Dark Souls III

Śnieżne pole - wiki Dark Souls III

Zaczynasz w mrocznej jaskini. Zerknij wówczas za siebie, a znajdziesz dziwną pokrakę oraz ciało. Ze stworem możesz porozmawiać, a także go zlikwidować. Z drugą opcją nie wiąże się żadna konsekwencja. Przy ciele, o którym wspomniałem przed momentem będzie natomiast kępka oszronionego mchu. Po zebraniu jej śmigaj przed siebie korytarzem. Dojdziesz w ten sposób do pierwszego ogniska (Śnieżne pole) – skorzystaj z niego, rzecz jasna, a potem idź w głąb mapy.

Dojdziesz do grupy skał, a przed nimi znajdziesz ciało (dusza nieznanego podróżnika). Przeszukaj je i idź dalej przed siebie, trzymaj się lewej strony. Pośród drzew będzie przeciwnik z pochodnią, pokonaj go więc, a potem idź głębiej, natrafisz na przerośniętego owada – także i jego się pozbądź, a potem przeszukaj ciało (zatruty klejnot) leżące przy nim. Wróć się następnie kawałek i trzymaj się lewej strony. Na wzgórzu po prawej jest kilku oponentów, więc uważaj. Możesz ich ewentualnie podejść od tyłu.

Trzymaj się cały czas lewej, aż dotrzesz do dziwnego ledwie płonącego drzewa. Miń je i podejdź do ciała na ziemi. Zapadnie się wówczas śnieg i spadniesz nieco w dół. Podejdź tak czy tak do ciała (kępka oszronionego mchu) i przeszukaj je, po czym podejdź nieco do przodu i to samo zrób z ciałem obok drzewa (zardzewiała moneta) – uważaj na watahy wilków, które się tam pojawią.

Idź następnie w głąb, trzymając się prawej strony. Wyminiesz skały, a wtedy skręć w prawo i kieruj się w górę. Dojdziesz w ten sposób do ciała (duża dusza nieznanego podróżnika), a także większej grupki przeciwników – eliminuj ich jednego za drugim. Potem podejdź do miejsca, przy którym siedzieli. Także i tam będzie ciało (oszczep wyznawcy) – widziałeś je przedtem z dołu, nim spadłeś pośród popękanego śniegu.

Zeskocz na dół i wróć się w prawo do lasku, w którym walczyłeś z wilkami. Idź znowu do przodu do krawędzi, ale tym razem nie skręcaj w prawo, ale trzymaj się lewej. Natrafisz na wielkiego przerośniętego wilka. Pokonaj go, a otrzymasz duży odłamek tytanitu x3. Niedaleko miejsca, przy którym się pojawił dostrzeżesz też ciało (duża dusza nieznanego podróżnika). Po przeszukaniu go, zbliż się ku krawędzi, a dostrzeżesz ścieżkę prowadzącą dookoła skał.

Ruiny i wieża

Idź nią przed siebie, a przy drzewie zauważysz ciało (duża dusza nieznanego podróżnika). Przeszukaj je i kontynuuj. Dojdziesz do dziwnych ruin. Przed nimi będzie rycerz, więc uważaj. Walcząc z nim rób uniki w lewo. W ten sposób uda Ci się minąć jego ciosy (rycerz podatny jest też na dźgnięcia z tyłu). Po wygranej zgarniesz odłamek tytanitu x2. Idź wówczas w głąb, a natrafisz na kolejnego, tym razem bez tarczy. Zastosuj tę samą taktykę, a otrzymasz znowu odłamek tytanitu x2.

Uważając na strzały dolatujące z wieży, brnij przed siebie. Po prawej stronie na skarpie znajdziesz ciało (kość wiodąca do domu). Przed samą wieżą będą natomiast jeszcze dwaj rycerze. Jeden z wilkiem, a drugi samotny. Przy tym samotnym znajdziesz ciało do przeszukania (ciężki klejnot). Po wybiciu wszystkich obejdź dookoła wieżę, a znajdziesz ciało (poświęcony klejnot). Przeszukaj je i wchodź do wieży. Na parterze znajdziesz ciało do przeszukania (dusza zmęczonego wojownika), zajmij się więc nim i idź po schodach do góry.

Zachowaj oczywiście ostrożność, bo zmierzając na szczyt natrafisz na oponenta. Pokonaj go i śmigaj do góry drabiną. Po drodze miniesz jaszczurkę (migoczący tytanit), wróć się do niej schodami, po drodze przeszukując ciało (tarcza duchowego dębu). Wróć wreszcie schodami do góry i idź na sam szczyt. Znajdziesz tam ciało, do którego będziesz musiał ostrożnie zeskoczyć z góry oraz wyjście na zewnątrz.

Idź zatem na zewnątrz, a znajdziesz drabinę. Wejdź nią do góry i przeszukaj tamtejsze ciała (duża dusza zmęczonego wojownika oraz popioły kapitana). Zeskocz następnie w dół na pal poniżej oraz ciało na zniszczonym fragmencie podłogi (topór wojenny z Millwood). Mając wszystko wracaj na dół.

Wyjdź z wieży i zauważ, że po prawej jest ścieżka prowadząca do góry. Nie idź nią jednak, zamiast tego, idź prosto, niejako w stronę lasu. Po wkroczeniu do niego pozbądź się dziwnych drzew, uważając na pobliskie wilki. Trzymając się lewej natrafisz na wyposażonego w łuk przeciwnika, jego kumpla z mieczem oraz kilka wilków. Obok nich dostrzeżesz również ciało (wielki łuk z Millwood oraz wielka strzała z Millwood x5). Po przeszukaniu go wróć się i tym razem śmigaj w lewo, stojąc przodem do wieży, czyli w górę pomiędzy skałami.

Gdy przejdziesz kawałek pojawi się przerośnięty wilk. Walcz więc z nim, a potem idź dalej przed siebie. Dojdziesz w ten sposób do krawędzi, która się zapadnie. Zeskakuj wówczas w dół po kolejnych skałach, przeszukaj jedno ciało (duża dusza nieznanego podróżnika), aż wreszcie trafisz na ziemię. Gdy to zrobisz zmierzaj do przodu, trzymaj się prawej strony, a dojdziesz do mostu linowego. Nie idź jednak po nim, zamiast tego zerknij w prawo, dostrzeżesz jaskinię oraz ognisko (Grota z mostem linowym).

Po skorzystaniu z ogniska wyjdź z groty, ale nadal nie idź przez most. Zamiast tego skieruj się w lewo i przed siebie. Dojdziesz do miejsca pełnego dziwnych drzew. Ubij wszystkie, a potem przeszukaj tutejsze ciało (czarna bomba zapalająca x2). Jeszcze jedno dostrzeżesz, jak pójdziesz w lewo. Pokonaj najpierw przerośnięte owady, a potem zajmij się ciałem (zamarznięta broń).

Mając przeszukanie ciała za sobą idź nieco wyżej. Pokonaj wilki oraz drzewa, a znajdziesz jeszcze jedno ciało (duży odłamek tytanitu). Całkiem po lewej, przy skałach. Przeszukaj je i wróć się, ewentualnie wybij pozostałe drzewa i wilki. Nic więcej tutaj już nie ma.

Wróć się więc w pobliże mostu, ale zanim przez niego przejdziesz, rzuć okiem na lewo – będzie tam drabina. Zejdź nią na dół, a potem rozejrzyj się po okolicy – znajdziesz kryształową jaszczurkę (duży odłamek tytanitu) oraz ciało do przeszukania (kamień pokutny).

Mimo że krawędzią przejdziesz do kolejnej lokacji, wróć się do góry i przejdź przez most, a potem w stronę kaplicy, ubijając czwórkę słabiutkich przeciwników. Obok wejścia do budynku jest ciało (pusty klejnot) – przeszukaj je, a potem porozmawiaj z mężczyzną stojącym przy drzwiach – to niejaki sir Wilhelm. Po rozmowie z nim wchodź do Kaplicy Ariandel.

bigboy177
edytował(a): 3 razy   ●   zmienił(a): 6247 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?