Anthem - słabe recenzje są wynikiem tego, że testujący grali na PC, twierdzi Michael Pachter

Analityk sądzi, że wersje konsolowe zostaną ocenione wyżej.

@ 26.02.2019, 10:05
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Anthem - słabe recenzje są wynikiem tego, że testujący grali na PC, twierdzi Michael Pachter

Od kilku dni z zapałem ogrywamy w redakcji Anthem i mimo że nie jest to tytuł idealny, wcale nie jest tak źle, jak pisze wielu recenzentów - o czym przekonacie się za sprawą naszej recenzji. Do ocen przedsięwzięcia postanowił się niedawno odnieść jeden z branżowych analityków, Michael Pachter.

Pachter uważa, że słabe oceny Anthem są wynikiem tego, że wielu testujących sprawdza grę na PC (za sprawą np. Origin Access Premier), a nie jest to produkcja dedykowana komputerom. U podstaw mamy bowiem dzieło, które opracowano z myślą o konsolach.

"Osobiście uważam, że nie jest to gra PC - jest latanie, manewrowanie postacią jest jak jazda samochodem; sterowanie nie jest zbyt dobre na PC, a działa bezbłędnie na konsolach", powiedział Pachter w rozmowie z CNBC.

Rozmówca dodał następnie, że wersje konsolowe najprawdopodobniej będą miały średnią o około 10% wyższą niż w przypadku wydania komputerowego. Czy rzeczywiście tak będzie? Przekonamy się niebawem, w miarę jak spływać będą kolejne noty.

Anthem dla PS4 i X1 miało swoją premierę w miniony piątek. Naszej recenzji spodziewajcie się wkrótce, a póki co pamiętajcie, że Anthem jest już w sklepach. Nabędziecie je na PC (wymagania), PS4 oraz Xboksie One.


Sprawdź także:
Anthem

Anthem

Premiera: 22 lutego 2019
PC, PS4, XBOX ONE

Anthem to połączenie strzelanki, RPG i MMO przypominające konsolowe Destiny. Za projekt odpowiada studio BioWare Edmonton znane za sprawą dwóch serii: Mass Effect oraz Dr...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   10:43, 26.02.2019
Może być faktycznie. To tak samo, jak nie wyobrażam sobie grania w F1 bez kierownicy.
1 kudoskrzywy_banen   @   11:25, 26.02.2019
Mi się wydaje że to skutek tego że gra jest średnia, ot co.
1 kudosGuilder   @   11:29, 26.02.2019
Czy ta gra nie ma przypadkiem strzelania? Jakim głąbem trzeba być, żeby zakładać wówczas, że najlepszym kontrolerem do gry będzie pad?

Abstrahując w ogóle od faktu, że do PC-ta można bez problemu podłączyć praktycznie dowolne urządzenie. I to gracze najczęściej czują, co by woleli. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że żaden z recenzentów tego nie spróbował.
0 kudosTheCerbis   @   11:33, 26.02.2019
O geez... Reakcją na tę wypowiedź ma być śmiech czy płacz, bo nie wiem co wybrać? To już jest żenujące, żeby ktokolwiek takie pierdoły wygadywał.

Jeśli ktoś chce szczerą ocenę Anthema, pozbawioną wpływu EA, to może sobie zerknąć choćby na recenzję Angry Joe (SPOILER - 4/10).
0 kudosdabi132   @   12:06, 26.02.2019
Widocznie Panu "analitykowi" EA sporo zapłaciło żeby gadał, że oceny są niesprawiedliwe. Tak ciężko zrozumieć wydawcom, że nie każdy lubi gry kooperacyjne czy multiplayer i wolą dobrą fabułę?
0 kudosTheCerbis   @   12:41, 26.02.2019
Nawet nie chodzi o co-op i multiplayer, tylko o stwierdzenie, że "wielu testujących sprawdza grę na PC (za sprawą np. Origin Access Premier), a nie jest to produkcja dedykowana komputerom". WTF, za przeproszeniem?

Kolejna sprawa - "Osobiście uważam, że nie jest to gra PC - jest latanie, manewrowanie postacią jest jak jazda samochodem; sterowanie nie jest zbyt dobre na PC, a działa bezbłędnie na konsolach" - jaki problem podłączyć pada? Grałem tak i nie było żadnego problemu, a sterowanie mysz+klawiatura nie jest wcale złe, choć oczywiście wszelkie gry z elementami jazdy czy właśnie lotu lepiej się ogrywa na padzie tudzież kierownicy czy innym joysticku (są jeszcze w ogóle jakieś w sprzedaży?), ale to żadna nowość.
0 kudosBubtownik   @   17:11, 26.02.2019
Grałem na PC dzięki temu demo i zdziwienie grałem na padzie od Xbox'a One czyli jak w 90% gier na PC, które również ogrywam na padzie. I nie to nie przez sterowanie, a przez całkowitą miałkość gry. Totalna nijakość i na dłużą metę totalna nuda bo nic ciekawego tam za bardzo nie ma.
4 kudoskobbold   @   17:19, 26.02.2019
EA nie robi słabych gier to gracze słabo w nie grają Szczęśliwy
0 kudosdabi132   @   22:22, 26.02.2019
I teraz co EA z tym zrobi. Czy zamknie BioWare, czy dadzą im jeszcze szansę. Sytuacja ta mnie trochę cieszy, bo pokazuje że gracze mają dość bycia robienia w konia i otrzymywania tytułów, które są ewidentnie skokiem na kasę. Crackdown 3, Anthem czy Far Cry: New Dawn, to produkcje którym mocno się oberwało na Metacritic. Boję się jednak, że wydawcy i tak będą mieli to w dupie i EA zacznie robić gry pokroju Apex Legenda, następny Far Cry będzie gra RPG jak Assassin's Creed Odyssey, a Microsoft, który i tak już stracił kontakt z rzeczywistością olewając sobie jakość ekskluzywnych tytułów na Xboxa (poza Forzą i Gearsami) przestanie w ogóle robić gry.
0 kudoslogan23   @   22:44, 26.02.2019
Nie zapowiada się ciekawa przyszłość rynku gier, Czyżby EA,Microsoft oraz Ubisoft mieli zaorać rynek gier albo się załamię?
0 kudosshuwar   @   07:24, 27.02.2019
Cytat: kobbold
EA nie robi słabych gier to gracze słabo w nie grają
Ale to słabe jest Uśmiech
1 kudosguy_fawkes   @   08:29, 27.02.2019
To jest śmieszne o tyle, że wielu pecetowych graczy posiada pada i intensywnie go używa - sam tak miałem. I doskonale rozumiałem, że niektóre gry były po prostu pod pada tworzone i jakkolwiek sterowanie na myszce i klawiaturze nie byłoby ok, tak nie umywało się do wygody kontrolera. Samo latanie Javelinem rzeczywiście może oferować lepsze doznania podczas gry na padzie, a i trzecioosobowa perspektywa całkiem nieźle się sprawdza w takim sterowaniu - wiem to po sobie. Myszka dale niedoścignioną precyzję, ale nie zawsze to jest najważniejsze. Taki Vanquish, który pierwotnie wyszedł tylko na konsole, słynął z niezwykle dynamicznych strzelanin, gdzie trzeba było być w ciągłym ruchu.

Tym niemniej łapanie się jak tonący brzytwy każdego argumentu, by wybielić w ogólnym rozrachunku przeciętny tytuł, jest słabe. Są gry, w których wszyscy krytykowali sterowanie, a i tak zbierały wysokie noty, bo były po prostu znakomite.
Dodaj Odpowiedź