Anthem będzie inspiracją dla Dragon Age oraz Mass Effect
Tego chcą deweloperzy ze studia BioWare.
Przy pomocy Anthem studio BioWare rozwija sposób w jaki przekazuje graczom angażujące historie. Nie wszyscy są przekonani co do tego, czy deweloperowi eksperyment faktycznie się powiedzie, ale sami zainteresowani są co do tego pewni. Pewni do tego stopnia, iż rozwiązania z Anthem stosować będą w Dragon Age oraz Mass Effect.
"Mamy kontynuacje opowieści po premierze", wyjaśnia główny producent Anthem, Michael Gamble. "Jeśli wrócisz do czasów starożytnych, zauważysz, że po tym jak wydaliśmy grę, w której były różne postaci, kontynuowaliśmy ich opowieści za sprawą DLC".
"W przypadku Anthem chcemy opowiadać wspaniałe historie przez kilka kolejnych lat, miesiącami po premierze. W przypadku Anthem możemy powiedzieć, w porządku rozszerzymy wątek jednego z tych agentów albo kiedy coś konkretnego się wydarzy, możemy zmienić relacje pomiędzy postaciami, możemy zmienić postaci, możemy zmienić misje dla różnych postaci. A nawet dodać nowe postaci, nowych Agentów. Możemy to robić, a Anthem daje nam narzędzia to umożliwiające".
"Chodzi mi o to, że w przyszłych grach, czy to w Dragon Age czy w tej innej grze, której tytuł zaczyna się od Mass, będziemy kontynuować ten rodzaj opowiadania historii".
Co istotne, nie tylko sposób przedstawiania historii w Anthem jest inspiracją dla deweloperów. Ważny jest też wirtualny świat oraz to, w jaki sposób gracz wchodzi z nim w interakcję.
"W Anthem skupiliśmy się na Tarsis. To podstawowe miejsce, w którym przedstawiamy naszą opowieść. W rezultacie żaden inny hub w naszych grach nie był tak rozbudowany. To reagujące miejsce, miejsce, które zdaje się być żywe. Myślę, że w przyszłych grach z serii Dragon Age, albo innych, zobaczycie tą reaktywność, tę głębię, która jest w Anthem".
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler