NiOh

Śmierć bandytom - wiki NiOh

Zadanie to pojawia się na mapie świata po tym, jak zabijesz demona Onryoki w trakcie wykonywania misji fabularnej Wyspa Demonów. Aby do niej przejść, musisz wybrać odpowiednią opcję na mapie regionu Kiosiu. Pamiętaj, aby się upewnić, że Twoja postać jest na odpowiednio wysokim poziomie.

Poziom zadania: 10

• 6700 sztuk złota;
  • 3160 jednostek Amrity.

Liczba kodamów: 0

Rozpoczynasz w znajomym miejscu, stojąc przed kapliczką. Idź najpierw w lewo, aby pozbyć się spacerujących w pobliżu przeciwników. Na końcu pomostu, przed statkiem, znajdziesz ciało do przeszukania. Kolejne będzie pomiędzy budynkami, naprzeciwko pomostu.

Po zrobieniu porządku po lewej stronie, udaj się do prawej części nabrzeża, przechodząc pomiędzy skałami. W jaskini, w której wcześniej znalazłeś krwawy grób oraz trzy ciała, tym razem jest demon. Idź się z nim zmierzyć. W samej jaskini nie ma niczego ciekawego, ale Amrity nigdy za wiele.

Mając z głowy demona, wchodź wreszcie do wioski. W pierwszym budynku po prawej znajdziesz ciało do przeszukania. Za budynkiem będzie jeszcze jedno – uważa na przeciwnika nad Tobą. Wróć się następnie kawałek i trzymaj się prawej strony, a znajdziesz studnię. Wyciąg z niej skarb, po czym idź w okolicę bramy wejściowej i w przeciwnym kierunku, w głąb wioski.

Przed sobą powinieneś dostrzec kolejnego oponenta oraz krwawy grób. Kawałek dalej będzie kolejnych dwóch przeciwników, jeden też nieco wyżej, na dachu, strzelający z łuku. Jeśli chcesz możesz najpierw pozbyć się tego dalekosiężnego, przejdź tylko tyłami budynków. Przy łuczniku będzie ciało – więc od razu je przeszukaj.

Idź następnie po dachach w stronę nabrzeża. Trafisz na pomost ponad główną bramą. Zlikwiduj tamtejszego przeciwnika, a potem przeszukaj ciało. Na koniec zejdź na dół i wróć się na główną ulicę. Pozbądź się dwójki oponentów i skręć w prawo, a potem w lewo, za budynek obok zawalonego przejścia. Będzie tam oponent i ciało.

Po zabiciu pokraki i przeszukaniu ciała, wróć się na główną ulicę i zmierzaj przed siebie. Gdy wejdziesz schodkami dostrzeżesz wroga w oddali. Nie idź jednak do niego. Skręć zamiast tego w prawo i wejdź pomiędzy budynki. Będzie tu dwójka przeciwników, studnia oraz ciało do przeszukania. Dopiero mając wszystko, wróć do głównego przejścia i zmierzaj do przodu, uważając na oponenta na końcu. Mając go z głowy, przeszukaj ciało obok miejsca, w którym stał i idź w lewo.

Dojdziesz do ścieżki prowadzącej w stronę domostwa. Idź nią do góry, ale zwróć uwagę, że na dachu po prawej jest ciało. Warto je przeszukać. Dopiero gdy to zrobisz, wracaj się z powrotem na ścieżkę i przejdź na dziedziniec domu.

Zaraz przy wejściu będzie przeciwnik. Kolejny, po lewej stronie, obok niego, za ogrodzeniem znajdziesz też ciało oraz krwawy grób. Następny oponent po prawej stronie domostwa, za zniszczonym ogrodzeniem. Będzie tam też ciało do przeszukania. Dwóch przeciwników jest również w domostwie, a obok nich duża skrzynia. Ostatni bandzior czeka natomiast na tyłach domu, przy wyjściu.

Po wyjściu z domostwa zmierzaj ścieżką po prawej stronie na dół. Ubij dwie pokraki, a potem przeszukaj ciało przed sobą. Zejdź następnie pomiędzy budynki. W jednym z nich, otwartym, będzie do przeszukania ciało. Weź je, wyjdź na zewnątrz i kieruj się w lewo. Po przejściu kawałka, zauważysz kolejnego przeciwnika.

Zrób z nim porządek, po czym wejdź pomiędzy skały i idź w stronę nabrzeża, zmierzając w dół, uważając na przeciwników. Zaraz za zakrętem, po lewej stronie będzie krwawy grób (zajmij się nim, zanim sprowokujesz pobliskich przeciwników) oraz otwarty dom. Przed drzwiami będzie strażnik. W środku jeszcze jeden oraz kapitan – to on jest Twoim celem. Na szczęście jego eliminacja nie będzie szczególnie kłopotliwa. Pozbieraj wszystkie przydatne graty po jego zabiciu, po czym zakończ misję – podchodząc do unoszącego się w powietrzu płomienia.

bigboy177
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 3949 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?