Dark Souls III

Irithyll w Mroźnej Dolinie - wiki Dark Souls III

Wychodząc z areny Wielkiego Władcy Wolnira kieruj się schodami do góry, a dotrzesz do Irithyll w Mroźnej Dolinie. Po wkroczeniu do nowej lokacji, zerknij od razu w lewo, a tam znajdziesz ognisko (Irithyll w Mroźnej Dolinie), rozpal je, po czym idź w stronę mostu, a na nim w prawo i przed siebie.

Po chwili zostaniesz zaatakowany przez dziwną, przypominającą krokodyla pokrakę (tzw. Bestię Sulyvahna). Za zlikwidowanie go otrzymasz prawe oko pontyfika. Sama walka nie jest jakoś szczególnie skomplikowana. Przeciwnik jest dość szybki, ale poradzisz sobie, jeśli będziesz bacznie obserwował ataki i robił uniki. Sprawdza się wyśmienicie technika jeden unik, jeden cios. Jeśli będziesz zbyt łapczywy, dostaniesz serię w twarz, co zakończy się Twoim zgonem.

Po zlikwidowaniu pokraki, idź dalej przez most. Pod jego koniec, po lewej stronie dostrzeżesz ciało (kość wiodąca do domu), a także pole siłowe. Przejdziesz przez nie tylko wtedy, gdy pokonałeś Biskupów Głębin i posiadasz przy sobie Małą lalkę. Podejdź do tamtejszego ogniska (Centralny Irithyll), rozpal je i przysiądź przy nim. Przeszukaj zwłoki obok ogniska (kępka oszronionego mchu), te nieco dalej, obok zamrożonej fontanny (dusza zmęczonego wojownika), a także pośród traw (duża dusza nieznanego żołnierza).

Wątek poboczny Sirris

Realizując wątek fabularny Sirris z Krain Zmroku wróć się praktycznie do początku mostu, a znajdziesz tam znak przyzwania kobiety. Zrób z niego użytek. Znaku może nie być, jeśli dołączyłeś do przymierza Palców Rosarii. Więcej na ten temat na podstronie Sirris.

Jeśli znak będzie przeniesiesz się z jego pomocą do świata Sirris, a tam czeka Cię pojedynek z najeźdźcą, Creightonem. Po zwycięstwie wrócisz do swojego świata, udaj się wówczas do ogniska, a następnie do Kapliczki zjednoczenia i porozmawiaj tam z Sirris. Otrzymasz od niej:

• Poświęcony łamacz kolczug;
  • Pierścień srebrnego kota.

Będziesz mógł ją teraz również przyzywać do niektórych pojedynków z bossami.

Rada: Z Creightonem będziesz nieco później walczył w swoim świecie - w pobliżu Kościoła Yorshki. Po pokonaniu go wróć na most, na którym toczyłeś bój u boku Sirris, powinien się tu bowiem pojawić pancerz Creightona.

Po załatwieniu (lub nie) sprawy z Sirris idź przez pole siłowe na końcu mostu, a następnie schodami do góry. Po drodze może Cię zaatakować rycerz pontyfik, ubij go, a jest szansa, że otrzymasz część pancerza rycerza pontyfika, np. nogawice, hełm itd. Po wejściu na schody, skręć w lewo i zerknij na balustradę, będzie tam ciało (dusza zmęczonego wojownika). Przeszukaj je i idź przed siebie.

Ubij kolejne pokraki, po czym zerknij na niewielkie schody po prawej stronie, na ich końcu będzie ciało (duży odłamek tytanitu). Przeszukaj je, zejdź na dół i kontynuuj eksplorację, idąc przed siebie. Dojdziesz wreszcie na szczyt schodów, przed sobą dostrzeżesz zamarzniętą fontannę, a także dwie pokraki. Po lewej stronie będzie jeszcze jedna, z ogniem. Za nią natomiast spora trzódka – ostrożnie więc.

Pozbądź się wszystkich, a następnie rozglądnij się przy fontannie, dostrzeżesz dwa ciała. Przy pierwszym będzie rozkwitający zielony pąk, a przy drugim duża dusza nieznanego żołnierza. Weź wszystko i ruszaj dalej. Idąc kolejnymi schodami, po swojej prawej stronie zauważysz pokrakę. Jeśli masz strzały i łuk, tudzież bełty i kuszę, pozbądź się go, żeby nie przeszkadzał. Po lewej stronie pokraki na balkonie zauważysz ciało w śniegu (kępka oszronionego mchu x2). Przeszukaj je, po czym zmierza przed siebie po schodach. Samego ziejącego pozbędziesz się także idąc do przodu i skręcając w prawo, tam też znajdziesz ciało przy balustradzie (duży odłamek tytanitu).

