Battlefield V - deweloperzy wyjaśniają dlaczego zdecydowali się na tryb fabularny
Chodzi przede wszystkim o to, że gracze nadal grają w singla.
Tegoroczna odsłona Call of Duty, po raz pierwszy w historii cyklu, nie posiadała trybu fabularnego przeznaczonego dla jednego gracza. Twórcy Battlefield postanowili nie odchodzić od wieloletniej tradycji, a w rezultacie Battlefield V dysponuje singlową kampanią. DICE postanowiło nam wyjaśnić dlaczego.
Sprawę nakreślił dyrektor projektowania, Daniel Berlin, w rozmowie z redakcją portalu PC Games N. W trakcie konwersacji przyznał on, że DICE rozważało usunięcie singla, ale finalnie uznano, że ludzie nadal w niego grają. Ponadto kampania singlowa zapewnia zróżnicowanie i uatrakcyjnia proces dewelopingu.
"Dyskutowaliśmy na ten temat, ale chodzi o kilka spraw. Po pierwsze, uważam że ludzie wciąż lubią kampanie dla jednego gracza. Po drugie, podobają mi się Opowieści Wojenne. Tworzenie ich pasjonuje ekipę. To dobre dla całej gry. Dzięki temu mogą oni usprawnić całą grę".
"Jeśli zdecydujemy się mieć grę o samolocie, musimy myśleć o emocjach, jakie mają towarzyszyć grającemu, że powinna tam być konkretna muzyka oraz dźwięki. Podejmując te decyzje dla narracji dla jednego gracza, wpływamy też na multiplayer oraz resztę gry. Daje nam to bardzo dużo".
Battlefield V zadebiutuje już jutro na PC, PS4 oraz Xboksie One. Będzie ono początkowo dostępne wyłącznie dla graczy, którzy zdecydowali się zamówić edycję Deluxe gry. Pozostali będą mogli grać od 20 listopada.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler