samochody jadące w waszym kierunku no to powinni zmienić jak najszybciejna minimapie wyglądało to komicznie jak słyszeli strzał przeniosłem się na inną flankę i cały sznur się pokazał idący w moją stronę no masakra .. chyba więcej nie będę się rozpisywać teraz największe dla mnie plusy to świat OGROMNY piękny zróżnicowany wiadomo powtarzalne misje ale aby coś robić to sami widzicie jest gra na 170 godzin kontent jest skradanie taktyka eliminacja super się to robiło natomiast psuło grę GLiTCHE czy kompani czy helikoptery spawnujące się przy budynku gdzie smigła się rozwalały dla mnie nawet rebelianci wzywałem ich a oni się nie pokazywali nie wiem dlaczego stali daleko i nic to jest do poprawy ale jak poprawią będzie git no i WYKRYCiE to chyba mnie wpieniało najbardziej od razu wiedzą gdzie jesteś to powinni zmienić , hmm jeszcze końcówka mnie rozczarowała ... alternatywne zakończenie jest jeszcze gorsze ale nic nie mówie i ostatnia rzecz... > jak grasz dronem i lubisz odciągać ludzi to z czasem sie złapiesz że bardzo długo to schodzi chcecie gościa podprowadzić za murek aby go zlikwidować to często trzeba 5 x przy nim latać i hałasować aby podszedł tam gdzie chcemy to kradnie czas jestem przekonany że same latanie dronem bezcelowe zajęło mi z 15 godzin mogli to zmienić.. gra wymaga poprawy patchy to wtedy może być genialna faktycznie gra odwzorowuje Boliwie oglądałem na Google maps i faktycznie Lapaz wygląda jak w grze czy solnisko czy budynki to Ubisoft robi kapitalnie. jeszcze znajdźki są warte przeczytania czy zobaczenie jakiś przypowieści . Grę ukończyłem na 1o6% odkryłem wszystko bronie znajdźki miejsca i bawiłem się świetnie hmm mimo błędów dam jej 8/10 jakby poprawili błedy te co opisałem dałbym grze nawet 9 czy 9,5/10 ale jedynie wtedy gdy Ubisoft grę spaczuje jeśli nie przejmujesz się tym że zostaniesz wykryty przez błąd ai czy wybuch znikąd to nawet tego nie zobaczysz a jak będziesz chciał jak ja grać jak duch być niezauważalny to niestety przez błędy gry poczujesz frustrację niestety chciałem w pewnym momencie dać 5/10 ale daje 8/10 i Ubisoft weździe załatajcie te błędy gra będzie miodna.. Czy z perspektywy czasu, kupiłbyś tę grę jeszcze raz, czy żałujesz zakupu? zaznaczyłem tak ale jeśli Ubisoft nie poprawi gry to chyba bym nie polecał Ubi musi się nauczyć robić gry w których nie frustruje graczy
"Zwiastun92" czas przejścia:   134h 0min

"Methild" czas przejścia:   65h 21min
Wszystkie misje plus znajdźki
"shogunxdd" czas przejścia:   60h 0min

Michał "MicMus123456789" czas przejścia:   52h 0min
Fabuła 100%, 100% kartelu rozbite, 100% misji pobocznych i 100% znajdźek.
Wojtek "SLU06" Nowakowskiczas przejścia:   44h 52min
poziom normalny, wszystkie główne misje, zakończenie normalne i alternatywne, znajdźki wszyskie prócz akta operacji, gra zaje....ista :)...
Bartek "bartoszkopikowski@wp.pl" Kopikowskiczas przejścia:   41h 0min
wielu znaczników nie zaliczyłem, ale wiele tez zaliczyłem ;) gra ma ich spooooro ;D
Katarzyna "bujka" Mierzejewskaczas przejścia:   30h 0min

Marek "Loczek3545" Olczakczas przejścia:   25h 0min

Screeny z Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands (PC)