EA Motive tworzy dynamiczny, żyjący świat

Deweloperzy chcą też, aby ich przedsięwzięcie otrzymywało nową zawartość po premierze.

bigboy177 @ 13:30 10.07.2018
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, inne, ps4, xbox one

Na czele założonego jakiś czas temu studia EA Motive stoi Jade Raymond, czyli była producentka cyklu Assassin's Creed, obecnie starająca się wypracować nową markę dla Electronic Arts. Mimo że produkcja wciąż powstaje, ekipa GameInformera miała okazję porozmawiać z deweloperami na temat jej założeń.

"Staramy się na nowo opracować założenia przygodówek akcji, czyli gier, które żyją, a ich świat jest dynamiczny, żywy i oddychający. Myślę, że to niełatwe do zrealizowania ponieważ tworzymy wspaniałe światy, ale gdy w nie grasz, gdzieś znikają. Jak wygląda dynamiczny?".

Twórcy projektu skupiają się też od razu na tym, w jaki sposób możliwe będzie jego rozwijanie już po premierze. Jade Raymond stara się, aby podstawą była eksploracja oraz innowacja. Te dwa elementy powinny sprawić, że możliwe będzie bezustanne przyciąganie graczy i oferowanie im nowych przygód.

Co istotne, każde zadanie, każdy cel będzie się dało zrealizować na wiele różnych sposobów oraz na różnych urządzeniach. Platformą docelową nie są jedynie komputery osobiste i konsole bieżącej generacji, ale także między innymi urządzenia mobilne. Twórcy chcą też, byśmy bawili się nie tylko sami, ale ze znajomymi.

Dzieło studia Motive jest we wczesnej fazie przygotowywania, co znaczy, że jeszcze długo go nie zobaczymy. Pozostaje mieć nadzieję, że kolejne detale będą jednak napływać na bieżąco.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?