Studio Quantic Dream pracuje nad nowym silnikiem graficznym

Deweloperzy Heavy Rain oraz Detroit: Become Human chcą tworzyć tytuły multiplatformowe.

@ 03.02.2019, 12:21
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Studio Quantic Dream pracuje nad nowym silnikiem graficznym

Studio Quantic Dream słynie przede wszystkim z gier przygodowych, dostępnych ekskluzywnie na konsolach PlayStation. Niebawem deweloperzy będą mogli się jednak zająć opracowywaniem projektów także na inne platformy, a wszystko za sprawą chińskiej firmy NetEase, która postanowiła w Quantic Dream zainwestować.

Nowe fundusze, w sumie 100 mln dolarów, pozwolą Quantic Dream wydawać na wiele platform, ale studio najpierw musi opracować silnik graficzny wykorzystujący potencjał każdej z nich. Właśnie nad tym pracują w tym momencie inżynierowie w nim zatrudnieni.

Sprawę nowego silnika poruszył szef Quantic Dream, David Cage, w wywiadzie dla VentureBeat. Powiedział on, że celem jego firmy jest opracowywanie gier "jeszcze bardziej imponujących od tego, co do tej pory udało się osiągnąć". Nowy silnik pozwoli deweloperom rozszerzyć horyzonty.

"Zbyt wcześnie, aby cokolwiek ujawnić na temat naszych przyszłych projektów. Mogę powiedzieć, że pracujemy nad nowym silnikiem, który będzie obsługiwał wiele platform i umożliwi nam przygotowywanie rzeczy jeszcze bardziej imponujących od tego, co do tej pory udało się osiągnąć. Będziemy tworzyć projekty ambitne i oryginalne, rozwijając gatunek, którego jesteśmy pionierami, ale chcemy też wybadać nowy teren".

Więcej informacji, jak tylko pojawią się w sieci, a póki co zachęcamy Was do ogrania tytułów przygotowanych przez Quantic Dream w ostatnich latach. Z tych najważniejszych warto wymienić m.in. Heavy Rain oraz Detroit: Become Human.


Sprawdź także:
Heavy Rain

Heavy Rain

Premiera: 24 lutego 2010
PS3, PS4, PC

Heavy Rain jest grą przygodową inspirowaną głównie poprzednim tytułem studia odpowiedzialnego za owy produkt - Fahrenheit. Do tego ostatniego właśnie gra jest najbardziej...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosluki505   @   17:15, 03.02.2019
W końcu tytuły takie jak HR czy B TS będą się ukazywały również na pc a co do potencjału i tak każdy wie że będzie na PC będzie oszpecany bo nie może lepiej gra wyglądać niż na konsolach.