W Cyberpunk 2077 nie będziemy zabijać przeciwników jednym strzałem
Wpływ na obrażenia będą miały kalkulowane w czasie rzeczywistym statystyki.
Z tego, co do tej pory dowiedzieliśmy się na temat Cyberpunk 2077 wynika, że będzie to produkcja, w której duży nacisk położono na dynamiczną akcję. Na szczęście, elementy RPG także odgrywać będą bardzo istotną rolę. Potwierdzeniem tego niechaj będzie mechanika strzelania.
Eliminowanie przeciwników poruszono w trakcie wywiadu dla PCGamesN. Jeden z deweloperów, Maciej Pietras, podkreślił, że niemożliwe będzie zlikwidowanie kogoś przy pomocy jednego strzału, jeśli nie będziemy posiadać odpowiednio wysokich umiejętności. Obrażenia zależne będą od naszych statystyk.
"Mechanika strzelania oparta jest na RPG", powiedział Pietras. "Jest związana ze statystykami, mamy do czynienia z RPG, a zatem nie zabijasz oponentów jednym strzałem. Zawsze widzisz statystyki oraz obrażenia, jakie spowodowałeś. Chodzi o system. Jeśli zainwestujesz punkty w broń dalekiego zasięgu, będziesz chciał widzieć to podczas strzelania. Jeśli koleś ma ciężki pancerz, chcesz widzieć jak są przeliczane obrażenia".
Jeśli Cyberpunk 2077 Was interesuje, koniecznie zerknijcie na nasze wrażenia z prezentacji tegoż tytułu. Waszej uwadze polecamy również obszerne kompendium, w którym spisaliśmy wszystko, co wiemy na temat gry.
Produkcja CD Projekt RED nie ma jeszcze niestety daty premiery, ale wiemy, że trafi do posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler