Darksiders III - nowy patch wprowadza system walki znany z poprzednich części

Nie każdemu spodobał się zmieniony system walki z "trójki".

@ 22.12.2018, 08:05
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Darksiders III - nowy patch wprowadza system walki znany z poprzednich części

Studio Gunfire Games udostępniło dość istotną łatkę dla Darksiders III. Patch wprowadza garść nowości i poprawek, dodając opcjonalnie nowy-stary system walki, znany z poprzednich odsłon cyklu.

W poprzednich częściach Darksiders system walki opierał się w sporej mierze na szybkich unikach, którymi można było przerwać ataki, a także błyskawicznym używaniu przedmiotów - bez zwłoki. Właśnie taki model wprowadzono w najnowszej łatce, robiąc uprzejmy krok w stronę fanów.

Od teraz, po rozpoczęciu gry, mamy do wyboru czy chcemy grać "klasycznym" czy "domyślnym" systemem walki. W każdej chwili można w ustawieniach gry dokonać zmian, więc nie jest to wybór ostateczny. Odmienne systemy walki nie wpływają jednak na zdobywane doświadczenie czy też poziom trudności gry.

Twórcy wprowadzili także garść poprawek do Darksiders III, eliminujących upierdliwe błędy. Dodano kilka nowych przedmiotów i zwiększono maksymalny poziom postaci do 200. Ponadto, poprawiono dystrybucję punktów doświadczenia, doszlifowano optymalizację czy rozmieszczono kilka dodatkowych checkpointów.

Na koniec polecam naszą recenzję Darksiders III.


Sprawdź także:
Darksiders III

Darksiders III

Premiera: 27 listopada 2018
PC, PS4, XBOX ONE, SWITCH

Darksiders III jest kolejną odsłoną docenianej przez graczy serii trzecioosobowych slasherów osadzonych w otwartym świecie, w których motywem przewodnim jest biblijna wal...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   14:05, 22.12.2018
Maksymalny poziom postaci to 200? A ja myślałem, że mój był wysoki xD Ciekawe jak nabić taki poziom, gra oferuje new game +?