Idąc wyżej zostaniesz zaatakowany przez dwójkę rycerzy. Spróbuj najpierw odciągnąć tego bez tarczy, a dopiero potem zajmij się drugim – korzysta on bowiem z tarczy oraz magii. Po ubiciu obydwu zerknij na szerokie schody po lewej, na tamtejszej platformie będzie niebieska pokraka. Pozbądź się jej, a dostaniesz migoczący tytanit.

Jedyny niezniszczony fragment iluzorycznej balustrady tutaj skrywa tajne przejście. Uderz go, a pojawią się schody w dół. Zejdź z ich pomocą w dół, zabij rycerza po lewej stronie, a następnie przeszukaj zwłoki po prawej (duży odłamek tytanitu). Zejdź następnie kolejnymi schodami jeszcze niżej. Zeskocz po lewej stronie murku i ubij rozdartego stwora (Podgryzanie Dorris), po czym przeszukaj ciało (Gałąź wiedźmodrzewa) i otwórz tutejszą bramę. Znajdziesz się na głównej ścieżce prowadzącej do góry.

Wróć zatem w okolice miejsca, gdzie była iluzoryczna balustrada i śmigaj do przodu, w stronę wielkich wrót. Po drodze, po lewej stronie dostrzeżesz ciało (duża dusza nieznanego żołnierza). Dojdź do bramy, ale nie przechodź przez nią - jest zamknięta. Po drugiej stronie czeka boss Pontyfik Sulyvahn. Przy bramie zerknij w prawo, dostrzeżesz schody prowadzące na dół, a tam przy balustradzie znajdziesz ciało (duży odłamek tytanitu).

Idź następnie w przeciwną stronę, czyli na lewo od bramy, tam także znajdziesz zwłoki, zaraz po lewej (duży odłamek tytanitu). Przeszukaj je i idź na wprost, do ogniska (Kościół Yorshki).

Anri, Kościół Yorshki

Obok ogniska dostrzeżesz Anri (tylko jeśli odpowiednio poprowadziłeś jej wątek fabularny) – porozmawiaj z nią/nim, a otrzymasz Pierścień złego oka. Porozmawiaj jeszcze raz, a dostaniesz gest Cicha decyzja.

Rada: W zależności od tego, jak chcesz poprowadzić wątek Anri oraz do jakiego zakończenia doprowadzić, zabij lub nie pielgrzyma, chowającego się w rogu pośród posągów.

Idź następnie w kierunku ołtarza, gdzie przeszukasz zwłoki (dowód dotrzymanej umowy – konieczny do awansowania w ramach przymierza Błękitnych Strażników). Zejdź potem w dół po tutejszych schodach, nie wychodząc z kościoła zerknij w prawo i przeszukaj ciało (lista rycerzy). Wyjdź potem na zewnątrz, a przed sobą, na krawędzi znajdziesz jeszcze jedne zwłoki (niknąca dusza). Zerknij potem w prawo i idź na wprost, zostaniesz tu zaatakowany przez ducha Creightona – pokonaj go, a zgarniesz Topór zabójcy smoków.

Kawałek dalej, idąc ścieżką po prawej będzie też jeszcze jedna pokraka i trzy ciała: jedno przy drzewie (niknąca dusza), a drugie (kość wiodąca do domu) i trzecie (fragment kości nieumarłego) przy posągu.

Rada: Po zabiciu Creightona udaj się na most, na którym pomagałeś Sirris, znajdziesz tam tarczę .

Wróć następnie do wejścia do kościoła i zerknij w prawo, dostrzeżesz ścieżkę prowadzącą w dół. Skorzystaj z niej. Na dole, po lewej będzie niewidzialna pokraka, uderz w nią, a się pojawi. Trzymaj się następnie lewej, a znajdziesz dwa ciała (Kukri x8 oraz zardzewiała złota moneta). Wróć się kawałek i znowu idź przejściem w dół. Przed sobą zauważysz ponownie oczy niewidzialnej pokraki.

