Death Stranding jest lekko opóźnione w stosunku do wewnętrznego grafiku

Hideo Kojima nie jest tym jednak zmartwiony.

@ 07.03.2019, 08:17
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Death Stranding jest lekko opóźnione w stosunku do wewnętrznego grafiku

Death Stranding to jedna z najciekawszych gier, powstających obecnie dla konsoli PlayStation 4. Przedsięwzięcie od dłuższego czasu budzi sporo emocji, ale mimo to nadal nie wiemy kiedy mniej więcej się go spodziewać. Jak twierdzi Hideo Kojima, projektant gry, wszystko idzie w dobrym kierunku, mimo że jest lekkie opóźnienie.

Co nieco na temat Death Stranding słynny deweloper powiedział ostatnio w podczas rozmowy z redakcją japońskiego portalu J-Wave. Przyznał on, że fabuła oraz mechanika rozgrywki w grze są obecnie skończone, choć najbliższy kamień milowy jest delikatnie opóźniony. Produkcja nie jest gotowa na "wewnętrzną premierę".

Kojima nie jest tym jednak zmartwiony, bo, jak przyznaje, to standard w tak dużych przedsięwzięciach. W publikacji czytamy, że obecnie ogrywa on swój projekt, przekazując deweloperom komentarze i przemyślenia, dzięki których dopieszczają oni poszczególne elementy.

Jak wspomniałem, Death Stranding nie ma jeszcze daty premiery, ale jak tylko się to zmieni, nie omieszkamy Was o tym powiadomić.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   11:48, 07.03.2019
Kojima tym razem może pracować w spokoju nad grą, więc ja tam jestem spokojny o efekt końcowy.
0 kudosTheCerbis   @   12:32, 07.03.2019
Ważne, żeby gra była dopracowana. Chyba o pracę Kojimy nie ma co się martwić.
0 kudosfebra1976   @   16:21, 07.03.2019
No chyba że Death Stranding będzie tak udziwniony, tak niszowy, że zagrają w niego tylko najbardziej zagorzali fani Kojimy 😜. Ale i tak to będzie dla mnie zakup obowiązkowy.
0 kudosguy_fawkes   @   07:59, 08.03.2019
To pewne, że będzie tu ogromna ilość WTF-ów. Nie mogę się doczekać, ale jednocześnie wolę , by Kojima miał swobodę twórczą i dostał dokładnie tyle czasu, ile potrzebuje, by Death Stranding wielką grą był i basta. Może nie dla każdego, ale fani pewnie będą zadowoleni.