Sekiro: Shadows Die Twice - bossowie korzystają z bogatszego wachlarza ruchów
Dopasowując swoje możliwości do tego, co potrafi gracz.
Sekiro: Shadows Die Twice to kolejny projekt studia From Software. Mimo że widać w jego przypadku pewne podobieństwa w stosunku do cyklu Dark Souls, jest też wiele różnic. Jedna z największych to swoboda poruszania się, a co za nią idzie, szerszy wachlarz ruchów.
Większe możliwości Sekiro: Shadows Die Twice wpłyną nie tylko na starcia ze zwykłymi oponentami, ale również na te z bossami. Z tego względu From Software przygotowuje każdego szefa w taki sposób, aby pomimo naszych nowych możliwości stanowił niemałe wyzwanie.
"Możliwości przemieszczania się pozwalają na dynamiczniejsze poruszanie się po arenie bossa, zarówno dla Ciebie jaki i samego bossa", powiedział dyrektor gry, Hidetaka Miyazaki, w rozmowie z redakcją Game Informera.
"Poprzednio musiałeś biegać dookoła stóp dużego bossa i siekać po jego kostkach, ale teraz masz takie opcje, że jesteś w stanie w pełni wykorzystać arenę".
Ze względu na powyższe, deweloperzy zrezygnowali z klas postaci w Sekiro: Shadows Die Twice. Krok ten pozwolił im lepiej przewidywać zachowanie gracza i zaprojektować bossów w taki sposób, aby konieczne było wykorzystanie wszystkich możliwości bojowych protagonisty.
Premierę Sekiro: Shadows Die Twice zaplanowano na 22 marca bieżącego roku. Grać będziemy na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler