Witchfire - nowa porcja informacji o grze Adriana Chmielarza

Premiera dopiero w 2020 roku, bo tempo prac nie jest zbyt duże.

@ 13.12.2018, 18:47
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Witchfire - nowa porcja informacji o grze Adriana Chmielarza

Po roku milczenia, Adrian Chmielarz i jego ekipa The Astronauts (licząca obecnie 8 osób) zdradzili garść nowych szczegółów na temat Witchfire, swojej najnowszej produkcji.

Przez ostatni czas zespół pracował w głównej mierze nad modelami postaci i ich animacjami. To etap praktycznie zamknięty. Obecnie trwają końcówki prac nad algorytmami odpowiadającymi za zachowanie przeciwników czyli ogólnie - Sztuczną Inteligencją. Warto jednak zaznaczyć, że większość podstawowych elementów rozgrywki jest już gotowa, więc obecnie studio może skupić się na ich implementowaniu i dalszych pracach.

Autorzy zaznaczają, że premiera to dość odległy temat - nie spodziewają się, by wydać grę w 2019 roku, ale już 2020 rok brzmi całkiem sensownie. Czemu studio tak długo zwlekało z nowymi wieściami na temat swojego dzieła?

"Nie jest to związane z żadną wpadką. Pracujemy nad grą każdego dnia. Jest nas tylko ośmioro, więc mimo fantastycznego wsparcia z zewnątrz oraz świetnego silnika (Unreal Engine 4), nie jesteśmy w stanie działać szybciej z projektem tego kalibru. Szukamy jeszcze jednego programisty, ale nadal pozostajemy niewielkim zespołem. Być może w przyszłości przyspieszymy z pracami, gdy wszystkie podstawowe elementy zostaną zaimplementowane"- wyjaśniają twórcy w oficjalnym wpisie.

Zespół The Astronauts obiecuje jednak, że od teraz będą regularnie, co tydzień, publikować coś nowego na temat swojego dzieła. 

W Witchfire wcielimy się w postać wysłannika Kościoła, który będzie wymierzać sprawiedliwość istotom korzystającym z magii, a także wszelakim stającym na jego drodze stworom. Mimo nawiązań do wiary, a raczej pewnej instytucji z nią związanej, sama opowieść nie ma być jednak przedstawiona w czarno-białych barwach.

Poniżej kilka świeżych urywków gameplayu.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   08:26, 14.12.2018
No! Wreszcie. Mam ten tytuł w obserwowanych, bo podświadomie czuję, że to będzie tytuł godny uwagi. Ostatnio się zastanawiałem kiedy wreszcie coś nowego się dowiemy, i oby to nie było info o anulowaniu projektu.
0 kudosTheCerbis   @   11:20, 14.12.2018
Ethan Carter był świetny, więc czekam na kolejny tytuł od Astronautów, choć zdaje mi się być trochę przekombinowany.
0 kudosshuwar   @   11:59, 14.12.2018
Jedyne co... to miecza mi tam brakuje zamiast albo dodatkowo obok broni.
0 kudosTheCerbis   @   12:40, 14.12.2018
A właśnie... Przydałoby się taka broń, coby klimatyczniej było. Ale pewnie walka wręcz nieprzewidziana, zwłaszcza przy tak małym zespole.
0 kudospetrucci109   @   18:28, 14.12.2018
Po Ethanie Carterze czekam z niecierpliwością na kolejną grę, cokolwiek to będzie.
0 kudosfrycek88   @   20:09, 16.12.2018
Wygląda ciekawie. Trochę takie baśniowo viktoriańskie klimaty. Mi się takie rzeczy podobają.
1 kudosshuwar   @   07:31, 17.12.2018
Po Carterze można powiedzieć jedno: otoczenie i lokalizacje potrafią robić tak, że miejscami dech zapiera.
0 kudosshuwar   @   09:24, 20.12.2018
Czytają nam w myślach. Chcieliśmy białej broni... A tu proszę... będzie kusza!

Obrazek



więcej tu
0 kudosTheCerbis   @   19:32, 20.12.2018
A broń biała gdzie? Kusza ładna.
0 kudosshuwar   @   07:25, 21.12.2018
Wysłałem im zapytanie, zobaczymy czy odpowiedzą.
Dodaj Odpowiedź