Control - deweloperzy o rozgrywce i fabule
Do sieci trafił drugi dziennik dewelopera studia Remedy, w którym producenci serii Max Payne opowiadają o mechanizmach napędzających ich nadchodzącą produkcję - Control.
Do sieci trafił właśnie drugi odcinek dzienników dewelopera od studia Remedy, w którym to autorzy m.in. serii Max Payne oraz Alana Wake'a opowiadają o poszczególnych elementach ich nadchodzącej gry - Control. Tym razem skupiono się na szerszym przedstawieniu rozgrywki.
Drugi z serii kilku filmików mających za zadanie rozłożyć produkowane dzieło na czynniki pierwsze skupiony jest rozgrywce. Na poniższym materiale wideo możemy usłyszeć (i zobaczyć) m.in. samego Sama Lake'a, głównodowodzącego Remedy Studios. Producenci w Control przede wszystkim chcą skupić się na ponownym wykorzystaniu odwiedzonych lokacji (backtracking) - według ich słów mają kryć wiele tajemnic i dopiero po odblokowaniu danych umiejętności odsłonić przed nami swoje wszystkie karty.
Więcej informacji znajdziecie w poniższym materiale filmowym. Na samym końcu umieszczony jest również pierwszy epizod opowiadający o meandrach fabularnych, a który ukazał się już jakiś czas temu. Control zadebiutuje w przyszłym roku na komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler