Mass Effect: Andromeda

Na planecie - wiki Mass Effect: Andromeda

Misja ta rozpoczyna się automatycznie po tym, jak ukończysz prolog. Zaczynasz na urwisku, skieruj się w lewo i idź przed siebie pomiędzy skałami. Pamiętaj o funkcji skanowania, aby przyjrzeć się tutejszym roślinom – zdobywasz w ten sposób Punkty Badawcze, które możesz spożytkować w stacji badawczej do prac nad nowymi technologiami.

Pod skalnym łukiem dostrzeżesz Przekaźnik Kok – zbadaj go i idź dalej. Dostrzeżesz kolejną dziwną roślinę, także i ją zeskanuj. Dotrzesz wreszcie do miejsca z wyładowaniami elektrycznymi. Musisz przez nie przebiegnąć tak, aby nie dostać błyskawicą. Zrobisz to poruszając się po skałach po prawej stronie i korzystając z jetpacka na plecach – po prostu skacząc.

Dostaniesz się w ten sposób do jaskini. Przejdź przez nią, a po drugiej stronie wyciąg broń i strzel w uszkodzone ogniwo paliwowe – to zadanie opcjonalnie niniejszej misji. Gdy to zrobisz, możesz iść dalej, celem odnalezienia swojej ekipy. Po drodze natrafisz na skrzynkę, zbliż się do niej, a uzupełnisz amunicję.

Na rozdrożu kieruj się w lewo, a wejdziesz do niewielkiej jaskini. W środku znajdziesz dziwne, potężne urządzenie. Po jego zeskanowaniu wracaj na ścieżkę górką i idź dalej. Dojdziesz do sporej szczeliny, a wówczas przyda się jetpack. Zrób z niego użytek i nadal do przodu. Wespniesz się wreszcie na spore urwisko, a wtedy odpali się przerywnik.

Po nim dowiesz się w jaki sposób przebiegają pojedynki w grze. Możesz spróbować porozmawiać z obcymi, ale finalnie i tak będziesz zmuszony do tego, aby walczyć. Ocalisz w ten sposób Fishera. Po krótkiej rozmowie zbadaj ciała obcych, a następnie poszukaj pojemnika, jest na wzgórzu po lewej stronie. Znajdziesz w nim trochę zaopatrzenia. Obok płomieni będzie też skrzynka z amunicją, a nieco dalej uzupełniająca siły witalne oraz energię. Zbierz wszystko i zmierzaj dalej, pomiędzy skałami, trzymaj się prawej strony, a natrafisz na Kirklanda.

Strzelaj szybko do tamtejszych obcych, po czym idź zobaczyć co stało się z Kirklandem. Zbadaj też szczątki obcych, aby pozyskać ewentualne wyposażenie. Spoglądnij następnie na dziwny budynek za sobą i zbadaj go przy pomocy skanera. Idź następnie do przodu, trzymając się prawej strony. Dojdziesz do krawędzi, a tam ujrzysz wystrzelone w powietrze flary – pojawi się opcjonalne zadanie niniejszej misji, polegające na zbadaniu miejsca, z którego wyleciały.

Idź cały czas przed siebie, trzymając się prawej. Dojdziesz do sporej przepaści oraz jaskini w oddali. Zauważysz tu też dziwną, niebieską kulę. Zbadaj ją z użyciem skanera. Idź następnie w kierunku jaskini, skacząc po pułkach skalnych. Dojdziesz wreszcie na dół, w okolicę jaskini. Idź więc ją zbadać. W środku znajdziesz dziwne drzewo, idź je zeskanować. Za nim będzie też martwe zwierzę, je również zeskanuj i idź w głąb jaskini.

Po wyjściu z niej trzymaj się lewej strony, dojdziesz do pola szczątków. Po drodze miniesz dziwną technologię, przyjrzyj się jej skanerem. Na samym polu będzie sporo obcych, wyeliminuj ich więc. Gdy to zrobisz, koniecznie przyglądnij się statkowi obcych, a potem przeszukaj okolicę. Mając wszystko trzymaj się prawej strony, aby wrócić kawałek. Na południu jest bowiem instalacja obcych, której jeszcze nie zbadałeś.

Idź rumowiskiem do przodu, sprawdzając czy nie ma czegoś do zeskanowania. Dojdziesz z powrotem do wielkiej przepaści, trzymaj się prawej strony i przeskakuj pomiędzy pułkami skalnymi. Na platformie zauważysz kolejny filar, z dziwną technologią, zbadaj go i idź dalej. Obok filaru będzie też pojemnik – przeszukaj go i skacz dalej, a potem przejdź pomiędzy skałami. Dojdziesz do dziwnej maszyny oraz obcego przypominającego ośmiornicę. Obok maszyny będą pojemniki z zaopatrzeniem, przeszukaj je (w jednym będzie m.in. klucz deszyfrujący obcych).

Wyjdź z jaskini i idź do przodu, trzymając się prawej strony. Wrócisz w ten sposób do miejsca, w którym jest Fisher, idź wtedy w prawo, w stronę konstrukcji obcych. Po drodze natrafisz na czujnik atmosferyczny, włącz go i idź dalej. Gdy dojdziesz do wielkiej instalacji, w jej pobliżu dostrzeżesz obcych – wyeliminuj ich, a po zrobieniu tego, zeskakuj do wąwozu. Natrafisz tu na technologię obcych oraz pojemnik z wyposażeniem. Przeszukaj też ciała obcych, po czym śmigaj dalej.

Na rozdrożu trzymaj się lewej strony, idź w kierunku tylnej części promu. Gdy się do niej zbliżysz, wybiegnie grupka obcych. Wyeliminuj ich, a potem przeszukaj okolicę. Uzupełnisz dzięki temu energię, życie oraz amunicję. Znajdziesz też rejestrator lotu. Użyj go. Po przeszukaniu wszystkiego udaj się na północny zachód, w stronę budynku obcych.

Po dotarciu na miejsce, wchodź oczywiście do środka, aby zbadać ruiny. Wewnątrz idź wedle punktów kontrolnych. Trafiszi wreszcie do sporej komnaty, a w niej musisz znaleźć sposób na włączenie zasilania. Przy okazji przeszukaj też okoliczne pojemniki. Trzymaj się prawej strony, a znajdziesz wejście do góry. W pomieszczeniu na końcu korytarza będzie urządzenie obcych – zeskanuj je i użyj. Nic się nie stanie, ale w okolicy będą inne urządzenia. Spróbuj odpalić każde. Znajdziesz wreszcie to, które włączy zasilanie.

Obok generatora będzie coś jakby kapsuła, możesz się jej przyglądnąć, a także innym gratom. Gdy usatysfakcjonujesz swoją ciekawość, wracaj do dużej komnaty. Drzwi po lewej stronie będą teraz otwarte, przejdź więc przez nie. Przeszukaj pojemniki i schodź w dół przejściem. Na jego końcu zeskanuj oczywiście tamtejszy sprzęt – uważaj na przeciwnika, który się pojawi. Zlikwiduj go i zbadaj jego ciało. Zainteresuj się następnie tutejszymi drzwiami. Nie przejdziesz niestety przez nie, więc wracaj się i wyjdź z budynku.

Na zewnątrz zostaniesz zaatakowany przez obcych. Broń się więc i zmierzaj dalej. Idź na wschód, a będziesz w stanie zrealizować kolejne założenie misji, związane ze znalezieniem Greera. Po drodze skanuj oczywiście obce instalacje oraz przeszukuj pojemniki. Dojdziesz po chwili do wejścia do jaskini, skorzystaj wówczas z niego. W środku będzie Greer oraz dwójka obcych, których będziesz musiał się pozbyć.

Po krótkiej rozmowie z Greerem wychodź z jaskini i idź w prawo, kieruj się w stronę kolejnego budynku obcych. Przed wejściem do niego zostaniesz zaatakowany, więc uważaj. Okaże się niestety, że do środka nie wejdziesz. Wróć się wówczas trochę i kieruj do ostatniego punktu kontrolnego, trzymając się prawej strony. Będziesz tam musiał zbadać miejsce wystrzelenia flar oraz znaleźć resztę drużyny.

Kiedy zbliżysz się trochę usłyszysz Corę. Gdy zbliżysz się jeszcze bardziej, okaże się, że Twoi pobratymcy są atakowani. Twoim celem jest więc ich obrona. Po walce pozbieraj wszystko, co uznasz za przydatne, a potem szybko zmierzaj w stronę pojemników z amunicją. Za moment pojawi się bowiem kolejna fala wrogów. Po wygranej obejrzysz scenkę przerywnikową.

Po filmiku Twoim zadaniem będzie odnalezienie Pioniera. Wracaj drogą, którą tu przyszedłeś. W pobliżu budynku, który wcześniej odwiedzałeś będzie sporo ciał, trzymaj się skał po lewej i idź do przodu. Pośród skał dostrzeżesz przejście, skorzystaj z niego. Po tym, jak wyskoczysz na ostatnią półkę skalną odpali się przerywnik. Dowiesz się, że pobliska wieża odpowiada najprawdopodobniej za niebezpieczną pogodę, jej wyłączenie powinno ją uspokoić.

Po filmiku śmigaj do przodu, walcząc z obcymi. Na pierwszej platformie, tej najniższej jest amunicja oraz życie i energia, uzupełnij je przed ruszeniem dalej. Dojdziesz wreszcie do wnętrza bazy, tam też cały czas brnij przed siebie, pamiętając o pojemnikach do przeszukania. Na końcu budynku musisz wskoczyć przez dziurę w podłodze na wyższą kondygnację, co zrób.

Na górze wychodź na przejście po lewej stronie i dalej do przodu. Wreszcie dotrzecie do centrum kontrolnego, a wówczas ubijaj kolejne pojawiające się pokraki. Wyślij jednego członka drużyny w jedno, drugiego w drugie miejsce, aby chronić się przed flankami. Kiedy Pionier poprosi Cię o pomoc przy drzwiach, posłuchaj go. Odpali się wówczas przerywnik. Po nim dobiegnie końca niniejsze zadanie, rozpocznie się natomiast Rendezvous z Nexusem.

bigboy177
edytował(a): 2 razy   ●   zmienił(a): 8058 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?