NiOh

Człowiek z duchem opiekuńczym - wiki NiOh

Lochy

Zaczynasz w celi, obok dziwnej postaci. Gdy uzyskasz kontrolę nad bohaterem, rozglądnij się dookoła. Zauważ, że dziwna postać kieruje Cię w stronę ściany. Zbliż się więc do niej i uderz w mur, po czym przejdź na jego drugą stronę.

W celi obok dostrzeżesz ciało. Przeszukaj je, a otrzymasz punkty amrity, czyli coś w rodzaju punktów doświadczenia. Wyjdź następnie do korytarza i zmierz się z tamtejszym strażnikiem. Rób uniki, wyprowadzaj ciosy, a powinieneś dość łatwo ogarnąć pojedynek. Po nim przeszukaj zwłoki, a zgarniesz m.in klucz do lochu.

Po wszystkim idź do końca korytarza, w stronę niewielkiego pomieszczenia ze stołem. W środku znajdziesz skrzynię do otwarcia, zajmij się nią więc, a otrzymasz buty strażnika z londyńskiej Tower oraz miecz półtoraręczny. Warto w tym momencie otworzyć menu „stanu”, wciskając panel dotykowy, i wyposażyć zarówno pancerz, jak i broń.

Wracaj następnie do korytarza i idź w przeciwną stronę. Po drodze miniesz zamkniętą celę po lewej. Będzie w niej ciało do przeszukania, a przy nim garść punktów amrity. Mając wszystko możesz wreszcie na spokojnie wydostać się z celi, a potem z lochów.

Po wejściu schodami do góry, zerknij w prawo, dostrzeżesz skrzynię do otwarcia. Będzie w niej nieco punktów amrity oraz lekarstwo. Gdy je weźmiesz idź dalej przed siebie. Po prawej stronie schodów do góry, zerknij w mroczny zaułek, będzie tam kolejna skrzynia. Po jej przeszukaniu i założeniu ewentualnego ekwipunku udaj się schodami do góry.

Na szczycie schodów natrafisz na kolejnych dwóch strażników. Pozbądź się najpierw tego bliżej Ciebie, następnie zajmij się tym bardziej oddalonym – uważaj, korzysta on z broni dystansowej. Po wyeliminowaniu obu przejdź przez drzwi na końcu mostu. Natrafisz tu na kolejnych przeciwników, więc uważaj. Gdy ich zlikwidujesz rozglądnij się po komnacie ze stołem, będzie tam skrzynia. Przeszukaj ją i idź dalej przez dziurę w pobliskiej ścianie, a potem schodami do góry.

Mniej więcej w połowie dostrzeżesz przejście – skorzystaj z niego. Przed sobą dostrzeżesz kapliczkę – podejdź i pomódl się przy niej, aby odzyskać utracone Ki oraz siły witalne. Wyjdź potem na zewnątrz i skręć w lewo. W prawym rogu pokoju, obok drzwi, będzie tu skrzynia. Przeszukaj ją po czym idź w lewo, w stronę strażnika w oddali. Wyeliminuj go, a potem jego kumpla. Gdy to zrobisz przeszukaj tutejszą dużą skrzynię.

Wróć następnie do schodów i wejdź nimi do góry. Na szczycie wejdź do pomieszczenia ze stołem i rozglądnij się. Zauważysz na pewno skrzynię. Po jej przeszukaniu udaj się dalej. Kiedy usłyszysz głosy, podejdź do zamkniętych drzwi po prawej i podsłuchaj rozmawiających tam jegomości. Gdy konwersacja dobiegnie końca, pojawi się strażnik, więc uważaj.

Zlikwiduj oponenta, a potem przejdź niejako dookoła tutejszego balkonu – skręcając w lewo, przy pierwszej sposobności. Na końcu przejścia dostrzeżesz skrzynię. Po jej przeszukaniu wróć się w okolice drzwi, przy których podsłuchałeś rozmowę i idź dalej. Po prawej stronie, za skrzynkami znajdziesz jeszcze jedną skrzynię. Po lewej będą natomiast schody prowadzące w dół.

