NiOh

• 10200 sztuk złota;
  • 5712 jednostek Amrity.

Liczba kodamów: 9

Zadanie to jest pierwszą misją fabularną, po tym jak William przybywa do regionu Kinki. Rozpoczynasz, standardowo, w pobliżu kapliczki. Śmigaj wówczas w jedynym możliwym kierunku, czyli przed siebie. Po przejściu kilku kroków natrafisz na grupę pokrak, ubij je więc i idź dalej. Dojdziesz do niewielkiego domu, wejdź do środka i przeszukaj tamtejszy kufer. Za domem zerknij w prawo, dostrzeżesz tam dziwne jaja, a pomiędzy nimi ciało. Jaja zniszcz, a ciało przeszukaj.

Wejdź następnie do góry po zbudowanym z pajęczyny podejściu, przeszukując leżące na nim ciało. Na górze walczyć będziesz z pająkiem, więc uważaj. Po zlikwidowaniu pokraki, udaj się na dach po lewej stronie. Zeskocz z niego na dół w pobliżu wieży, po czym wejdź na nią i przeszukaj leżące tam ciało.

Po przeszukaniu go zejdź na dół i skręć w lewo, kieruj się do budynku naprzeciwko, uważając na drugą wieżę – jest na niej pokraka. Pozbądź się jej przy pomocy łuku, a potem wejdź do budynku i zlikwiduj tamtejszego pająka. Następnie zajmij się jajami oraz ciałem do przeszukania. Zerknij potem pod wieżę obok – będzie tam kodama.

Mając wszystko idź dalej. Na drzwiach wisi wielki pająk, pozbądź się go, a także pająka obok oraz jaj. Po lewej stronie drzwi z wielkim pająkiem dostrzeżesz wejście. Zrób z niego użytek, a trafisz na dach niewielkiego budynku. Będzie tu ciało do przeszukania. Idź wreszcie przez drzwi, na których był pająk. Za nimi znajdziesz kapliczkę.

Skorzystaj z niej i udaj się w lewą stronę, przejściem do góry. Za kilkoma jajami w prawym rogu znajdziesz ciało do przeszukania. Kolejne po lewej stronie, przy grupce małych pająków. Ubij je i przejdź przez tutejszą bramę. Czeka tam na Ciebie większy pająk, a także kula, która zacznie lecieć na dół – uciekaj więc przed nią.

Gdy kula spadnie, wracaj przez bramę. Nieco wyżej napotkasz yokai – pozbądź się go zatem, przy okazji eliminując łucznika obok niego. Idź potem ścieżką przed siebie, a po prawej dostrzeżesz ciało – przeszukaj je i zmierzaj przez kolejną bramę. Zaraz za nią, po prawej stronie dostrzeżesz wieżę – wejdź na nią, a znajdziesz ciało.

Po przeszukaniu go idź nieco dalej, a w niewielkim domu obok będzie demon. Ubij go, a w środku domostwa znajdziesz ciało do przeszukania. Obok tego domu, za drewnianymi skrzyniami będzie natomiast kodama. Odeślij go do kapliczki, a potem trochę się wróć i zerknij przez urwisko. Pod Tobą będzie dom ze zniszczonym dachem. Dostań się tam.

Na dachu przeszukaj ciało i dopiero wtedy zeskocz na dół. Nie zeskakuj do środka budynku, ale podejdź do jego krawędzi, po prawej stronie, pod dachówkami, będzie kodama. Dopiero po odesłaniu go do kapliczki zejdź niżej. W środku budynku będzie duży pająk, kilka jaj oraz ciało do przeszukania.

Idź na dziedziniec. Po prawej będzie niewielki budynek, a obok niego pająk, zlikwiduj go i przejdź kawałek dalej. Będą tu drzwi, prowadzące do drugiej kapliczki. Jeśli chcesz, skorzystaj z niej, a potem wróć na dziedziniec, z którego przyszedłeś. Na wprost będzie wielki pająk, a po prawej stronie, w wodzie, ciało do przeszukania.

Mając pająka z głowy otwórz drzwi, przy których stał i idź do przodu. Po prawej stronie będą zamknięte drzwi, a obok nich krwawy grób – zrób z nim porządek. Idź następnie na lewą stronę, lokacji - będzie tam pająk, a głębiej szkielet. Pokonaj go, przeszukaj tutejszy kufer i idź w głąb, trzymając się lewej strony i ubijając jeszcze jednego pająka.

Po drugiej stronie długiego przejścia będzie kodama, a w niewielkim budynku po lewej stronie duża skrzynia. Przejdź następnie dalej, przez coś w rodzaju podjazdu z pajęczyny. Po prawej stronie jest zaułek, odwiedź go, pokonaj yokai i przeszukaj ciało. Po przeszukaniu go wyjdź na zewnątrz, do czegoś jakby ogrodu i kieruj się w lewo. Wejdziesz do sporego domostwa.

W środku będzie pająk, a nieco dalej demon. Po ubiciu go przeszukaj ciało, leżące w pobliżu. Znajdziesz w ten sposób klucz do bram zamkowych. Idź następnie w lewo, zniszcz abażur, a za nim znajdziesz gorące źródło. Po kąpieli wróć do środka i trzymaj się lewej strony. Zostaniesz zaatakowany przez łucznika oraz kolesia z włócznią. Po prawej będzie ciało, a po lewej krwawy grób.

Idź dalej, a dostrzeżesz przed sobą drzwi. Otwórz je. Zaraz za nimi będzie ciało (nie wpadnij do wielkiej dziury), a po prawej kolejne drzwi. Nim przez nie przejdziesz, wejdź przez ścianę do tutejszego budynku. W środku będzie ciało do przeszukania. Wyjdź wreszcie na zewnątrz i idź do kolejnych drzwi. Wrócisz tam, gdzie zaczynałeś. W pobliżu wrót, na których był pająk. Po prawej będzie jeszcze jedno ciało, strzeżone przez pająka.

Po powrocie na plac, na którym zlikwidowałeś pokrakę, idź w lewo, do kapliczki, a tam do góry, do drzwi, które wcześniej były zamknięte. Tym razem je otworzysz, a po drugiej stronie znajdziesz kapliczkę. Skorzystaj z niej, zniszcz skrzynie w budynku obok, przeszukaj kufer i śmigaj w prawą stronę. Trzymaj się lewej, a dojdziesz do wąskiego przejścia oraz drabiny.

Zejdź nią na dół i śmigaj przed siebie, uważając na tutejsze pająki oraz szkielet po prawej stronie. Przy drugim z pająków będzie ciało do przeszukania, zerknij więc co ma przy sobie, a potem otwórz tutejsze drzwi, dzięki czemu odblokujesz sobie skrót do kapliczki numer dwa. Nie przechodź jednak przez drzwi, idź w lewo tutejszą ścieżką, uważając na przerośniętego pająka. Ubij go, a potem zerknij po jego lewej stronie. Za skrzyniami, przy przepaści będzie ciało do przeszukania.

Wyjdź teraz przez tutejsze drzwi i idź na dół, a potem w lewo, jeszcze niżej. Przed tobą stanie demon – pozbądź się go więc. Mając z głowy pokrakę, rozejrzyj się po okolicy. W jednym z domów dostrzeżesz ciało. Po jego przeszukaniu idź na dół, zejściem z prawej strony. Po drodze ubijesz pokrakę, a także przeszukasz kolejne ciało.

Dojdziesz w ten sposób do wejścia do jaskini. Po prawej stronie wejścia do niej dostrzeżesz też niewielką chatkę. W środku będą jaja oraz kufer do przeszukania. Po przeszukaniu go zniszcz drewnianą skrzynię obok domu, a potem wejdź pomiędzy skały, będzie tu kodama. Odeślij go do chramu. Gdy to zrobisz wchodź do jaskini.

Idąc na dół zerkaj na sklepienie. Będzie na nim bowiem pająk. Ubij go i zmierzaj przed siebie. Kawałek dalej, przy skręcie w prawo, na sklepieniu będą dwa pająki. Ich także się pozbądź. Trafisz do sporych rozmiarów komnaty. W niej natomiast będzie krwawy grób, duża skrzynia oraz ciało do przeszukania.

Gdy zajmiesz się grobem zerknij do góry, dostrzeżesz tu ciało. Aby się do niego dostać, musisz się wrócić do góry, tam gdzie przechodziłeś przez niewielki ogródek i natrafiłeś na dziurę w ziemi, coś jakby zdemolowaną studnię. Zeskocz tam na dół. W dziurze zajmij się pająkami, a potem przeszukaj ciało w jednym z korytarzy – uważaj na pająka na sklepieniu.

Idź następnie do drugiego korytarza. Będzie tam jeszcze jedna komnata, a w niej kolejne pająki oraz demon. Za jednym z filarów znajdziesz tu kodama. Odeślij go do chramu. Gdy to zrobisz, ubij też wielkiego pająka. Zdobędziesz dzięki niemu fragment Hiragumo. Idź następnie do korytarza po prawej stronie, uważając na pająki na suficie.

Przy belkach będzie ciało, które widziałeś z dołu. Dalej kolejne dwa oraz duża skrzynia – niestety pusta. Po przeszukaniu ciał, wracaj do głównej komnaty i trzymaj się prawej strony. Znajdziesz wąskie przejście prowadzące do góry. Uważaj na pająka na sklepieniu. W przejściu będzie ciało do przeszukania. Na końcu znajdziesz natomiast drabinę.

Wejdź nią do góry, a trafisz w pobliże wioski, za której bramą jest druga kapliczka. Znajdziesz tu trzy ciała. Jedno po lewej stronie, za skrzyniami. Jedno na wprost, na przejściu z pajęczyny. Na pobliskim dachu będzie drabina, zrzuć ją na dół i wróć się. Ostatnie ciało znajdziesz jak pójdziesz ścieżką w dół. Po jego lewej stronie będzie też krwawy grób.

Po zlikwidowaniu upiora idź ścieżką, którą tu przyszedłeś do góry. Natrafisz w ten sposób na jeszcze jeden krwawy grób – upiór ożyje, gdy się do niego zbliżysz. Walcząc z nim, cofaj się, albowiem jeśli pójdziesz dalej, będziesz musiał zmierzyć się z jeszcze jednym upiorem oraz pająkami. Gdy zlikwidujesz oba upiory, wchodź wreszcie na tutejszy plac i pozbądź się wszystkich pokrak. Gdy to zrobisz, rozejrzyj się po okolicy. Dostrzeżesz dwa ciała do przeszukania, krwawy grób, kodama – po prawej stronie, pomiędzy trawami – oraz wielkiego pająka, w pobliżu przejścia, którym tu dotarłeś. Ubicie pająka da ci kolejny fragment Hiragumo.

Po wszystkim, śmigaj w stronę trzeciej kapliczki, tej najwyżej. Skorzystaj z niej, jeśli musisz, a potem idź wyżej, tutejszą ścieżką. Po drodze zostaniesz zaatakowany przez obracającego się yokai, a także znajdziesz kufer. Przeszukaj go i idź jeszcze wyżej. Staniesz przed sporym wejściem. Nie korzystaj jednak z niego od razu. Zamiast tego zerknij w lewo. Znajdziesz tam dużego pająka (ubicie go to fragment Hiragumo - ostatni), jaja, ciało do przeszukania oraz kodama.

Na koniec wejdź wreszcie do tutejszego budynku. Po prawej stronie wejścia będzie ciało do przeszukania – uważaj na pająka ponad nim. Idź następnie do przodu, trzymając się prawej strony. Po lewej stronie będą schody, a pod nimi, w oddali ciało do przeszukania. Gdy się nim zajdziesz idź wreszcie schodami do góry.

Na piętrze, trzymaj się lewej strony i przeszukaj tutejsze pokoje. Nie wychodź wyżej, ale zerknij w okolicy schodów na zejście na dół – po pajęczynie. Znajdziesz w ten sposób ciało do przeszukania oraz ostatnią kapliczkę – skorzystaj z niej i otwórz drzwi obok.

Wróć do pomieszczenia z kapliczką i idź tutejszą drabiną do góry. Trafisz do niewielkiego pokoju. Będzie w nim duża skrzynia, kufer (przy drabinie) oraz krwawy grób. W przejściu obok (zniszcz ścianę) znajdziesz jeszcze jedno ciało oraz ostatniego kodama. Wróć następnie w okolicę kapliczki i śmigaj na ostatnie piętro. Otwórz tamtejsze drzwi, aby przystąpić do walki z bossem, pajęczycą zwaną Joro-Gumo. Po starciu zbierz oczywiście wszystkie przydatne przedmioty i zakończ zadanie.

bigboy177
edytował(a): 2 razy   ●   zmienił(a): 10142 znaki

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?