Dark Souls III

Niegasnące jezioro - wiki Dark Souls III

Do Niegasnącego jeziora docierasz poprzez Carthuskie katakumby. Przed areną z Wielkim Władcą Wolnirem zniszczyć musisz most linowy, a kiedy zakończy się animacja jego destrukcji, zejść stworzoną w ten sposób drabiną na dół i iść przed siebie. Dojdziesz wreszcie do rozległej jaskini. Na tafli wody będzie kilka ciał, aby je przeszukać musisz się jednak szybko poruszać, albowiem będziesz ostrzeliwany z góry (ewentualnie możesz to zrobić później, kiedy pozbędziesz się balisty). Ostrzał będzie zawsze seriami po trzy, więc dobrze wylicz swoje ruchy, jeżeli jednak chcesz spróbować swych sił od razu. Przy ciałach będzie:

• Duży odłamek tytanitu x4;
  • Przy wielkim wężu - tarcza żądzy.

Spotkanie z Horace

Następnie, idąc od miejsca, którym tu wszedłeś trzymaj się cały czas prawej strony, a dostrzeżesz jaskinię. Wejdź do niej i idź przed siebie. Po kilku krokach powinieneś zauważyć niebieską pokrakę, ubij ją aby otrzymać migoczący tytanit. Idź następnie jeszcze kawałek, a znowu będzie niebieski kurdupel, tym razem wypadnie z niego grudka tytanitu. Zmierzając cały czas do przodu dojdziesz do sporego pomieszczenia. Zauważysz w nim kilka ciał, a także rycerza stojącego pośród wody – to Horace.

Niestety nie będzie do Ciebie nastawiony pokojowo, a w związku z tym możesz go zabić. Gdy to zrobisz, w Twoje ręce wpadnie Tarcza Llewellyna. A z okolicznych ciał pozyskasz:

• Żółta pigułka z robaka x2;
  • Duży odłamek tytanitu x2.

Wyjdź następnie z jaskini i zerknij w lewo. W oddali dostrzeżesz wielkie wrota oraz węża. Udaj się tam, dobrze wylicz i przebiegnij za węża. Dostrzeżesz wrota na szczycie schodów (arena bossa), ale nie idź przez nie od razu. Zamiast tego zerknij w prawo, a zauważysz ścieżkę prowadzącą do góry. Będzie tam ciało (duży odłamek tytanitu), a obok zejście w dół do ogniska (Demoniczne ruiny) – rozpal je oczywiście. Wróć potem do góry i zabij węża ze wzniesienia, np. rzucając w niego bombami zapalającymi. Gdy pokraka zginie dostaniesz piorunowy pal oraz fragment kości nieumarłego.

Zejdź potem w dół do wody i trzymaj się lewej strony, aż dostrzeżesz mur wbudowany niejako w skałę. Przebiegnij przed nim tak, aby balista go rozburzyła, a wówczas na jego miejscu znajdziesz Pierścień z plamistym kamieniem. Następnie wracaj do ogniska, przy którym byłeś przed momentem (Demoniczne ruiny) i idź przed siebie.

Droga do balisty

Idąc do przodu dojdziesz do sporej komnaty, a tam będzie pomniejszy demon ognia. Ubij go, aby dostać odłamek tytanitu. Następnie idź dalej. Po lewej stronie od wejścia, którym wszedłeś jest ciało (żar). Po prawej natomiast długaśny korytarz. W nim natrafisz na cztery pokraki, ale powinieneś sobie z nimi poradzić.

Obok oponentów dostrzeżesz schody prowadzące w dół, zrób z nich użytek, a potem spróbuj zachęcić do pójścia za tobą tutejszego demona. Kawałek dalej będzie jeszcze jeden. Gdy pozbędziesz się obu, idź do końca korytarza i zerknij w lewo, dostrzeżesz ciało (fragment kości nieumarłego). Uważaj, bo nad nim będzie zwisał glut. Potem wracaj w przeciwnym kierunku, zerkając w prawo. Zauważysz korytarz, na końcu którego będą jeszcze jedne zwłoki. Nie dojdziesz jednak do nich tędy, za moment się nimi zajmiemy. Idź do końca korytarze i przejdź przez bramę na wprost (w lewym rogu).

Na końcu korytarza będzie iluzoryczna ściana, zniszcz ją i wejdź do otwartej w ten sposób komnaty. W środku ubij rycerza, po czym rozglądnij się dookoła – będzie tu ciało (miecz czarnego rycerza). Następnie wyjdź z komnaty i trzymaj się prawej strony. W kolejnym pomieszczeniu ubij kilka pokrak i idź dalej przed siebie.

W następnym pokoju uważaj, po lewej będzie oponent, a kawałek dalej kolejny. Wyjścia stąd będą dwa, idź tym na wprost, ale przed bramą skręć w lewo, po czym pierwsza w prawo. Dostrzeżesz tu ciało (żar). Wróć się następnie i idź schodami do góry. Znajdziesz tu ognisko (Przedpokój Starego Króla).

Idź następnie przez bramę obok ogniska. Będzie tu mały demon ognia. Ubij go, po czym trzymaj się prawej strony. Na końcu dość długiego korytarza znajdziesz niebieskiego kurdupla – pozbądź się go, a dostaniesz klejnot chaosu. Wróć się teraz do komnaty, w której załatwiłeś małego demona i idź przez drugie wejście, po Twojej prawej.

Stawisz tu czoła grupce przeciwników, a także znajdziesz ciało (Tom piromancji Izalithu). Po jego przeszukaniu, możesz spokojnie wracać do głównego przejścia, tam gdzie spacerowały dwa demony. Na miejscu poszukaj schodów prowadzących na górne piętro i idź do końca korytarza, a potem skręć w lewo i na wprost. Tam czekają dwie pokraki, bardzo szybkie i niebezpieczna, więc ostrożnie. Po ubiciu ich idź przed siebie. Będzie tu ciało, ale też miotający ogniem posąg oraz pokraka na suficie. Pozbądź się ich najpierw. A potem przeszukaj zwłoki (żar). Kawałeczek dalej dostrzeżesz jeszcze jedne. Musisz jednak przeskoczyć przez dziurę w podłodze. Jeśli Ci się to nie uda, musisz spróbować ponownie. Aby to zrobić trzymaj się cały czas prawej strony, a dojdziesz do głównego holu, tam schodami do góry, w lewo i będziesz na miejscu.

Gdy wreszcie przeskoczysz przy ciele znajdziesz fragment estutsa. Idź następnie przed siebie, uważając na gluty zwisające z sufitu – będzie ich tu sporo. Na końcu przejścia skręć w prawo i uderz w ścianę – będzie iluzoryczna. W ten sposób otworzysz sobie przejście do sporego pomieszczenia z ogniskiem (Przedpokój Starego Króla) – byłeś przy nim wcześniej. Wróć się teraz przez iluzoryczną ścianę i idź przed siebie, a potem zeskocz w dół. Trafisz w ten sposób znowu do pomieszczenia, w którym wcześniej były pomniejsze demony. Idź teraz do przejścia w prawym rogu.

Przejdź przez bramę i idź przed siebie, a następnie skręć w pierwsze przejście po prawej. Trafisz do niewielkiego pomieszczenia ze szczurami. Ubij je, a potem uderz w iluzoryczną ścianę na wprost wejścia – zniknie, a wtedy wejdź przez nowo otwarte przejście. Po lewej stronie znajdziesz ciało, do którego przed momentem nie mogłeś się dostać. Będzie przy nim Tom piromancji Quelany. Obok ciała będzie też zejście w dół, w stronę lawy. W niej będą dwa ciała. Jeśli chcesz się do nich dostać, załóż najlepszy pancerz chroniący przed ogniem, a także przygotuj zaklęcie rzęsisty pot (kupisz je u piromanty Cornyxa w Kapliczce Zjednoczenia). Z zaklęcia skorzystasz tylko wtedy, gdy jako broń w jednej z rąk ustawisz Płomień piromancji. Załóż pancerz, załóż pierścienie chroniące przed ogniem, rzuć zaklęcie i pędź przed siebie, pijąc estusa. Przy ciele bliżej będzie Toksyczna mgła (czar), a przy ciele dalej będzie Talizman mroku (tworzy on w ręce postaci potężny płomień).

Wróć się potem do komnaty z iluzoryczną ścianą i idź w prawo, przez bramę. Potem znowu w prawo i schodami w dół. Tam na końcu korytarza będzie szczur-gigant. Ubij go, po czym, uderz w ścianę obok niego (po lewej), będzie iluzoryczna. Dostaniesz się do pomieszczenia ze skrzynią (to nie mimik), a w niej będzie duży odłamek tytanitu x3. Uderz potem w ścianę za skrzynią, a otworzysz kolejne przejście, na jego końcu będzie stopień i ciało.

Najpierw jednak się wróć nieco i skręć w prawo, po czym zejdź schodami w dół. Znajdziesz się w pomieszczeniu pełnym żab, rzucających klątwy, staraj się ubijać je po kolei. Po przeczyszczeniu terenu, rozglądnij się, a dostrzeżesz dwa ciała. Do jednego, w wodzie, dotrzesz bez problemu. Będzie przy nim łuska z tytanitu. Drugie ciało będzie na podniesieniu. Wróć się więc do góry schodami i przejdź przez komnatę ze skrzynią, którą przed momentem otworzyłeś. Spadnij bezpiecznie na dół, przeszukaj ciało (Kostur z Izalithu), zeskocz na ziemię i idź dalej.

Dojdziesz do wysokich schodów, prowadzących w górę, ale będzie też ścieżka w lewo. Tam się skieruj, a staniesz przeciwko Tsorigowi – ponownie. Zlikwiduj go, a w Twoje ręce wpadnie ogromny miecz oparów i czarna żelazna wielka tarcza. Jeśli czujesz się na siłach wskocz do lawy i przeszukaj ciała. Przy jednym będzie żar, a przy drugim święty płomień.

Wróć się teraz do góry, a następnie schodami na szczyt. Tam skręć w prawo i przejdź po moście. Po jego drugiej stronie będzie przeciwnik, a także ciało (dusza przygnębionego rycerza). Wyjdź następnie na zewnątrz i skorzystaj z drabiny prowadzącej do góry. Na szczycie zerknij w prawo, a zauważysz ciało na stopniu poniżej (łuk smoczego jeźdźca).

Przeszukaj je i wracaj do góry, a następnie idź do końca przejścia. Wrócisz do głównej jaskini. Trzymaj się lewej strony, a po zeskoczeniu z pierwszego stopnia w dół, rozglądnij się, a zauważysz ciało (kość wiodąca do domu). Dalej trzymaj się lewej strony i idź przed siebie.

Balista

Dojdziesz wreszcie do potężnej balisty, która cały czas psuła Ci krew. Wyeliminuj tutejsze kościotrupy, po czym podejdź do maszyny i pociąg za korbę. Balista przestanie wówczas strzelać. Zejście na taflę wody znajdziesz za balistą. Skorzystasz tam z kilku stopni.

Stary Król Demonów

Dostrzeżesz wielkie kraby. Po zabiciu wszystkich możesz spokojnie iść tam, gdzie wcześniej był wielki robal i przejść przez mgłę. Trafisz w ten sposób na arenę kolejnego bossa, Starego Króla Demonów. Po jego pokonaniu możesz wrócić do Carthuskich katakumb, a konkretniej do miejsca, w którym zabiłeś Wielkiego Władcę Wolnira. Tamtejszymi drzwiami przejdziesz do Irithyll w Mroźnej Dolinie.

bigboy177
edytował(a): 5 razy   ●   zmienił(a): 9222 znaki

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?