Mniej więcej w połowie drogi w dół zauważysz przejście – skorzystaj z niego, ubijając tamtejszego strażnika. Gdy to zrobisz, poszukaj wielkich drzwi – otwórz je, aby uzyskać skrót do kapliczki. Jeśli chcesz idź się pomódl (pamiętaj, że powoduje to respawn wszystkich przeciwników), a potem wracaj na schody i zejdź nimi na dół.

Na samym dole, zerknij w prawo, a znajdziesz skrzynię. Przeszukaj ją i idź wzdłuż korytarza. Na jego końcu będzie strażnik, zlikwiduj go, po czym idź dalej, do sporej sali. Będzie w niej dwóch kolejnych strażników – także ich się pozbądź. Gdy to zrobisz, przeszukaj tutejsze skrzynie. Jedna, duża będzie na końcu komnaty, druga, mniejsza, przy wejściu.

Przeszukaj i wracaj do korytarza, a potem trzymaj się prawej strony. Wyjdziesz w ten sposób na dziedziniec.

Dziedziniec

Po zejściu drewnianymi schodami, zaatakuj strażnika po lewej stronie, a potem zerknij pod schody – będzie tam skrzynia. Idź następnie w prawo od schodów, uważając na tamtejszych przeciwników. Ich eliminacja oznacza, że możesz zaglądnąć do pobliskiej skrzyni.

Wracaj następnie w pobliże schodów i idź w dół bruku, uważając na pobliskiego strażnika. Mniej więcej w połowie drogi w dół dostrzeżesz bramę po lewej stronie – przejdź przez nią. Zlikwiduj dwóch rycerzy, po czym przeszukaj skrzynię po lewej stronie swoistego pomostu. Otwórz następnie drzwi, a trafisz w okolicę kapliczki.

Po skorzystaniu z niej zejdź schodami po prawej stronie na dół. Trafisz do podziemi z trzema ciałami – przeszukaj każde z nich. Gdy to zrobisz, wróć do góry. Zauważ, że są tu schody, które zaprowadzą Cię wyżej – zrób z nich użytek, a dotrzesz do jadalni. Jest tam rycerz, więc przygotuj się na walkę. Uważaj również na strażnika z kuszą – jest obok.

Mając przeciwników z głowy, rozejrzyj się po okolicy, a znajdziesz skrzynię. Przeszukaj ją, a potem wejdź schodami jeszcze wyżej. Trafisz na szczyt wieży. Będzie tam na deskach leżeć ciało – przeszukaj je. A w mrocznym zaułku znajdziesz dużą skrzynię. Wejdź następnie na deski, na których było ciało i zeskocz na dół.

Uwaga: Jeśli skierujesz się tu do przodu staniesz do walki z pierwszym bossem, będzie nim niejaki Kat Derek. Warto jednak jeszcze pozwiedzać i dopiero później zająć się szefem.

Wróć do jadalni i zejdź w dół w okolice kapliczki. Wyjdź na zewnątrz przez niewielkie drzwi naprzeciwko kapliczki. Trafisz na ulicę. Będzie tu dwóch strażników, pozbądź się ich obu. Przejście po prawej, zaprowadzi Cię na długie schody, którymi niedawno schodziłeś w dół. Idź więc w lewo, zniszcz drewniane skrzynki i przeszukaj ciało. Następnie udaj się do przodu.

Będzie tam rycerz przy wozie oraz dwóch strażników po lewej stronie – jeden z kuszą. Wybij ich wszystkich, a następnie przeszukaj skrzynię, leżącą w okolicy miejsca, w którym stał kusznik. Zejdź na koniec na dół i idź dalej, przez wrota po lewej, uważając na dwóch rycerzy. Wyeliminuj ich, po czym przeszukaj dużą skrzynię przy stalowej bramie oraz jeszcze jedną po przeciwnej stronie.

Mając wszystko możesz spokojnie wrócić do kapliczki, pomodlić się, a potem iść do góry, w kierunku areny z bossem. Czeka tam na Ciebie Kat Derek. Po starciu rozpocznie się kolejna misja, zatytułowana Wyspa Demonów.

bigboy177
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 6354 znaki

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?