The Last Guardian

Ruiny oraz las - wiki The Last Guardian

Po wyjściu z jaskini stoisz pośród drzew. Zerknij w prawo, a znajdziesz wąską ścieżkę w okolicy urwiska. Idź nią do przodu, chwytając się w odpowiednich momentach łańcucha. Dojdziesz wreszcie do miejsca, w którym będziesz w stanie zejść na dół. W oddali będą drewniane drzwi – zniszcz je przy pomocy lustra. Przy okazji zrobisz sobie przejście dalej, albowiem rozpadnie się wielka kolumna.

Wejdź na kolumnę i przejdź nią na drugą stronę, a następnie w lewo po schodach do góry. Trafisz do sporego pomieszczenia, z niego natomiast wyjdziesz dalej przez okno bez kraty. Po drugiej stronie podejdź nieco do przodu, a potem skręć w prawo i wejdź po oświetlonych schodach wyżej. Znajdziesz się w miejscu, w którym wcześniej zniszczyłeś drewniane drzwi – przyzwij wówczas Trico. Odsuń się, a bestia po chwili znajdzie się w korytarzu.

Wracaj do dużej komnaty. Na jednym z jej boków zauważysz występy w murze. Aby się do nich dostać, przywołaj Trico, wejdź na jego grzbiet, a następnie przeskocz na ścianę. Wspinaj się do góry, korzystając z cegieł oraz łańcuchów. Na szczycie idź w głąb wąskiego przejścia. Dołączy do Ciebie oczywiście Trico.

Na rozwidleniu najpierw idź w lewo, znajdziesz tam bowiem beczułkę dla Trico, a następnie w prawo, uprzednio niszcząc drewniane drzwi. Jeśli Trico zablokuje Ci wyjście z beczką, rzuć nią w niego, a wycofa swój łeb. Po drugiej stronie drzwi, zerknij w prawo, a zauważysz wąskie przejście pod skałami. Dostaniesz się nim do lasu, Trico sam sobie poradzi.

W lesie idź przed siebie. Obejdź dookoła tutejszy murek, aż dojdziesz do muru z łuków wypełnionych kratami. Zawołaj tam Trico, a gdy podejdzie wskocz na jego grzbiet. Zwierz wówczas przeskoczy na drugą stronę. Zejdź wtedy z jego grzbietu. Zauważysz na ziemi dziwny witraż. Chwyć go i zrzuć w przepaść, aby uspokoić Trico.

Idź następnie w głąb ruin, trzymając się prawej strony. Obok balustrady dostrzeżesz dziurę w ścianie. Przejdź przez nią i przynieś Trico beczułkę. Twój kompan się nią zajmie, a ty idź schodami do góry. Na szczycie zauważysz zamknięte wrota po lewej stronie. Wespnij się na Trico i przeskocz na gzyms, po czym wyjdź oknem – ostrożnie.

Po drugiej stronie, przeskocz na ścianę naprzeciwko i przesuwaj się w lewo, zsuń się na półkę poniżej, a potem wejdź znowu na tę wyżej. Na koniec przeskocz do okna i wejdź do środka. Ostrożnie spadnij na dół i pociąg za tutejszą dźwignię. Wrota się otworzą – idź wtedy głębiej, na końcu korytarza będzie beczułka dla Trico. Daj mu ją, a potem zniszcz drewniane drzwi, blokujące dalszą drogę.

bigboy177
edytował(a): 2 razy   ●   zmienił(a): 2561 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?