Cyberpunk 2077 jest inny od tego pokazanego na gameplayu
Mateusz Tomaszkiewicz, quest director w CD Projekt RED, ujawnił, iż obecny Cyberpunk 2077 różni się od tego pokazanego na zeszłorocznym gameplayu.
Cyberpunk 2077, kolejne dzieło rodaków ze studia CD Projekt RED, od czasu zapowiedzi w 2013 roku ciągle ma pod górkę. Proces twórczy rozciągnął się na 7 lat, był pełen wybojów i przeszkód, zaś po pokazaniu pierwszego gameplayu z zeszłego roku dziś mówi się o tym, że rozgrywka prawdopodobnie będzie nieco inna od tego, co mogliśmy zobaczyć na ekranach swoich urządzeń!
Mateusz Tomaszkiewicz, quest director w CD Projekt RED, rozmawiał ostatnio z hiszpańskim serwisem Area Jugones (via Wccftech). W wywiadzie ujawnił kilka interesujących wiadomości na temat zmierzającej do czytników komputerów oraz konsol cyberpunkowej gry. Mateusz jasno powiedział, że rozgrywka w obecnym stadium różni się od tej zaprezentowanej na zeszłorocznym gameplayu, przede wszystkim z uwagi na brak jasnej wizji co do połączenia wszystkie w otwartym świecie! Sporo elementów pokazano, ale równie dużo jest jeszcze w - mniej lub bardziej zaawansowanym - stadium produkcji.
Ponadto padła kwestia premiery gry - choć producenci planowali wydać Cyberpunka 2077 pod koniec tego roku, termin ten - według słów pracownika "Redów", iż nad wieloma mechanizmami jeszcze pracują - jest mało realny, co potwierdza nasze niedawne doniesienia, że polskie cRPG ukaże się najprawdopodobniej w maju 2020 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler