W Cyberpunk 2077 nie będziemy zabijać przeciwników jednym strzałem

Wpływ na obrażenia będą miały kalkulowane w czasie rzeczywistym statystyki.

@ 16.07.2018, 12:13
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

W Cyberpunk 2077 nie będziemy zabijać przeciwników jednym strzałem

Z tego, co do tej pory dowiedzieliśmy się na temat Cyberpunk 2077 wynika, że będzie to produkcja, w której duży nacisk położono na dynamiczną akcję. Na szczęście, elementy RPG także odgrywać będą bardzo istotną rolę. Potwierdzeniem tego niechaj będzie mechanika strzelania.

Eliminowanie przeciwników poruszono w trakcie wywiadu dla PCGamesN. Jeden z deweloperów, Maciej Pietras, podkreślił, że niemożliwe będzie zlikwidowanie kogoś przy pomocy jednego strzału, jeśli nie będziemy posiadać odpowiednio wysokich umiejętności. Obrażenia zależne będą od naszych statystyk.

"Mechanika strzelania oparta jest na RPG", powiedział Pietras. "Jest związana ze statystykami, mamy do czynienia z RPG, a zatem nie zabijasz oponentów jednym strzałem. Zawsze widzisz statystyki oraz obrażenia, jakie spowodowałeś. Chodzi o system. Jeśli zainwestujesz punkty w broń dalekiego zasięgu, będziesz chciał widzieć to podczas strzelania. Jeśli koleś ma ciężki pancerz, chcesz widzieć jak są przeliczane obrażenia".

Jeśli Cyberpunk 2077 Was interesuje, koniecznie zerknijcie na nasze wrażenia z prezentacji tegoż tytułu. Waszej uwadze polecamy również obszerne kompendium, w którym spisaliśmy wszystko, co wiemy na temat gry.

Produkcja CD Projekt RED nie ma jeszcze niestety daty premiery, ale wiemy, że trafi do posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.


Sprawdź także:
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Premiera: 10 grudnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Cyberpunk 2077 to produkcja rodzimego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel gatunku RPG akcji, jednak tym razem świat fantasy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosfrycek88   @   14:45, 16.07.2018
Tylko mam wątpliwości czy to nie będzie wyglądało sztucznie. Jak na początku będziemy musieli w żołnierza na wyższym poziomie wystrzelić 10 pocisków, a jak będziemy mieć kilka poziomów doświadczenia to już będzie wystarczyło tylko 5. Nie lepiej zrobić by obrażenia zależały też od miejsca gdzie trafimy wroga. Np. premie do obrażeń za trafienie w głowę itp.
0 kudosfrycek88   @   15:39, 16.07.2018
Cytat: TheCerbis
Ale to jest RPG.


Ja to rozumiem, co nie zmienia faktu że można podzielić ciała wrogów na strefy trafień. W wielu RPG'ach to działa.
0 kudosTheCerbis   @   15:55, 16.07.2018
A w jakich, prócz Fallout'a i jego systemu V.A.T.S., bo w sumie nie kojarzę?
0 kudoskrzywy_banen   @   16:51, 16.07.2018
Szkoda, może ktoś zrobi moda który naprawi ten błąd. Chyba że nie będzie to aż takie irytujące.
0 kudosLuKaS77PL   @   12:18, 17.07.2018
Cytat: frycek88
Cytat: TheCerbis
Ale to jest RPG.


Ja to rozumiem, co nie zmienia faktu że można podzielić ciała wrogów na strefy trafień. W wielu RPG'ach to działa.


Ciała są podzielone na strefy trafień. Druga sprawa, to że właściwie każdy ma metal w głowie więc jedna kulka to nie taka oczywista sprawa. Podczas pokazu widziałem np. akcję, kiedy właśnie wybiegł przeciwnik, na którego nie działały strzały w klatkę czy w głowę, więc V spowolniła czas i odstrzeliła mu nogi strzelbą w slow motion wyłączają go całkowicie z walki.
Dodaj Odpowiedź