Sekiro: Shadows Die Twice nie zostanie dopasowane do konkretnej grupy graczy
Deweloperzy przygotowują grę dla osób lubiących grać.
Sekiro: Shadows Die Twice to najnowsze przedsięwzięcie studia From Software, przygotowywane we współpracy z firmą Activision z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Jak zapowiadają deweloperzy, jest ono tworzone w zgodzie z filozofią studia, nic nie zostanie uproszczone, aby pasowało pod konkretną grupę graczy.
Obawy dotyczące obniżenia poziomu trudności Sekiro: Shadows Die Twice pojawiły się po tym, jak okazało się, że wydawcą gry jest firma Activision. Słynie ona z tytułów przeznaczonych dla możliwie jak najszerszego grona odbiorców, a zatem gracze zaczęli się obawiać, że Sekiro zostanie uproszczone. Twórcy jednak uspokajają.
"Nie tworzymy gry skierowanej do konkretnej grupy graczy", powiedział szef From Software, Hidetaka Miyazaki. "Robimy gry dla ludzi, którzy kochają gry".
"Kiedy zaczęliśmy rozmowy na temat tego, czym będzie ten projekt, zdecydowaliśmy się na grę w Japonii. Potem pojawiły się rozmowy na temat ninja. To natomiast zrodziło dyskusję związaną z Tenchu, przy którym pracowało From Software oraz Activision. Z tych pomysłów - Tenchu, Japonia oraz ninja - pojawiła się koncepcja skradania. Naturalnie wbiły się one w założenia".
Sekiro: Shadows Die Twice trafi do sprzedaży w 2019 roku, a dostępne będzie dla posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4. Konkretnego terminu debiutu niestety nie znamy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler