Wszystkie przedmioty w Anthem można zdobyć bez płacenia
Deweloperzy obiecują też zmieniać balans grindowania.
Monetyzacja w grach sieciowych to kluczowy element. Studio BioWare w przypadku Anthem postanowiło bardzo ostrożnie podejść do tej kwestii, czego rezultatem jest przemyślana i nieagresywna strategia zarobkowa. Gracze płacący mogą mieć łatwiej, ale nie będą mieć lepiej.
Pracownicy BioWare postanowili odpowiedzieć na kilka ważnych pytań dotyczących Anthem na Twitterze. Wśród nich poruszono właśnie kwestię mikropłatności oraz tego czy jakiekolwiek przedmioty będą dostępne wyłącznie za prawdziwe pieniądze. Producent projektu, Michael Gamble, odpowiedział, że nie.
Gamble powiedział, że wszystko co da się kupić w growym sklepie, da się też zdobyć bez płacenia. Nie wiemy natomiast ile pracy będzie to wymagało, a z tym niestety w ostatnim czasie jest bardzo rożnie. BioWare na szczęście zamierza bezustannie zmieniać balans growej ekonomii, dzięki czemu ma być ona sprawiedliwa.
Premierę Anthem zaplanowano na dzień 22 lutego bieżącego roku. Grać będziemy wówczas na komputerach osobistych (wymagania) oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Nieco wcześniej, bo już w najbliższy piątek, do zabawy przystąpią subskrybenci Origin Access Premier.
No. NOTHING is gated behind mtx only. https://t.co/KgOYBTaTTW
— Michael Gamble (@GambleMike) February 4, 2019
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler