Outlast II

Atak Val - wiki Outlast II

Po scence, w której jeden z przeciwników, Val, założy na łeb koronę musisz uciekać. Kierunek jest tylko jeden. Tunel wreszcie się zawali. Wówczas rozejrzyj się dookoła, a zauważysz wąskie przejście. Prześlizgnij się nim do przodu.

Po wyjściu z przesmyku kieruj się w lewo (na wprost nic nie ma). Dojdziesz w ten sposób do wody. Idź nią przed siebie. Dojdziesz wreszcie do rozwidlenia. Udaj się w prawą odnogę, a dostrzeżesz tunel zablokowany przez elektryczność. Miń go idąc niejako w lewo, a trafisz do korytarza. Spaceruje w nim przeciwnik, więc ostrożnie.

Po drugiej stronie tunelu kieruj się w prawo. Znajdziesz tam wyłącznik prądu. Przerzuć go, po czym pędź w przeciwną stronę, aż po prawej (trzymaj się po prostu tej strony) dostrzeżesz drewnianą konstrukcję. Tam też będzie przełącznik – skorzystaj z niego, aby wyłączyć zasilanie (obok, na stoliku, jest bateria). Na koniec wrócić musisz do tunelu, który wcześniej był zablokowany przez elektryczność.

Biegnąc do przodu zauważysz przepaść. Przeskocz wówczas ponad nią, a będziesz bezpieczny. Z tunelu wyjdź czołgając się. Idź najpierw w prawo, a znajdziesz baterię. Następnie w drugą stronę, w kierunku wózka. Pchnij go do przodu i idź za nim, poczekaj aż zatrzyma się przed zwrotnicą i przerzuć ją. Chwyć potem wózek, cofnij się z nim do góry i puść. Rozbije on wówczas drewniane przejście, którym możesz iść dalej. Dojdziesz do drewnianych belek oraz drabiny – zejdź nią w dół.

Idź tam w jedynym możliwym kierunku. W tunelu biegnij przed siebie i wczołgaj się do wąskiego przejścia. Kiedy będziesz w stanie się podnieść, widząc rozwidlenie, trzymaj się lewej strony, a gdy wyjdziesz całkiem z tunelu, kieruj się szybem w prawo. Dojdziesz do belek, po których będziesz musiał przejść. Z ostatniej spadniesz.

Rozejrzyj się wówczas za światłem i zmierzaj w jego stronę, będziesz musiał wyjść niejako z wody i podejść do góry wąską ścieżką w stronę ogniska. Po jego prawej stronie zjedziesz w dół, po czym znajdź drabinę, nie wchodź nią jednak do góry. Zamiast tego obejdź dookoła tutejszą jaskinię, znajdziesz w ten sposób wąskie przejście, a po jego drugiej stronie ognisko oraz list. Weź go i wróć się do drabiny. Tym razem wejdź nią do góry. Tam poszukaj wąskiego przejścia z drewnianą konstrukcję – przejdź przez nie i do przodu.

Znajdziesz kolejną drabinę. Wejdź po niej do góry. Potem jeszcze jedna drabina i zerknij w lewo. Dostrzeżesz poniżej belkę – spadnij na nią i powoli zmierzaj przed siebie. Na końcu belki wskocz na drewnianą konstrukcję, a potem jeszcze wyżej i do przodu po kolejnej belce, tej w pobliżu której jest wykrzywiona szyna. Idąc do przodu dojdziesz do ciała oraz kolejnego listu. Przeczytaj go i śmigaj do góry, ścieżką obok. Zjedziesz nieco na dół, a odpali się krótka scenka. Po niej idź do przodu. Odpali się jeszcze jedna scenka, a ty przeniesiesz się do szkoły.

bigboy177
edytował(a): 2 razy   ●   zmienił(a): 2873 znaki

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?