Komputerowe Monster Hunter World nie oferuje rozgrywek między platformami
Nie będzie ich przynajmniej w wersji premierowej.
Monster Hunter World w wersji przeznaczonej dla komputerów osobistych zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Jeśli liczyliście na to, że będziecie mogli grać dzięki niemu przeciwko właścicielom wydania konsolowego, mamy niestety złe wieści.
Jak się właśnie dowiedzieliśmy, komputerowe wydanie Monster Hunter World nie będzie współpracować z konsolowymi ze względu na różnicę w wersjach obu projektów. Ich premiery są na tyle odległe, że nie są ze sobą zsynchronizowane - chodzi o wersje oprogramowania.
"Chciałbym zsynchronizować je możliwie jak najlepiej, ale, jak wspomniałem wcześniej w kwestii aktualizacji, różnice w wersji pomiędzy platformami mogą nie dopuścić do tego, aby były na tym samym poziomie", powiedział producent gry, Ryozo Tsujimoto, w rozmowie z redakcją PC Gamer.
Mówimy w tym przypadku oczywiście o wersji premierowej Monster Hunter World. W późniejszym czasie może się to bowiem zmienić i rozgrywki między platformami staną się możliwe. O tym jednak przekonamy się dopiero po premierze. Ustalono ją na dzień 9 sierpnia (wydanie cyfrowe) oraz 3 września (wersja pudełkowa od Cenegi).
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler