Metro: Exodus - nowa łatka naprawia obraz DLSS

Patch Metro: Exodus skierowany jest do posiadaczy wersji PC. Łatka naprawia rozmycie przy korzystaniu z DLSS oraz technologii ray tracing.

@ 22.02.2019, 17:03
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Metro: Exodus - nowa łatka naprawia obraz DLSS

Studio 4A Games udostępniło w sieci kolejną aktualizację swojego postapokaliptycznego shootera, Metro: Exodus. Co ciekawe, patch nie tylko naprawia dostrzeżone przez twórców i graczy niedociągnięcia, ale również w znaczący sposób poprawia teoretyczne atuty premierowe gry, a więc technologię DLSS.

Wspomniana aktualizacja jest szczególnie istotna, jeśli gracie na komputerze, albowiem to właśnie ta platforma skorzysta z nowych rozwiązań. Szczególnie jeśli macie dostęp do nowych kart graficznych firmy NVIDIA, wspierających obsługę wspomnianych narzędzi.

Jeśli chodzi o zmiany wpływające na działanie nowego Metra, wypada wspomnieć o tym, że aktualizacja poprawia optymalizację tytułu na słabszych podzespołach, a także podnosi jego stabilność działania. Na wypadek ewentualnego problemu, możemy też zaraportować go deweloperom przy pomocy specjalnego narzędzia. Przede wszystkim jednak uporano się z problemem nieprzyjemnego rozmazania podczas korzystania z opcji DLSS. Deweloperzy uzyskali odpowiedni dla graczy efekt o wiele ostrzejszego obrazu!

Idąc dalej, 4A Games postanowiło nawiązać do krążących od jakiegoś czasu w sieci informacji, dotyczących dziwnego opóźnienia podczas korzystania z kontrolera na PC. Twórcy sądzą, że powodem dziwnego zachowania gry jest wysoka liczba klatek oraz v-sync ustawione na połowę. Inżynierowie szukają oczywiście rozwiązania.

Metro: Exodus dostępne jest obecnie na PC (wymagania), PS4 oraz Xboksie One. Jeśli nie zdecydowaliście się jeszcze na zakup, koniecznie rzućcie okiem na naszą recenzję. Być może pomoże Wam ona w podjęciu decyzji.


Sprawdź także:
Metro Exodus

Metro Exodus

Premiera: 15 lutego 2019
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Metro Exodus to trzecia odsłona serii gier bazujących na książkach Dmitrija Głuchowskiego o tym samym tytule. Za projektem ponownie stoi ukraińskie studio 4A Games.Gracz ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   23:48, 22.02.2019
Zaraz... To ray tracing i DLSS nie były dostępne od początku w Metro: Exodus?
0 kudosshuwar   @   08:36, 23.02.2019
Cytat: TheCerbis
To ray tracing i DLSS nie były dostępne od początku
No też to mnie zdziwiło. Czyli się jednak z czymś nie wyrobili.
0 kudosTheCerbis   @   09:33, 23.02.2019
Nie no, ja widziałem już na gameplayu czy innym benchmarku wcześniej, w ustawieniach były te dwie opcje...
0 kudosdabi132   @   12:03, 23.02.2019
DLSS i obsługa Ray Tracingu były już na premierę, z tym że DLSS nie działał tak jak powinien, bo robił z obrazu mydło. Być może te aktualizacje poprawiają to.
0 kudosTheCerbis   @   12:31, 23.02.2019
Właśnie. Mylny tytuł newsa zatem?
2 kudosMaterdea   @   15:27, 23.02.2019
Macie rację, błąd jest po naszej stronie, łatka przede wszystkim uporała się z zablurowanym obrazem przy korzystaniu z DLSS, a nie dodała taką opcję.
Dodaj Odpowiedź