Po prawej będą schody prowadzące w dół, a tam całe mnóstwo niewidzialnych stworów do ubicia. Jak już się wszystkich pozbędziesz, przeszukaj tutejsze ciało (niebieska pigułka z robaka x2), po czym rozglądnij się dookoła, a zauważysz drabinę. Wejdź nią do góry, tam także załatw przebywające pokraki i zainteresuj się ciałem (kamień pokutny) leżącym na grubych balach. Będąc nadal na górze wyjdź przez pobliskie okno na zewnątrz i idź przed siebie.

Trafisz w ten sposób do schodów prowadzących w dół, pod most, którym tu dotarłeś. Po zejściu schodami na sam dół, zerknij w prawo. W oddali dostrzeżesz ciało (krwawy klejnot). Przeszukaj je, po czym wróć się i zejdź schodkami do wody. Na wprost schodów będzie ciało (zielony pąk x3), a kolejne po prawej stronie (pierścień ofiary). Gdy je przeszukasz, zostaniesz zaatakowany przez pajęczycę, więc uważaj. Idź następnie pod mostem na drugą stronę.

Przed sobą, na niewielkiej wysepce dostrzeżesz ciało do przeszukania (duża dusza nieznanego żołnierza). Zerknij następnie w lewo, a dostrzeżesz niewielką zatoczkę. Będą tam kolejne pajęczyce – walczyłeś z jedną przed momentem. Udaj się w ich kierunku. Pozbądź się ich, nim wyskoczą z wody, a potem przeszukaj tutejsze ciało (wielkie leczenie).

Droga do Lochów Irithyllu, Odległa Posiadłość

Wróć się następnie i idź na wprost, w stronę budowli na końcu zbiornika. Po drodze zauważysz jeszcze dwa ciała, jedno po lewej stronie (zielony pąk x3), a drugie przed wejściem do budynku (zielony pąk). Po ich przeszukaniu wejdź do budynku i zejdź po schodach. Znajdziesz tu ognisko (Odległa posiadłość). Rozpal je, a potem zdecyduj co chcesz zrobić. Czy eksplorować dalej Irithyll w Mroźnej Dolinie (wówczas wróć się do góry), czy iść na dół po tutejszych schodach, aby dotrzeć do Lochów Irithyllu.

Rada: Powrót do góry jest ważny ze względu na wątek fabularny niejakiego Siegwarda. Jeśli pójdziesz dalej dotrzesz do Lochów Irithyllu, co zakończy przedwcześnie wątek Siegwarda.

Jeśli zdecydujesz się nie wchodzić do lochów trzymaj się prawej strony, a wejdziesz do czegoś w rodzaju kanału. W środku będzie sporo pajęczyc, ale też kilka ciał. Ubij najpierw pokraki, a następnie przeglądnij zwłoki, aby zdobyć:

Spotkanie z Siegwardem

Po przeszukaniu wszystkiego idź tutejszymi schodami do góry. Znajdziesz się w niewielkim pomieszczeniu. Po prawej stronie, dostrzeżesz zupę z estusa w kotle – wypij ją, a przed Tobą będzie chrapiący Siegward (jeśli odpowiednio poprowadziłeś jego historię). Porozmawiaj z nim kilkakrotnie, a go przebudzisz. Otrzymasz wówczas od niego czar Emisja mocy. Gdy porozmawiasz jeszcze raz, dostaniesz ponownie Siegbrau. Powie Ci on też o Yhormie Gigancie. Wreszcie pójdzie on znowu spać, a ty raz jeszcze go zaczep (otrzymasz gest Sen), po czym idź przez drzwi po lewej stronie pomieszczenia do góry.

Droga do Pontyfika Sulyvahna

Idąc cały czas do góry dotrzesz wreszcie do jakiejś pięknej komnaty. Będzie w niej rycerz, wygraj z nim (szansa na duży odłamek tytanitu oraz boskie błogosławieństwo), a potem idź dalej przed siebie, trzymając się lewej strony, znajdziesz wejście po schodach, a tam będzie jeszcze jeden rycerz, a także ten z wielkim łukiem (wielka strzała zabójcy smoków i duży odłamek tytanitu) – ubij ich, po czym przejdź na drugą stronę balkonu. Będą tu aż trzy skrzynie, co ciekawe żadna nie będzie mimikiem. Przeszukaj je, a dostaniesz:

• Pierścień Lwa;
  • Młot Smougha;
  • Boskie błogosławieństwo.

Zejdź następnie na dół i wyjdziesz na zewnątrz, a wtedy schodami idź do góry. Dostrzeżesz wreszcie ciało (duża dusza nieznanego żołnierza) – przeszukaj je i kontynuuj spacer schodami. Na szczycie czeka cię znowu kilku przeciwników, a także kolejne schody do góry, jak również ciało (duży odłamek tytanitu) przy balustradzie. Przeszukaj je i rozglądnij się dookoła.

Uwaga: Jeśli zabiłeś pielgrzyma w Kościele Yorshki, aby ocalić Anri, pojawić się tu może  Biała Zjawa Londoru i Cię zaatakować.

Powinieneś też zauważyć przejście, a tam windę. Skorzystaj z niej i wyjedź do góry, aby otworzyć sobie skrót na wprost od Kościoła Yorshki.

Wróć potem na dół i idź schodami do góry. Przed wejściem do kolejnego budynku, skręć w lewo i podejdź do krawędzi. Zeskocz na dół, aby przeszukać ciało (duży odłamek tytanitu). Następnie rozglądnij się i znajdź drabinę. Wejdź nią do góry. Ubij tamtejsze pokraki i wychodź na zewnątrz. Zauważysz tu dwa ciała – do jednego się nie dostaniesz tędy, a przy drugim będzie dusza zmęczonego wojownika.

Po wyjściu schodami do góry staniesz przed areną z bossem. Przed mgłą znajdziesz aż trzy znaki przyzwania, na pomoc mogą Ci przybyć m.in. (zmienne w zależności od tego, jak prowadzisz wątki poboczne):

• Biała Zjawa Londoru;
  • Gothard Czarnoręki;
  • Anri z Astory.

Nie wchodź od razu do środka, a zamiast tego przejdź na drugą stronę i zejdź schodami w dół. Znajdziesz tutaj ciało (żar), a także wrota – otwórz je, odblokowując sobie skrót do areny. Po drugiej stronie będzie grupka przeciwników, ubij ich, a potem rozglądnij dookoła. Znajdziesz tu kilka ciał. Dwa zaraz na wprost od schodów. Przy pierwszym dusza zmęczonego wojownika, a przy drugim dusza zmęczonego wojownika.

Kolejne przed swego rodzaju ołtarzem (klejnot błyskawic), a jeszcze jedno na nim (Pierścień pierworodnego Słońca) – spaść musisz od góry, stojąc przed wejściem na arenę bossa. Do ostatniego ciała dostaniesz się niszcząc iluzoryczną ścianę obok ołtarza. Zgarniesz przy nim Szponiasty pierścień magii. Mając wszystko, możesz spróbować swych sił przeciwko bossowi, Pontyfikowi Sulyvahnowi. Pamiętaj jednak, że w okolicy jest ognisko – w Kościele Yorshki – możesz zainwestować tam zdobyte dusze.

Po wygranej z Pontyfikiem Sulyvahnem, droga do Anor Londo

Po zabiciu Pontyfika udaj się przez bramę po drugiej stronie kościoła, tudzież katedry, w której się znajdujesz. Wyjdź z komnaty i podejdź do krawędzi tutejszych schodów, a dostrzeżesz dwie niebieskie pokraki. Pozbądź się ich, a dostaniesz migoczący tytanit x2. Udaj się następnie schodami po lewej stronie od wyjścia do góry, a znajdziesz tam ciało (duży odłamek tytanitu). Przeszukaj je i idź przed siebie na lewo od wrót, którymi tu wszedłeś.

Wyjdź po schodach do góry. Następnie na dół, na sporych rozmiarów plac, pełny poległych olbrzymów. Po lewej stronie placu, dostrzeżesz ciemne pomieszczenie, jakby pod mostem – idź tam. Zrób porządek z grupą pokrak po prawej, na końcu, a potem przeszukaj ciało obok (pierścień z mrocznym kamieniem).

Wyjdź następnie z powrotem na plac, pomiędzy olbrzymami dostrzeżesz ciało (dusza zmęczonego wojownika). Kawałek dalej będzie jeszcze dwa (żar x2). Dwa z olbrzymów będą wciąż żywe, uważaj więc na nie. Po chwili pojawi się też dwóch wojowników, ubij ich a od tego z dwoma orężami otrzymasz włócznie drangejskie. Wejdź jeszcze na coś w rodzaju punktu widokowego po prawej stronie placu, a tam pośród krzaków znajdziesz ostatnie ciało w okolicy (duży odłamek tytanitu).

Idź potem do przodu i po schodach na końcu placu do góry. Tam skręć w lewo i pozbądź się pokrak, które cały czas miotały w ciebie kulami ognia. Wyeliminuj wszystkich i zmierzaj dalej do przodu. Gdy dojdziesz do bramy, zerknij w lewo, zauważysz tam ścieżkę, na jej końcu będzie ciało (duży odłamek tytanitu). Przeszukaj je i wróć się do bramy.

Przejdź przez nią. Trafisz w ten sposób na górny balkon katedry, w której walczyłeś z pontyfikiem. Po wejściu na niego skieruj się w lewą stronę. Przy pomoście także skręć w lewo i przejdź na drugą stronę. Znajdziesz niebieską pokrakę, która da ci prosty klejnot. Wróć następnie w okolice pomostu i przejdź na jego drugą stronę.

Uwaga: Obok pomostu jest winda, możesz nią zjechać do ogniska i zainwestować pozyskane dusze.

Skręć w prawo i idź przed siebie, na końcu balkonu znajdziesz skrzynię – to mimik. Podejdź, uderz skrzynię i załatw pokrakę, a w Twoje ręce wpadnie złota rytualna włócznia. Wróć się teraz na pomost, przejdź na drugą stronę, skręć w lewo i w prawo, a wyjdziesz na zewnątrz, w miejscu, w którym byli biskupi miotający kulami ognia. Idź wówczas do przodu i wejdź do wysokiego budynku przed Tobą.

Przymierze Wierni Aldrichowi

W środku zerknij w lewo, będzie tu iluzoryczna ściana. Uderz ją, a Twoim oczom ukaże się drabina. Zejdź nią w dół, a następnie przygotuj się do walki z dwoma krokodylopodobnymi pokrakami. Najlepiej zająć się każdą z nich z osobna. Po ich ubiciu zgarniesz pierścień przychylności, a następnie możesz przeszukać tutejsze ciała. Przy jednym, bliżej wejścia będą ludzkie męty. Przy drugim, nieco dalej klejnot głębin. Po zdobyciu obu przedmiotów, rozpal tutejsze ognisko (Zbiornik z wodą) i podejdź do postaci w rogu pomieszczenia.

Pomódl się do leżących w rogu zwłok Arcybiskupa McDonnella i poproś o przystąpienie do przymierza. Otrzymasz dzięki temu przedmiot Wierni Aldrichowi. W miejscu tym możesz ofiarować Ludzkie męty, aby awansować w szeregach przymierza.

Wróć się teraz drabiną do góry, a następnie schodami jeszcze wyżej. Tam obejdź budynek dookoła, po zewnętrznym tarasie, a znajdziesz ciało (łuska z tytanitu). Po przeszukaniu go wróć z powrotem do środka i idź przed siebie, w stronę dachów. Przeskocz na jeden z nich i śmigaj do przodu, uważając na strzały przeciwników znajdujących się na górze.

Trzymaj się prawej strony, zeskocz na stopień niżej i obejdź tutejszą wieżyczkę, a znajdziesz ciało (duży odłamek tytanitu). Po przeszukaniu go śmigaj po dachu do góry. Mimo że w centralnej części dachu znajdziesz przeciwnika, najpierw pozbądź się tych na szczycie. Uważaj jednak, bo każdy z rycerzy chwyci za miecz, kiedy się do niego zbliżysz.

Na górze udaj się najpierw w prawo, na końcu przejścia zauważysz schody w dół. Na ich końcu będzie natomiast balkon, a tam ciało (popioły człowieka ze wschodu). Przeszukaj je i wróć do góry, a następnie idź w przeciwną stronę, ciągle przed siebie. Na końcu skręć w prawo, ubij tutejsze pokraki i zejdź po dachu nieco niżej.

Znowu dwie pokraki do ubicia, a następnie przespaceruj się po dachu jeszcze niżej. Gdy dojdziesz do wieżyczki, skręć w lewo i obejdź ją, a znajdziesz ciało (duży odłamek tytanitu), następnie idź pomostem przed siebie. Wejdziesz do czegoś w rodzaju kapliczki, zejdź tutejszą drabiną na dół i otwórz bramę, a odblokujesz sobie w ten sposób skrót. Wróć następnie do góry i idź w stronę daszku, którym tu dotarłeś. Zobaczysz pod nim ciało.

Zeskocz do niego, a w Twoje ręce wpadną wielki łuk zabójcy smoków oraz wielka strzała zabójcy smoków x5. Zejdź następnie na niewielki dach obok, a potem na ziemię i wróć skrótem, który przed momentem otwarłeś do góry.

Wejdź następnie do wnętrza wielkiego zamczyska, w środku skieruj się najpierw w prawą stronę, a dostrzeżesz tam ciało (żar). Przeszukaj je i zapamiętaj to miejsce, za moment tu wrócimy.

Rytuał przysięgi - wątek Anri

• Jeśli podążasz wedle ścieżki fabularnej Anri, wróć się do okrągłej sali, idź w przeciwnym kierunku i w dół schodami. Przy wejściu stał będzie pielgrzym, porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że Twoja druga połowa jest blisko. Otrzymasz też Miecz Przysięgi, po czym możesz udać się do kaplicy. Idąc do jej końca natrafisz na ciało (mosiężny hełm, mosiężna zbroja, mosiężne rękawice oraz mosiężne nogawice). Przeszukaj je i idź dalej przed siebie. Anri leżeć będzie przy ołtarzu. Podejdź i przeprowadź rytuał przysięgi. W jego wyniku otrzymasz mroczną pieczęć x3, dzięki czemu powinieneś mieć ich już 8. Wróć się następnie do góry oraz do miejsca, do którego miałeś za moment wrócić, przeszukując po drodze zwłoki pielgrzyma (zaklęcie Kameleon).

• Jeśli nie podążasz wedle ścieżki fabularnej Anri, wróć się do środka i idź w przeciwnym kierunku. Zejdź schodami w dół, a dostrzeżesz ciało (mosiężny hełm, mosiężna zbroja, mosiężne rękawice oraz mosiężne nogawice). Przeszukaj je po czym wróć się do góry, do miejsca, do którego miałeś za moment wrócić.

Po powrocie do wspomnianego miejsca, pociąg za dźwignię, a wieża obok zacznie się obracać. Gdy podjedzie pomost, przejdź nim na drugą stronę i śmigaj do góry schodami. Na szczycie będzie mechanizm, skorzystaj z niego. Wieża się uniesie do góry, a ty idź wtedy w stronę Anor Londo. Rozpal tutejsze ognisko (Anor Londo).

bigboy177
edytował(a): 7 razy   ●   zmienił(a): 18997 znaków

0 kudosPrankol   @   21:05, 21.04.2017
W opisie jest błąd Uśmiech

"Wróć zatem w okolice miejsca, gdzie była iluzoryczna balustrada i śmigaj do przodu, w stronę wielkich wrót. Po drodze, po lewej stronie dostrzeżesz ciało (duża dusza nieznanego żołnierza). Dojdź do bramy, ale przejdź nią na drugą stronę, tylko jeśli jesteś gotowy do pojedynku z tutejszym bossem Pontyfikiem Sulyvahnem)."

Idąc od strony głownej drogi nie da sie otworzyć bramy.
Należy udać sie najpierw do koscioła Yohrski i przejsc kolejne dwie lokacje. By móc potem miedzy innymi otworzyć drzwiczki ze skrótem.

0 kudosbigboy177   @   21:10, 21.04.2017
Cytat: Prankol
W opisie jest błąd Uśmiech

Idąc od strony głownej drogi nie da sie otworzyć bramy.

Poprawione - dzięki za czujność. Uśmiech
0 kudosDevirahaman   @   13:18, 20.10.2020
Zanim wejdziemy do wody gdzie są pajęczyce we wnęce pod schodami jest iluzoryczna ściana a za nią kryształowa jaszczurka (w jednej z takich wnęk czają się na nas niewidzialni przeciwnicy)
0 kudosDevirahaman   @   13:23, 20.10.2020
Niezależnie czy śledzimy wątek Anri czy nie obok ołtarza z nią związanego po prawej stronie w wąskim przejsciu jest skrzynia z pierścieniem odwrócenia