Metro Exodus zaoferuje bogaty system ulepszeń broni; nie będzie to gra RPG

Jak zapowiada Deep Silver, gracze otrzymają setki wariantów modyfikacji oręża.

@ 17.07.2018, 16:31
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
pc, ps4, xbox one

Metro Exodus zaoferuje bogaty system ulepszeń broni; nie będzie to gra RPG

Przedstawiciel Deep Silver, czyli wydawcy kolejnej odsłony serii Metro, opartej o powieści Dmitrija Głuchowskiego udzielił wywiadu dla serwisu Gamingbolt. Huw Beynon zarządzający marką został zapytany o system progresji, a także o potwierdzenie, że Metro: Exodus nie będzie grą RPG, co mogły sugerować zapowiedzi dużo bogatszej zawartości niż w poprzednich odsłonach.

Odpowiedź Benyona była następująca:

"Nie będę stwarzał żadnych pozorów, że brniemy w głębię gier RPG. Oczywiście, gra posiada bardzo bogaty system modyfikacji broni. Odnajdujemy nowe elementy broni, a nawet całe bronie, które potem możemy rozebrać na części. Z owych części stworzymy z kolei nowe bronie bazowe. System oferuje więc setki permutacji, a oprócz niego dodaliśmy także rozmaite aspekty postaci, które można ulepszać. W poprzednich grach oferowaliśmy różne stroje, lecz tym razem będzie możliwość ulepszania poszczególnych ich elementów, jak choćby modyfikacje dla hełmu".

W wywiadzie pojawiły się także informacje, że każda broń posiada pięć elementów, które będą podlegały ulepszeniom, które będziemy w stanie montować w dowolnym momencie, jeżeli tylko coś nowego wpadnie nam w ręce. Jeśli znajdziemy dany model podczas eksploracji, możemy go zwyczajnie zamienić na ten, z którego korzystamy, bądź rozebrać na części obie bronie, wybrać co najlepsze i stworzyć coś zupełnie nowego. 

O tym, czy wszystkie pomysły studia 4A Games się sprawdzą przekonamy się 22 lutego. W tym dniu Metro Exodus zadebiutuje na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych.


Sprawdź także:
Metro Exodus

Metro Exodus

Premiera: 15 lutego 2019
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Metro Exodus to trzecia odsłona serii gier bazujących na książkach Dmitrija Głuchowskiego o tym samym tytule. Za projektem ponownie stoi ukraińskie studio 4A Games.Gracz ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   16:45, 17.07.2018
Ja osobiście nie liczyłem na to, że nowe Metro będzie grą z gatunku RPG, ale sam system rozbudowywania, rozkładania broni na czynniki pierwsze jak najbardziej mi odpowiada. Bardzo lubię gry w których jest taka możliwość w singlu, podczas wykonywania misji czy też przed rozpoczęciem rozgrywki.
0 kudospetrucci109   @   22:25, 17.07.2018
Mnie tam takie pierdoły nie interesują. Nie lubię tego całego craftingu. Ale na szczęście do tego akurat nikt mnie nie zmusza. Mogę strzelać z tego co akurat w grze znajdę gotowego Uśmiech
0 kudosGuilder   @   11:48, 18.07.2018
Crafting craftingowi nierówny. Niektóre bywają nieintuicyjne, inne z kolei są bardzo przyjemne. Spodziewam się w nowym Metro czegoś na wzór Dead Space 3, a tam to wyglądało bardzo przyjemnie.
0 kudosMicMus123456789   @   20:25, 18.07.2018
Im więcej opcji tym lepiej, będzie można sklecić broń pod własne upodobania. Osobiście lubię jak jest dużo opcji zmiany czy ulepszenia. Wtedy czuję, że jest sens szukać nowych rzeczy czy części.
0 kudosIgI123   @   01:53, 19.07.2018
Rozwiązanie jak ze Stalkera, tam też nie było ulepszania postaci, a jedynie sprzętu. Crafting nie musi oznaczać szukania tony pierdół żeby ulepszyć spluwę - takiego czegoś nie lubię, ale raczej wydaje mi się że znajdować będziemy komponenty do broni: lufy, tłumiki, uchwyty, itp.
Dodaj Odpowiedź