Anthem - demo z E3 2017 było w większości ściemą?
BioWare przez długi czas nie wiedziało co tak naprawdę robi.
W ostatnich latach sporo słyszymy na temat tego, że BioWare musi walczyć z różnej maści problemami natury technicznej, podczas opracowywania swoich projektów. Z najnowszego artykułu na temat studia, dostępnego na łamach Kotaku, wyłania się obraz lekkiego chaosu, chaosu, który negatywnie wpłynął na Anthem.
Kotaku rozmawiało z 19 pracownikami studia, którzy albo bezpośrednio pracowali przy Anthem albo w jakiś sposób wspierali główną ekipę. Z publikacji dowiadujemy się, że demo przygotowane na potrzeby targów E3 2017 było w zasadzie "zlepkiem pomysłów", albowiem Anthem wciąż było wówczas w fazie przedprodukcji.
"Wiele czasu potrzebowaliśmy, aby wszyscy byli gotowi. Nie było to łatwe, ponieważ wciąż było mnóstwo pytajników. Demo nie było poprawnie przygotowane - wiele elementów było sztucznych, jak w przypadku większości dem dla E3. Było wiele rzeczy, o których mówiliśmy 'Faktycznie to robimy? Mamy technologię i narzędzia? W jakim zakresie można latać? Jak duży będzie świat?'".
Jak stwierdził inny deweloper, nic nie było pewne i wciąż podejmowano kluczowe decyzje mające wpływ na istotne elementy Anthem. Brakowało podstaw, które stanowiłyby jakieś ramy, jeśli chodzi o mechanikę rozgrywki, tudzież funkcjonowanie świata.
Anthem miało początkowo premierę ustaloną na jesień 2018 roku, a BioWare nie miało wówczas jeszcze nawet jednej misji dla gry, co sprawiło, że debiut finalnie przesunięto na rok 2019.
Mimo różnych turbulencji, Anthem udało się finalnie wydać, choć nie brakuje w nim różnych błędów. Więcej na temat projektu znajdziecie w naszej recenzji, a jeśli zamierzacie grać na PC, koniecznie sprawdźcie też wymagania tejże wersji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler