E3 '18: Ghost of Tsushima - twórcy stawiają na minimalizm

Dyrektor Ghost of Tsushima opowiada nieco więcej na temat elementów gry.

@ 13.06.2018, 16:46
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

E3 '18: Ghost of Tsushima - twórcy stawiają na minimalizm

Podczas minionej już konferencji Sony na targach E3 2018 mieliśmy szansę zobaczyć pierwszy gameplay z gry Ghost of Tsushima. Jeśli tytuł Was zaintrygował, koniecznie czytajcie dalej, albowiem w sieci pojawiły się kolejne doniesienia na jego temat.

Garść szczegółów dotyczących przedsięwzięcia ujawnił jego dyrektor, Nate Fox. Powiedział on między innymi, że oprawę wizualną Ghost of Tsushima można scharakteryzować trzema słowami: "Błoto, Krew i Stal". Twórcy chcą odzwierciedlić stylistykę Japonii, ale jednocześnie stawiają na minimalizm.

Mimo że w trakcie prezentacji nie widać było żadnego interfejsu użytkownika, finalna wersja gry takowy będzie posiadać. Deweloperzy zrezygnowali z niego na potrzeby demonstracji, aby uzyskać bardziej filmowe doznanie. Trzeba przyznać, że koncepcja się sprawdziła.

Gameplay pokazany podczas konferencji był zapisem jednej z pobocznych misji. Jej tematem przewodnim byli "dobrzy ludzie, podejmujący złe decyzje". Chodzi w tym przypadku najpewniej o kobietę o imieniu Masako, która staje do walki z protagonistą, ale jednocześnie może zostać też jego sojuszniczką.

Ważną cechą Ghost of Tsushima jest funkcja zwana Lethal Precision. Jest ona "kwintesencją stylu walki każdego samuraja". Buduje napięcie podczas każdego starcia, jeszcze zanim miecz głównego bohatera opuści wiszącą u jego boku pochwę.

Dowiedzieliśmy się też, że, jak na grę akcji przystało, Ghost of Tsushima zaoferuje progresję głównego bohatera. W miarę postępów możliwe będzie pozyskiwanie wyposażenia oraz nowych umiejętności, a pojedynki nie zawsze będą wymagały walki. Często będzie dało się korzystać ze skradania.

Na koniec trzeba jeszcze wspomnieć o tym, że puryści klimatów feudalnej Japonii będą mogli włączyć oryginalne dialogi, zamiast zlokalizowanych.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   07:01, 15.06.2018
Cytat:
Na koniec trzeba jeszcze wspomnieć o tym, że puryści klimatów feudalnej Japonii będą mogli włączyć oryginalne dialogi, zamiast zlokalizowanych.
Nie wyobrażam sobie by mogło być inaczej i brak takiej opcji w tytule, którego akcja umiejscowiona jest w Japonii byłby na minus. W każdym razie gra zapowiada się interesująco.