GTFO otrzymało przybliżoną datę premiery i ponad 10-minutowy materiał zakulisowy
Gracze wyczekujący brutalnego, kooperacyjnego GTFO w końcu doczekali się oficjalnych wieści dotyczących przybliżonej daty premiery tej intrygującej produkcji.
Po długim okresie względnej ciszy, GTFO musi być już całkiem blisko premiery i tym razem nie są to jedynie bezpodstawne domysły. Odpowiedzialni za grę developerzy postanowili w końcu uciąć spekulacje i przybliżyć graczom datę premiery gry - nogi za pas weźmiemy już tegorocznej wiosny!
Nad finalnym kształtem tego intrygującego, kooperacyjnego shootera czuwa niezależne studio 10 Chambers, zrzeszające w swoich szeregach kilku branżowych weteranów. Godna nadmienienia jest szczególnie spora reprezentacja (3 z 9 oficjalnie wymienionych członków załogi) developerów pracujących dawniej dla studia Overkill, znanego głównie dzięki dynamicznym, drużynowym strzelankom z serii Payday. Jednak w odróżnieniu od tych relatywnie wesołych "symulatorów rabunku", GTFO ma zaoferować śmiałkom nie tylko znacznie bardziej mroczną tematykę, ale również odmienny charakter rozgrywki, której ciężar spoczywać ma na metodycznych, ostrożnych i dobrze skoordynowanych działaniach współpracujących ze sobą graczy.
Poza przybliżoną datą premiery, pracownicy studia 10 Chambers przygotowali także obszerny materiał wideo prezentujący pokrótce ogólną koncepcję gry oraz zakulisowe szczegóły dotyczące procesów, które wpłyną na jej ostateczny kształt. Warto zapoznać się z nim by lepiej zrozumieć sens występującego w roli tytułu gry akronimu - do "brania nóg za pas" zachęcać nas będzie nie tylko ciężka i wymowna atmosfera przedstawionego świata, ale także klimatyczny design monstrualnych adwersarzy oraz bardzo plastyczny system zarządzający udźwiękowieniem. Ten ostatni może stanowić pewnego rodzaju rozwinięcie dynamicznej oprawy dźwiękowej znanej z Payday 2 (tu również za warstwę dźwiękową odpowiadać będzie Simon Vilklund), choć oczywiście w znacznie bardziej niepokojącej konwencji.
Jak w praniu sprawdzi się ta soczysta kombinacja drużynowego strzelania, rozwiązywania łamigłówek oraz uciekania co sił w nogach przekonamy się już niebawem. Premiera gry zaplanowana jest na bliżej nieokreślony dzień tegorocznej wiosny, póki co jedynie na PC-tach działających pod Windowsem.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler