Pillars of Eternity II: Deadfire otrzyma turowy system walki
Inspiracja Divinity 2: Original Sin?
Twórcy Pillars of Eternity II: Deadfire nie mają łatwego orzecha do zgryzienia - mimo bardzo wysokich ocen, jakie zebrała ich produkcja, tytuł sprzedał się w bardzo niezadowalającej ilości kopii. Studio kombinuje więc jak może aby poprawić słupki - postanowiono wprowadzić turowy system walki.
Obecnie starcia w grze toczą się w czasie rzeczywistym, ale możemy korzystać z aktywnej pauzy. Niedługo otrzymamy możliwość wyboru pomiędzy obecnym systemem, a nowym - turowym. Walka w nim będzie przypominać zmagania z przeciwnikami z konkurencyjnej produkcji, Divinity: Original Sin 2.
Ciekawostką jest, że twórcy już wcześniej myśleli o turowym systemie, jeszcze na etapie projektowania. Na przeszkodzie stanęła jednak obietnica przygotowania gry z systemem walki w czasie rzeczywistym, jaką złożyli fanom wspierającym grę w serwisie crowdfundingowym. Na przygotowanie dwóch modeli starć w jednym czasie nie starczyło zaś mocy przerobowych.
Pillars of Eternity II: Deadfire dostępne jest na PC. W planach jest także edycja na konsole PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch, zaplanowana na 2019 rok.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler