Bohater Sekiro: Shadows Die Twice nie będzie niemową
Dzięki temu deweloperzy chcą przekazać więcej dramatyzmu w swojej opowieści.
Sekiro: Shadows Die Twice to jedna z najciekawszych gier zaplanowanych na najbliższe miesiące. Nowy projekt studia From Software, choć czerpie pewne inspiracje od Dark Souls, będzie pod wieloma względami inny i unikatowy. Potwierdzeniem tego niechaj będzie główny bohater, który przestaje być niemową.
W nowym wywiadzie deweloperów z redakcją portalu Game Informer zawarto sporo interesujących informacji na temat Sekiro: Shadows Die Twice. To właśnie z niego dowiedzieliśmy się, że bardziej rozmowny protagonista był jednym z podstawowych celów twórców. Dzięki niemu chciano w bardziej dramatyczny sposób sprezentować nam cały scenariusz.
"Próbujemy opowiedzieć dramatyczną historię tych postaci", powiedział manager komunikacji i marketingu, Yasuhiro Kitao, po czym dodał, iż chodzi w tym przypadku między innymi o relacje pomiędzy głównym bohaterem, a postaciami, z którymi się spotyka.
Jedna z pierwszych, Młody Władca (The Young Lord), odegra kluczową rolę. Na samym początku gry protagonista nie jest w stanie go ochronić, co natomiast nakręca wszystkie kolejne wydarzenia. Młody Władca będzie nam nawet towarzyszył w jednym zleceniu, choć "nie będzie to eskorta w typowym sensie".
Bardziej gadatliwy bohater nie oznacza jednak postaci, która będzie bezustannie dzielić się swoimi przemyśleniami i odciągać nas od zabawy. Jak stwierdził Kitao: "Powie kilka rzeczy tu i tam, ale nie będzie przynudzał bezustannymi monologami".
Premierę Sekiro: Shadows Die Twice zaplanowano na 22 marca bieżącego roku. Grać będziemy na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler