Sekiro: Shadows Die Twice z bardziej otwartym światem od tego z cyklu Souls
Deweloperzy chcą, aby gracz miał większy wybór, jeśli chodzi o eksplorację.
Sekiro: Shadows Die Twice to nowy projekt studia From Software, czyli ekipy odpowiedzialnej za cykl Dark Souls. Jako że deweloperzy chcieli się odciąć od dotychczas przygotowanych gier, ich najnowszy tytuł pod wieloma względami różni się od tego, do czego przywykliśmy w przypadku "Soulsów".
Jedna z najważniejszych różnic pomiędzy Sekiro: Shadows Die Twice, a Dark Souls, ma dotyczyć struktury świata. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, lokacje, po których się poruszamy są bardziej otwarte i oferują większą swobodę, jeśli chodzi o eksplorację.
"Uważamy, że Sekiro będzie w górnej części spektrum, jeśli chodzi o swobodę, jaką gracz ma podczas eksplorowania świata, w stosunku do naszych poprzednich gier", powiedział szef From Software i dyrektor gry, Hidetaka Miyazaki. Następnie wspomniał o tym, że Sekiro całkowicie otwiera się na graczy mniej więcej w połowie, a wówczas czeka nas też więcej wyborów.
"W szczególności od połowy gry, świat naprawdę się otwiera, masz wiele wyborów oraz swobodę co do tego, w jakiej kolejności i w jaki sposób chcesz prowadzić eksplorację".
Premierę Sekiro: Shadows Die Twice zaplanowano na dzień 22 marca bieżącego roku. Grać będziemy na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler