Sekiro: Shadows Die Twice zaoferuje trzy drzewka progresji
System rozwoju głównego bohatera będzie całkiem odmienny od tego z Dark Souls.
Sekiro: Shadows Die Twice to kolejny projekt studia From Software, twórców bardzo popularnej serii Dark Souls. Jako że deweloperzy nie chcą tworzyć kalek swoich poprzednich tytułów, na potrzeby Sekiro: Shadows Die Twice opracowali wiele nowych elementów, w tym system progresji.
Nieco informacji na temat tego, jak w Sekiro: Shadows Die Twice rozwijać będziemy głównego bohatera dociera do nas za sprawą nowego artykułu na łamach Game Informera. Wynika z niego, że progresja będzie bardziej standardowa, przypominająca gry RPG.
U podstaw systemu leżą trzy drzewka umiejętności, wymagające gromadzenia punktów doświadczenia i wymieniania ich na określone atrybuty tudzież skille. We wspomniane trzy drzewka zgrupowano umiejętności nastawione na skradanie się (drzewko shinobi/ninja), walkę (samuraj) oraz korzystanie z protetycznego ramienia.
Żeby było ciekawej, drzewka umiejętności nie są dostępne od początku dla każdego gracza. Najpierw trzeba namierzyć odpowiedni przedmiot i pozyskać go. Odblokowuje to konkretne drzewko, dając nam szansę na korzystanie z zawartych w nim umiejętności.
Z innych ciekawostek zawartych w artykule, warto nadmienić, że w Sekiro: Shadows Die Twice użytkować będziemy dwa rodzaje walut: punkty doświadczenia oraz złoto. Mimo że nie tracimy ich w momencie śmierci, deweloperzy obiecują inne konsekwencje, mające uprzykrzyć nam każdą utratę życia.
Sekiro: Shadows Die Twice trafi do sprzedaży w dniu 22 marca. Dostępne będzie na PC, PS4 oraz Xboksie One. Za jego dystrybucję w Polsce odpowiada firma Cenega.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler