Death Stranding jest lekko opóźnione w stosunku do wewnętrznego grafiku
Hideo Kojima nie jest tym jednak zmartwiony.
Death Stranding to jedna z najciekawszych gier, powstających obecnie dla konsoli PlayStation 4. Przedsięwzięcie od dłuższego czasu budzi sporo emocji, ale mimo to nadal nie wiemy kiedy mniej więcej się go spodziewać. Jak twierdzi Hideo Kojima, projektant gry, wszystko idzie w dobrym kierunku, mimo że jest lekkie opóźnienie.
Co nieco na temat Death Stranding słynny deweloper powiedział ostatnio w podczas rozmowy z redakcją japońskiego portalu J-Wave. Przyznał on, że fabuła oraz mechanika rozgrywki w grze są obecnie skończone, choć najbliższy kamień milowy jest delikatnie opóźniony. Produkcja nie jest gotowa na "wewnętrzną premierę".
Kojima nie jest tym jednak zmartwiony, bo, jak przyznaje, to standard w tak dużych przedsięwzięciach. W publikacji czytamy, że obecnie ogrywa on swój projekt, przekazując deweloperom komentarze i przemyślenia, dzięki których dopieszczają oni poszczególne elementy.
Jak wspomniałem, Death Stranding nie ma jeszcze daty premiery, ale jak tylko się to zmieni, nie omieszkamy Was o tym powiadomić.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler