The Outer Worlds - twórcy opowiadają o skali projektu i tworzeniu świata

Obsidian Entertainment udzieliło wywiadu, w którym odniosło się do projektowania świata w The Outer Worlds.

@ 04.03.2019, 20:59
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
pc, ps4, xbox one

The Outer Worlds nie będzie przesadnie długą grą RPG, o czym dowiadujemy się z wywiadu, jaki przeprowadziła redakcja serwisu Gameinformer z przedstawicielami studia Obsidian Entertainment. Twórcy szczerze mówią o tym, że zwyczajnie nie są sobie w stanie pozwolić finansowo i logistycznie na przygotowanie bardzo dużego projektu. Mimo tego, są oni przekonani, że na rynku również jest miejsce dla mniejszych gier RPG.

Ponadto deweloperzy zostali zapytani o podejście do tworzenia świata, gdyż ten, mimo mniejszej skali, ma zaoferować sporo zróżnicowanych i ciekawych lokacji. Dowiadujemy się, że nie ma mowy o proceduralnym generowaniu treści na mapach. Wszystkie lokacje są przemyślane i zagospodarowane ręcznie.

Studio posiada narzędzia do tworzenia dużych połaci terenu, lecz ich wypełnienie to już kwestia kreatywności projektantów. W wywiadzie była również mowa o maksymalnym poziomie doświadczenia i w tym przypadku ujawniono, że naszym celem będzie poziom 30.

The Outer Worlds trafi na PlayStation 4, Xboksa One oraz komputery osobiste jeszcze w bieżącym roku.


Sprawdź także:

The Outer Worlds

Premiera: 2019
PC, PS4, XBOX ONE

The Outer Worlds to połączenie pierwszoosobowej gry akcji, strzelanki oraz elementów  cRPG-owych w klimatach postapokaliptycznego science-fiction. Za projekt odpowiada st...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
2 kudosIgI123   @   01:28, 05.03.2019
Wolę mniejszy i kunsztownie wykonany świat niż osiemdziesiąt byle jakich lokacji do odfajkowania na mapie. Bardziej mnie martwi ,,krótkość". Pasowałoby mi tak ze 30 godzin na samą główną oś fabularną przynajmniej.
0 kudosshuwar   @   07:35, 05.03.2019
Mi również to pasuje. Jeśli czas gry będzie w przedziale 20-30h, to będzie to dla mnie w sam raz. Ważne by świat, choć mały, to był dobrze wykorzystany.
0 kudosGuilder   @   08:54, 05.03.2019
Pany, ale po co level cap? To już nawet Bethesda to w końcu zrozumiała, że w grach rpg i rpg-o-podobnych to nie ma sensu.

Zaś co do samej długości gry, zobaczymy ile wyjdzie. Ja bym oczekiwał wyniku w okolicach 30 godzin, wtedy będzie w porządku. 20 to już jednak dosyć krótko.
0 kudosTheCerbis   @   10:03, 05.03.2019
O niee, lvl cap... :<

Myślę, że 30-40 godzin byłoby akurat.