Sekiro: Shadows Die Twice - bossowie korzystają z bogatszego wachlarza ruchów

Dopasowując swoje możliwości do tego, co potrafi gracz.

@ 16.01.2019, 18:03
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Sekiro: Shadows Die Twice - bossowie korzystają z bogatszego wachlarza ruchów

Sekiro: Shadows Die Twice to kolejny projekt studia From Software. Mimo że widać w jego przypadku pewne podobieństwa w stosunku do cyklu Dark Souls, jest też wiele różnic. Jedna z największych to swoboda poruszania się, a co za nią idzie, szerszy wachlarz ruchów.

Większe możliwości Sekiro: Shadows Die Twice wpłyną nie tylko na starcia ze zwykłymi oponentami, ale również na te z bossami. Z tego względu From Software przygotowuje każdego szefa w taki sposób, aby pomimo naszych nowych możliwości stanowił niemałe wyzwanie.

"Możliwości przemieszczania się pozwalają na dynamiczniejsze poruszanie się po arenie bossa, zarówno dla Ciebie jaki i samego bossa", powiedział dyrektor gry, Hidetaka Miyazaki, w rozmowie z redakcją Game Informera.

"Poprzednio musiałeś biegać dookoła stóp dużego bossa i siekać po jego kostkach, ale teraz masz takie opcje, że jesteś w stanie w pełni wykorzystać arenę".

Ze względu na powyższe, deweloperzy zrezygnowali z klas postaci w Sekiro: Shadows Die Twice. Krok ten pozwolił im lepiej przewidywać zachowanie gracza i zaprojektować bossów w taki sposób, aby konieczne było wykorzystanie wszystkich możliwości bojowych protagonisty.

Premierę Sekiro: Shadows Die Twice zaplanowano na 22 marca bieżącego roku. Grać będziemy na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?